خرید و فروش دام زنده گوساله و گوسفند از سراسر استان کرمان در رفسنجان

در کرمان ، رفسنجان

معرفی مرکز خرید و فروش دام زنده گوساله و گوسفند از سراسر استان کرمان در رفسنجان

🔴 حسین رمضانی

🔹 حسین رمضانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش دام زنده گوساله و گوسفند از سراسر استان کرمان در رفسنجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین رمضانی :

✅ خرید دام و فروش انواع گوساله نر و ماده و گوسفند نر و ماده انجام میدم

✅ از رفسنجان و شهرهای دیگر البته فقط از استان کرمان

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  رفسنجان

مزیت های خرید گوسفند زنده در مقایسه با خرید گوشت گوسفند چیست؟

اطمینان از سلامت و کیفیت گوشت گوسفند زنده
اول از همه این که مصرف کننده می تواند قبل از کشتار دام، از سلامت و کیفیت آن اطمینان پیدا کند. با مشاهده گوسفند زنده و بررسی شرایط نگهداری آن، شرایط و مشخصات ظاهری گوسفند و مواردی از این دست، می توان مطمئن شد که گوسفند خریداری شده سالم، سرحال و تمیز است و گوشت مرغوبی دارد. در این خصوص به نکاتی برای بررسی سلامت دام زنده نیاز است. می توان در این خصوص از مقاله ” چگونه از سلامت گوسفند زنده اطمینان پیدا کنیم؟ ” استفاده کرد. به این ترتیب خرید گوسفند زنده می تواند منفعت زیادی داشته باشد.

اطمینان از تازه بودن گوشت
زمانی که گوشت گوسفندی خود را با خرید گوسفند زنده تامین می کنید، مطمئن خواهید بود که گوشتی تازه خواهید داشت. با خرید دام زنده و کشتار آن، گوشتی تازه، با کیفیت و بسیار خوش طعم را خواهید داشت. قطعا مصرف گوشت گوسفندی تازه در غذا ها طعم بسیار لذیذ تری خواهد داشت. البته مصرف گوشت تازه علاوه بر طعم بهتر، از نظر سلامتی نیز مزیت های زیادی دارد.

استفاده چند خانواده از گوشت گوسفند زنده
در بیشتر مواقع خرید گوسفند زنده مد نظر رستوران ها و غذاخوری هاست. نهایتا هم ممکن است خانواده ها برای مراسمات مختلف گوشت گوسفندی را با خرید دام زنده تامین کنند. با این حال اما می توان از گوسفند زنده و گوشت آن به صورت همزمان برای چند خانواده استفاده کرد.

داشتن جگر و کله پاچه
مزیت دیگری که با خرید گوسفند زنده به جای گوشت گوسفندی می توان به آن اشاره کرد، داشتن همزمان دل، جگر و کله پاچه در کنار گوشت گوسفندی است. این گزینه های لذیذ هم با توجه به کیفیت گوشت و سلامت دام، با خیال راحت قابل استفاده خواهند بود.

گوسفند بخریم یا گوشت گوسفند؟
همان طور که مشاهده کردید، خرید گوسفند زنده مزیت های بسیار زیادی در مقایسه با خرید گوشت‌گوسفندی دارد. با یک محاسبه ساده، می توان متوجه شد که خریدن گوسفند به جای گوشت به مراتب به صرفه تر است و در مجموع گوشت به دست آمده از خرید گوسفند مناسب تر از خریدگوشت گوسفند است. اما این مورد همیشگی نیست و مشکلاتی نیز در این خصوص وجود دارد که صرفه اقتصادی خرید گوسفند را در مقایسه با خرید گوشت زیر سوال می برد.

وزن بالای گوشت به دست آمده از خرید گوسفند
همان طور که می دانید معمولا وزن گوسفندانی که به صورت زنده برای کشتار پرورش داده شده و فروخته می شوند بالاست. در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز، ممکن است همه خانواده ها، خصوصا خانواده های کم جمعیت توانایی خرید یک جای این وزن از گوشت گوسفندی را نداشته باشند. حتی اکثرا نیازی هم به این میزان گوشت ندارند. از این رو خرید گوسفند زنده نمی تواند برای آن ها به صرفه تر از خرید گوشت گوسفندی تازه باشد. تنها این حالت زمانی به صرفه است که چند خانواده با هم گوسفند زنده را خریداری کنند و از گوشت آن استفاده کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران