ایسلند وود – طراحی ، اجرا و نصب انواع مصنوعات چوبی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی ایسلند وود – طراحی ، اجرا و نصب انواع مصنوعات چوبی در تهران

🔴 مصنوعات چوبی ایسلند وود

🔹 مصنوعات چوبی ایسلند وود یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، اجرا و نصب انواع مصنوعات چوبی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مصنوعات چوبی ایسلند وود :

✅ طراحی،اجرا و نصب صفر تا صد انواع مصنوعات چوبی

✅ کابینت،کمد دیواری،و ….‌

✅ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

✅ ضمانت کتبی پنج ساله

✅ مشاوره حضوری رایگان

و….

 

🔸 شماره تماس 09108553690

🔸آدرس شهرک صنعتی چهاردانگه. خیابان ۲۵.پلاک ۵۲

 

انواع مصنوعات

مصنوعات چوبی موجود در بازار به دو دسته تقسیم می‌شوند:

چوب کامل
روکش چوب

در تهیه انواع مصنوعات چوبی، استحکام چوب کاملاً بستگی به نوع درخت آن دارد. گاهی برای استحکام و دوام بیشتر، در نواحی‌ مثل پشتی یا کف صندلی از تخته سه لایی استفاده می‌شود. تخته سه‌ لایی اصطلاحاً تخته چند‌لایی نیز خوانده می‌شود؛ نام‌گذاری آن به دلیل نحوه ساخت آن انجام شده است. برای ساخت تخته سه لایی از روشهای صنعتی استفاده می‌ شود.

در این روش، چوب را به شکل لایه‌های نازک برش می‌دهند و سپس این لایه‌ ها با استفاده از چسب و تحت فشار به یکدیگر چسبانده می‌شوند. تخته سه لایی ممکن است بیش از سه لایه داشته باشد؛ اما تعداد لایه‌ها قطعاً فرد خواهد بود. این روش استحکام تخته را بسیار بالا می ‌برد و از ترک‌خوردن و یا شکم دادن چوب جلوگیری می‌کند. بهترین تخته سه لایی ها با استفاده از چوب درختان سخت چوب مانند بلوط و ماهون ساخته می‌ شوند.

چوب هایی مانند سرو و کاج در دسته درختان نرم‌ چوب قرار می‌گیرند و تخته سه‌لایی های ساخته شده با آنها، ارزانترند و دوام کمتری دارند.

انواع روکش مصنوعات چوبی

از آنجا که روکش چوب بریده شده از چوب درختان است، می توان از هر گونه چوب برای ساخت آن استفاده کرد. رایج ترین انواع چوب روکش شامل موارد زیر است:

روکش خاکستر
روکش بامبو
روکش توس
روکش گیلاس
روکش افرا
روکش بلوط
روکش بلوط سفید
روکش ساج
روکش گردو

چه روشهایی برای اتصال قطعات چوبی وجود دارد؟

چفت و بست: این روش برای چسباندن چارچوب و پایه ‌ها به قسمت نشیمن استفاده می شود. یک برآمدگی و حفره در دو سر اتصال قرار دارد که در یکدیگر چفت شده و اتصال را به وجود می ‌آورد.

زبانه و شیار: این اتصال را کام و زبانه نیز می‌ خوانند. در این اتصال، روی یکی از سرهای اتصال شکاف و بر روی سر دیگر برآمدگی کام وجود دارد. کام با فشار داخل شیار قرار می گیرد. از این روش برای ساخت میز و صندلی، در و پنجره و حتی قاب ‌های چوبی استفاده می شود.

اتصال کنشکاف: بر روی یکی از صفحه‌ ها شیاری به اندازه ضخامت و عمق چوب مورد نظر ایجاد می‌شود و تکه بعد بصورت کشویی در داخل شیار قرار می‌گیرد. این روش از متدوال‌ترین روش‌ها برای ساخت قفسه‌های چوبی است.

اتصال لب به لب: یکی از راهکارهای آسان و ساده برای اتصال چوب و ام دی اف است. برای متصل کردن چوب باید از چسب چوب و میخ استفاده شود تا اتصال ماندگاری بالاتری داشته باشد.

اتصال فارسی‌بر: در این روش چوب‌ها با زاویه برش ۴۵ درجه در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا حالت گونیایی ۹۰ درجه به دست آید. از این اتصال در کابینت آشپزخانه، قاب عکس و تقریبا اغلب سازه‌های چوبی و ام دی اف می‌توان استفاده کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران