بافت و فروش انواع آویز مکرومه در کرج و محمدشهر

در البرز ، کرج

معرفی بافت و فروش انواع آویز مکرومه در کرج و محمدشهر

🔴 بهار سالاری

🔹 بهار سالاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه بافت و فروش انواع آویز مکرومه در کرج و محمدشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهار سالاری :

✅ آویز مکرومه در سایز و مدل های مختلف

✅ مناسب برای آویز هر گلدانی

✅ قابل سفارش در ارتفاع موردنظر

✅ ارسال به سراسر کشور

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  کرج – محمدشهر سه راهی زیبا دشت شهرک دانشگاه

 


مکرومه و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی چیست؟

مکرومه بافی چیست؟

ساده‌ترین تعریفی که از مکرومه می‌توان داشت، هنر تبدیل نخ به کمک تکنیک گره زدن، به منسوجات تزیینی است. در واقع نخ‌های مخصوص مکرومه بافی با کمک دست به ردیف‌هایی از گره‌های مختلف تبدیل می‌شوند و در نهایت می‌توانند بنا به کاربرد، به‌ عنوان یکی از اکسسوری‌های دکوراسیون خانه یا استایل شخصی استفاده شوند.

هنر مکرومه بافی از انواع مختلفی گره تشکیل شده است که معروف‌ترین آن‌ها گره‌ی مربعی ساده و متناوب، دوبرابر نیمه، مارپیچ، مارپیچ نیمه و گره‌ی سر انداختن عمودی و افقی است.

نخ مکرومه بافی چیست؟

طناب یا نخ مکرومه، گروهی از رشته‌های الیاف به هم پیچیده شده است که برای بستن و گره زدن به یکدیگر برای خلق آثار هنر معروف مکرومه بافی استفاده می‌شود. نخ‌های مکرومه بافی انواع مختلفی دارند و شامل تک‌رشته، سه‌لایه و بافته‌شده هستند. پنبه، کتان، پلی‌استر، ابریشم و… مواد اولیه‌ی تهیه‌ی الیاف مکرومه بافی هستند.

مکرومه و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

مکرومه بافی از صنایع و هنرهای دستی جدید است که با متریال های متفاوت با ابتکار بافنده و هنر هنرمند، قرین می باشد این هنر دستی در بافت لباس ها و رومیزی ها از گذشته مرسوم بوده و امروزه به شکلی مدرن تر در قسمت های مختلف دکوراسیون کاربرد دارد و جزئی از ترندهای روز برای دکوراسیون محسوب می شود.

مکرومه در سبک های دکوراسیون مانند بومهین، ساحلی و در ترندهای پاییزی و زمستانی نقش پر رنگ ایفا می کند و از نظر بصری به دلیل افزودن بافت و هنر به دکوراسیون زیبایی و جذابیت را سبب می شود.

در واقع می توان گفت گره‌بافی یا مَکرَمه یک نوع از بافتنی است که در آن از فن گره زدن استفاده می‌شود انواع طرح ها و الگوهای نامحدودی بسته به خلاقیت و نوع کاربرد برای این هنر دست وجود دارد که حاصل از گره های متفاوت و قرارگیری این گره ها کنار هم می باشد، به دلیل زیبایی و تم هنری مکرومه در دکوراسیون رواج بیشتری یافته و از الگوهای سنتی رومیزی ها و لباس های سنتی که مادربزرگ ها می بافتند کمی فاصله گرفته و با طرح ها و کاربردهای بیشتر در هم آمیخته است.

این هنر با ظرافت و صرف زمان زیادی نقش های منحصر به فردی را ایجاد کرده و می تواند با رنگ ها و طرح های مختلف در اجزای دکوراسیون به کار رود در ادامه با دکوبوم با نمونه هایی از به کارگیری این هنر دست ساز در اجزای مختلف دکوراسیون داخلی و خارجی همراه باشید……

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران