سفارش ، طراحی ، دوخت ، فروش و نصب پرده و روتختی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی سفارش ، طراحی ، دوخت ، فروش و نصب پرده و روتختی در تهران

🔴 مجموعه پرده و روتختی برلیانت

🔹 مجموعه پرده و روتختی برلیانت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سفارش ، طراحی ، دوخت ، فروش و نصب پرده و روتختی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه پرده و روتختی برلیانت :

✅ سفارش انواع پرده های ایرانی و خارجی

✅ طراحی دوخت نصب قیمت مناسب

✅ با بروز ترین مدل های دنیا

✅ سرویس روتختی 1 نفره و 2 نفره

✅ ارسال به سرتاسر کشور

و…

برای مشاهده مدل‌های بیشتر به واتس اپ پیام دهید یا به پیج اینستاگرام ما مراجعه فرمائید

 

🔸 با مدیریت  کسری مرادی

🔸 شماره تماس  09351407614

🔸 آدرس  تهران مولوی خیابان ریسس عبدالهی روبروی پاساژ روحی بن بست مادر بن بست دوم پلاک 1

 

مزایای پرده حریر در مقایسه با سایر پرده ها چیست؟

تماشای مناظر بیرون و پشت پنجره

اگر شما پنجره ای دارید که رو به دریا یا جنگل یا کوهستان و یا هر جای زیبای دیگری نظیر پارک باز می شود، پرده حریر بهترین انتخاب برای شماست. شما زیبایی های منزل خود را بوسیله نصب این پرده ها که بواسطه نمایش منظره زیبای بیرون از خانه شما بوجود می آورد را می توانید برخ بکشید. همچنین می توانید این محصول را همراه با کرکره چوبی نصب کنید و آنها را بوسیله اکسسوری های زیبا تزئین کنید.

بلند نشان دادن دیوارهای آپارتمان های کوچک

برای آنهایی که در شهر زندگی می کنند، پرده حریر در آپارتمان های کوچک بسیار جذاب خواهد بود. میل پرده را مقداری بالاتر از پنجره و نزدیک سقف نصب کنید، این کار باعث می شود در ذهن بیننده دیوارهای اتاق بلند تر بنظر بیاید. در کنار این مسائل مطمئن شوید که پرده های شما به قدری بلند است که به زمین برسد، البته نه در حدی که زمین را جارو کند!

جذب نور طبیعی خورشید با پرده حریر

نور خورشید اتاق شما را بزرگتر می کند و احساس راحتی به شخصی که در آن زندگی می کند می دهد. این پرده ها تاریکی و احساس خستگی را از بین می برد. اگر پنجره شما روبروی نور مستقیم خورشید قرار دارد و این نور زیاد شما را اذیت میکند می توانید پشت پرده های حریر از پرده های پلیسه که در داخل قاب نصب می شوند استفاده کنید.

قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با سایر پرده ها

در صورتی که شما احساس می کنید نیازی به صرف هزینه زیاد برای پنجره اتاقتان نیست به ما اجازه بدهید تا به شما بگوییم پرده حریر کاملا مقرون بصرفه است و ارزش ریال به ریال پولی که خرج می کنید را دارد.

حفظ حریم خصوصی و شخصی شما در طول روز

همانطور که قبلا گفته شد حفظ حریم خصوصی می تواند با لذت بردن از نور طبیعی همراه باشد. لزومی ندارد که خانه های زیبای خود را به یک غار تاریک با نصب پرده های بلک اوت و سنگین تبدیل کنیم و باید تعادلی بین نور خورشید و حفظ حریم خصوصی با استفاده از پارچه هایی نظیر حریر فراهم کنید. پرده حریر دید داخل منزل را هنگام روز ، زمانی که نور بیرون بیشتر از نور داخل است را کنترل می کند اما در شب این کار را انجام نمی دهد. اگر پنجره شما بروی یک محیط شلوغ یا خیابان و یا بالکون همسایه باز می شود می توانید از زیر پرده های مخصوص در شب پشت حریر جهت جلوگیری از دید داخل استفاده کنید.

مقاومت و استحکام بالا در برابر پارگی و چروک
میزان عبور نور زیاد در روز به همین دلیل برای اتاق های کوچک مناسب هستند
استفاده از الیاف طبیعی در بافت پارچه حریر
لطافت و نرمی قابل ملاحظه
دارای انواع ساده ، دو رنگ و طرح دار

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران