فروش جوجه محلی در گرگان

در گلستان ، گرگان

معرفی مرکز فروش جوجه محلی در گرگان

🔴 مرضیه حسین الهی

🔹 مرضیه حسین الهی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش جوجه محلی در گرگان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرضیه حسین الهی :

🔷فروش۴۵۰۰جوجه محلی گلپایگان از ۳۵روزه تا دوماه

🔷واکسن ۳گانه خوردن صحیح و سالم بدون هیچ بیماری

💎زیرقیمت بازاربه فروش میرسد

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۷۲۰۶۷۰۱۱

🔸 آدرس  گرگان روستای کریم اباد.یاس یکم

مرغ بومی چیست؟

مرغ بومی، یکی از فراوان ترین انواع و گونه های طیور است که روستائیان به شدت از تولید و پرورش آن استقبال می کنند. این گونه از مرغ ها تا حد زیادی در برابر انواع بیماریهای مخصوص طیور مقاوم بوده و با انواع سیستم اداره و کنترل و وپروش مرغ سازگاری دارند. همچنین، تخم این مرغ ها بسیار مغذی تر بوده ، خواص بیشتری دارد و در نتیجه ارزش و سود آوری آن هم بالاتر و بیشتر است.

علاوه بر این، با توجه مزیت ها و حسا سیت های بهداشتی که افراد مختلف نسبت به محصو لات غذایی ارگانیک دارند، تقاضای زیادی برای پرورش این مرغ وجود دارد. سر فصل هایی که در این مقاله بررسی خواهند شد شامل تعریف مرغ بومی، انتخاب نژاد خوب برای پرورش بهترین نژاد مرغ بومی، پیشگیری از بیماری در مرغ های بومی و شیوه های متفاوت تغذیه مرغ بومی است.

شیوه های متفاوت تغذیه مرغ بومی

با توجه به اینکه مرغ های بومی برای چه منظوری پرورش داده میشوند، دو نوع مرغ وجود دارد: مرغ هایی که برای تولید و مصرف تخم مرغ مورد استفاده قرار می گیرند، کوچک و نیرومند هستند.

مرغ های گوشتی که سریع رشد کرده و بزرگ هستند.

روش های تغذیه برای این دو نوع مرغ متفاوت است و شیوه های تغذیه مرغی ، به سن و فعالیتهای پرنده وابسته است. علاو بر این، نوع تغذیه با توجه به اینکه مرغ از مرحله رشد گذشته، در مرحله قبل از تخم گذاری است و یا تخم گذاشته، متفاوت خواهد بود.

انواع مختلف جوجه و مرغ به تغذیه های متفاوتی نیاز دارند. علم تغذیه مرغ ها بسیار مبهم است زیرا تعیین نوع و میزان تغذیه مرغ ها دشوار بوده و متغیرهای بسیاری از جمله نوع جوجه ها، وضعیت رشد یا تخم گذاری جوجه و فعالیت ها و آب و هوا در این امر نقش دارند.

یکی از شیوه های تغذیه مرغ بومی، رها کردن آنها در طبیعت و استفاده از مواد غذایی موجود در فضای آزاد است.

البته باید منبع اضافی و مکملی نیز برای مرغ ها در نظر گرفته شود تا زنده و سالم بمانند . همچنین، غذای مرغ ها نیز باید حاوی انرژی، پروتئین و همچنین ویتامین ها، مواد معدنی و آب کافی باشد.

علاوه بر این، در تغذیه مرغ های بومی باید از مکمل های انرژی زایی استفاده شود که ترکیبی از جیره ها ، دانه ها و دیگر محصولات و محصولات جانبی هستند و سلامتی و میزان تخم گذاری را تقویت می کنند. اگر این مرغ ها روزی دوبار با این مواد تغذیه شوند و آب هم در دسترشان باشد، میزان تولید تخم مرغ ها به طور قابل توجهی افزایش پیدا میکند. قابل ذکر ست که مجموعه آموزش مجازی پارس میتواند اطلاعات مفیدی در این زمینه به علاقمندان ارائه دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران