فروش گوسفند زنده همراه با قصاب در ملک آباد – کرج

در البرز ، کرج

معرفی مرکز فروش گوسفند زنده همراه با قصاب در ملک آباد – کرج

🔴 سجاد خزایی

🔹 سجاد خزایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش گوسفند زنده همراه با قصاب در ملک آباد – کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سجاد خزایی :

✅ فروش گوسفند زنده

✅ همراه با قصاب

✅ ارسال به محل شما

و…

 

🔸 شماره تماس  09390566009

🔸 شماره تماس  09125683214

🔸 آدرس  ملک اباد بلوارخلیج فارس خیابان نماز کوچه پامچال3

خرید گوسفند زنده چه مزایایی دارد؟

در شهرهایی مانند تهران پیدا کردن مراکزی معتبر جهت پیدا کردن گوسفند زنده که دارای دام های درجه یک باشند، کار دشواری می باشد. مرکزی که هم بتوان دامی سالم را به صورت خرید حضوری و آنلاین به راحتی داشت و هم قیمتی زیر نظر اتحادیه را هزینه نمود. برای تهیه یک گوشت سالم و بهداشتی دو روش وجود دارد که خرید گوشت از قصابی و خرید گوسفند زنده می باشد.

برخی از افراد روش اول و برخی دیگر روش دوم را انتخاب می کنند ولی کدام روش به صرفه تر و سالم تر می باشد؟

دسته دوم که خرید گوسفند زنده را ترجیح می دهند معتقدند که گوشت گوسفند زنده نسبت به گوشت قصابی بهداشتی تر و همچنین سالم تر می باشد. ولی باید این نکات را هم در نظر گرفت که خرید گوسفند زنده نیازمند رعایت کردن بسیاری از فاکتورها می باشد.

مواردی مانند سرحال بودن گوسفند، سن و جوان بودن گوسفند، کیفیت سم ها، چشم های براق، پشم های سالم و … می تواند نکاتی باشد که دقت به آن یک خرید بهینه را برای شما به ارمغان می آورد.

بنابراین انتخاب و خرید گوسفند زنده نیاز به مرکزی مجاز و معتبر با سابقه طولانی دارد که بتواند پاسخ نیازهای افراد باشد. مرکزی که تمام این موارد را در مورد گوسفند زنده داشته باشد و محصولی بهداشتی و سالم را در اختیار خریداران خواهد گذاشت.

خرید گوسفند زنده چه مزایایی دارد؟
⦁ افراد با خرید گوسفند زنده علاوه بر استفاده از گوشت دام، می توانند جگر و کله پاچه که در حالت عادی باید پول و هزینه جدا بپردازند را هم داشته باشند.

⦁ از موارد دیگر که باعث می شود تمایل به خرید گوسفند زنده در افراد بیش تر باشد این است که قیمت گوشت به نسبت خرید از قصابی بسیار ارزان تر می شود.

⦁ تازه بودن گوشت واین که دامی که می خرید را همان روز می توانید ذبح نمایید از دیگرعواملی است که برای این که گوشتی تازه داشته باشید نیاز به خرید گوسفند زنده دارید. مطمئناً افراد از سالم بودن و به روز بودن دام اطمینان دارند.

⦁ یکی از دیگرعوامل را می توان اطمینان بیشتر دانست زیرا شما در زمان خرید از سالم بودن حرکات گوسفند اطمینان دارید و موردی نیست که در قصابی دیده نشود.

⦁ همین موارد باعث می شود تا افراد تمایل داشته باشند تا خرید خود را از مراکزی معتبر و مجاز انجام دهند و به دنبال چنین مراکزی باشند.

⦁ خریداران می توانند از پشم گوسفند هم استفاده کنند و همچنین تمام بخش های آن قابل استفاده می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران