فروش گوساله سیمینتال و هلشتاین در بندرترکمن

در گلستان ، بندرترکمن

معرفی مرکز فروش گوساله سیمینتال و هلشتاین در بندرترکمن

🔴 ایوب ولیپور

🔹 ایوب ولیپور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش گوساله سیمینتال و هلشتاین در بندرترکمن می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ایوب ولیپور :

✅ فروش گوساله سیمینتال و هولشتاین و دورگ محلی وجنگلی

✅ در وزن های مختلف با خلوص بالا

✅ بامجوز دامپزشکی استان گلستان

✅ ارسال به تمام نقاط ایران با ماشین ویژه حمل دام به شرط سلامت بودن مال

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  استان گلستان شهرستان بندر ترکمن

 

گاو هلشتاین چیست؟

گاو هلشتاین از برجسته ترین نژاد های گاو در بین هفت نژاد مخصوص تولید لبنیات در ایالات متحده است. این نوع گاو در سراسر جهان با استفاده از نشانه های سیاه و سفیدش شناخته می شود. می توان گفت که گاو های هلشتاین 90 درصد گاو های مزارع را در ایالات متحده تشکیل می دهند. این نژاد گاو در تمام دنیا شناخته شده است و می تواند به عنوان محبوب ترین نوع گاو در قسمت تولید لبنیات محسوب شود.

خصوصیات نژاد هلشتاین

گاو های هلشتاین نژاد گاو های شیری بزرگ هستند که از شمال هلند و فریسلند بوجود آمده اند. ولیکن این نژاد گاو به دلیل تولید شگفت انگیز شیر بسیار مرغوب در سراسر دنیا پرورش داده شده و حمل می شود. هر زمانی که از شما خواسته شود یک گاو را در ذهن خود تصور کنید، اولین گاوی که برای شما نمایان می شود گاو های لبنی هلشتاین هستند. این گاو ها از زمان های ابتدای بوجود آمدن تا به امروز در ذهن مصرف کنندگان قرار گرفتند. لکه های سیاه و بکر آنها می تواند به سادگی یک نوع گاو تمیز و مرغوب که در مزارع پرورش داده شده است را به شما نشان دهد. این نژاد گاو با نام هلشتاین فرسیسیان در اروپا نیز شناخته می شود. آنها در میان نژاد های گاو اندازه و وزن بزرگی دارند به طوری که می توان گفت در بزرگسالی تا 630 کیلوگرم رشد می کند.
متوسط قد آنها تا شانه حدود 1.47 متر است. نوزادان سالم این نژاد در زمان تولد می توانند بیشتر از 40 کیلوگرم وزن داشته باشند. در 13 ماهگی به سن مناسب برای پرورش می رسند که در این زمان وزن آنها 363 کیلوگرم است. هلشتاین ماده پس از یک دوره تقریبی 9 ماهه حاملگی، باید بین 23 تا 26 ماه زایمان کند.

تولید شیر در گاو های هلشتاین

گاو های هلشتاین شهرت جهانی را برای تولید شیر از آن خود کرده اند. با توجه به تحقیقاتی در این زمینه 83 درصد از گله لبنیات استرالیا، 94 درصد گله های لبنی کانادا، 93 درصد گله های لبنی آمریکایی را گاو های هلشتاین تشکیل می دهند. هولشتاین استرالیا به طور متوسط در سال 305 روز را به شیردهی اختصاص می دهد و در هر دوره شیر دهی 18000 لیتر شیر را تولید می کند. مقدار شیر آنها 82.3 درصد چربی و 3.21 درصد پروتئین دارد. در حال حاضر 9256 نفر کشاورز استرالیایی از گاو های هلشتاین استفاده می کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران