نمایندگی فروش مخزن پلی اتیلن 3 لایه و تک لایه در کرج

در البرز ، کرج

معرفی نمایندگی فروش مخزن پلی اتیلن 3 لایه و تک لایه در کرج

🔴 شاپور لطیفی

🔹 شاپور لطیفی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش مخزن پلی اتیلن 3 لایه و تک لایه در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شاپور لطیفی :

✅ نمایندگی فروش مخزن پلی اتیلن ۳ لایه و تک لایه

✅ فروش مستقیم انواع مخزن پلاستیکی ، مخزن پلی اتیلن ، منبع آب ، تانکر آب ، مخزن انبساط ، مخازن سم پاشی ، مخزن آب شرب بهداشتی با نشان استاندارد و سیب سلامت

✅ وان و تانکر اب پلاستیکی و سایر مخازن و محصولات ذخیره سازی به قیمت مناسب

✅ بهداشت آب سلامت خانواده فروش ویژه مخازن پلی اتیلن رهاورد فارس ضد جلبک بدون بو گرفتگی و تغییر مزه آب آنتی باکتریال ضد قارچ دارای تاییدیه وزارت بهداشت دارای سیب سلامت و نشان استاندارد حک شده روی مخزن با ۷ سال ضمانت تعویض

✅ ارسال رایگان به استان البرز

✅ فروش مستقیم به قیمت کارخانه

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

تفاوت مخزن تک لایه و سه لایه چیست؟

علت اصلی تفاوت مخزن تک لایه (بی رنگ) و سه لایه که بعضاً با نام مخزن یک جداره و سه جداره نیز نامیده می شود در یک نکته اصلی نهفته است و این مساله نیز عبور نور و یا عدم عبور نور از دیواره مخزن است. در مخزن تک لایه (بی رنگ) نور با عبور از لایه بیرونی به درون مخزن آب راه می یابد، در حالیکه این امکان در مخزن سه لایه ممکن نیست.

بر همین اساس کارکرد این دو مخزن نیز متفاوت می شود. از مخزن تک لایه یا بی رنگ، زمانی استفاده می شود که عبور نور و تابش نور برای محتوای داخل مخزن مشکلی ایجاد نکند و یا مخزن را در مکانی به دور از نور خورشید و در تاریکی نصب کنیم. بر همین اساس مخزن پلی اتیلن سه لایه با ممانعت کردن تابش نور، اجازه گذر نور مرئی از جداره مخزن را نمی دهد. وجود لایه سیاه رنگ میانی، سبب می شود که هیچ نوری به درون مخازن منتقل نشود. بنابراین اگر قصد دارید از مواد و مایعاتی استفاده کنید که نسبت به عبور و تابش نور حساس بوده و در نتیجه برخورد نور تغییر میکنند، بایستی از مخازن سه لایه استفاده کنید. این مخازن به دلیل همین ویژگی ضد جلبک نیز می باشند و پر مصرف ترین مخازن برای نگهداری آب شرب هستند

تشخیص مخزن سه لایه و تک لایه (بی رنگ)

راه شناسایی مخزن سه لایه از تک لایه یا بی رنگ، نیز با توجه به عبور نور قابل بررسی است. برای این امر سه شیوه پیشنهاد می شود که عزیزان می توانند از هر سه این پیشنهادات بنابه سلیقه خویش استفاده نمایند:

مشاهده سایه دست:

به سبب عدم عبور نور درون مخزن سه لایه امکان مشاهده سایه نیز وجود ندارد. بر این اساس می توانید دست خود را روی مخزن و سطح بیرونی قرار دهید. اگر مخزن سه لایه باشد به دلیل عدم عبور نور، امکان دیدن سایه دست نیز از داخل وجود ندارد. در صورتی که سایه دست شما از داخل مشخص است به این معناست که نور به داخل مخزن راه یافته است.

تاریک شدن هنگام بستن درب:

اگر در هنگام بستن درب مخزن درون مخزن تاریک و تاریک تر می شود به این معناست که تنها منبع ورود نور به داخل مخزن از دریچه است و با بستن درب ورود نور در حال قطع شدن است. ولی اگر با بستن درب مخزن ، داخل آن روشن ماند و کماکان تغییری نکرد، یعنی نور از دیواره مخزن وارد می شود. و مخزن بی رنگ یا تک لایه است.

مشخص نبودن سطح آب ( بعد از آبگیری):

در درون مخزن سه لایه امکان تشخیص سطح اب موجود در مخزن وجود ندارد. توضیح انکه ما زمانی چیزی را مشاهده می کنیم و می بینیم که نوری از آنها به ما برسد. بنابراین اگر نوری از درون مخزن به چشم ما نرسد نمی توانیم درون مخزن را نیز ببینیم. به همین دلیل اگر سطح اب درون مخزن مشاهده شد به این معناست که نور درون مخزن وجود دارد و این مخزن سه لایه نیست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران