بهترین مرکز تولید و فروش شیلنگ خرطومی فنردار در اراک – کمیجان

در مرکزی ، اراک

معرفی بهترین مرکز تولید و فروش شیلنگ خرطومی فنردار در اراک – کمیجان

🔴 امیر شمشیری

🔹 امیر شمشیری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش شیلنگ خرطومی فنردار در اراک – کمیجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیر شمشیری :

✅ تولید و پخش انواع شیلنگ های خرطومی فنردار

✅ صنعتی، کشاورزی و طرح یاسا

✅ تولید شیلنگ خرطومی فنردار ضخیم مخصوص مکنده های کاه در رنگ و متراژ متفاوت

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

شیلنگ خرطومی فنردار چیست؟

شیلنگ خرطومی فنردار یکی از انواع کانال های خرطومی است که در بازار صنعتی و تهویه امروزی بسیار پر طرفدار است. این لوله خرطومی هوا از مزایا و ویژگی های بسیار ویژه ای برخوردار است که موجب استفاده گسترده از آن و پر طرفدار شدن آن شده است.

شیلنگ خرطومی فنردار چیست؟
شیلنگ خرطومی فنردار نوعی از کانال خرطومی شکل است که به کمک فنرهای فلزی در هم تنیده شده و یک ساختار یکپارچه و منظم را به وجود می آورد. این کانال با خصوصیت انعطاف پذیری بالای خود به هر شکل و حالتی قابل تبدیل است و به راحتی و حتی به کمک نیروی دست می توان آن را به شکل دلخواه در آورد. خصوصیت انعطاف پذیری این لوله، آن را از سایر لوله ها و کانال متمایز کرده است زیرا این ویژگی منحصر به فرد برای سایر کانال ها وجود ندارد.
تصور کنید قصد دارید کانالی را از یک فضای دارای محدودیت عبور دهید، برای کانال های صلب عملا امکان عبور غیر ممکن است اما برای کانالی مثل شیلنگ خرطومی فنردار به راحتی این کار قابل انجام است زیرا به راحتی شکل آن فضا را به خود گرفته و از آن عبور می کند و جای می گیرد. نتیجه مثبت دیگر خاصیت انعطاف پذیری این کانال، اشغال فضای کم توسط آن است. از آنجایی که به راحتی فشرده می شود، در فضا جای بسیار کمی را اشغال می کند و بنابراین می توان تعداد بیشتری از این شیلنگ را در فضا جای داد. این خصوصیت به هنگام انبار کردن و همچنین به هنگام حمل و نقل کاربرد گسترده ای دارد.
خصوصیت دیگر این کانال وزن بسیار سبک آن است. شیلنگ خرطومی فنردار از وزن بالایی برخوردار نیست زیرا مواد و متریالی که در ساخت آن استفاده می شود موادی با وزن بالا نیستند. در نتیجه موجب شده که وزن کلی این کانال بسیار سبک و کم باشد. به همین علت حمل و نقل و جا به جایی آن بسیار آسان است و نیاز به صرف زمان زیادی ندارد. در نتیجه تا میزان بسیار زیادی در زمان جا به جایی و حتی نصب و اجرا صرفه جویی می شود زیرا به دلیل وزن سبک، نصب و اجرای آن هم آسان خواهد بود و نیاز به نیروی های نصاب به تعداد بالایی نخواهد بود. در واقع ساختار ساده و غیر پیچیده این کانال هم دلیل دیگری بر راحتی نصب و اجرای آن است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران