پرده سرای پیوند – دوخت ، فروش و نصب انواع پرده در ساری

در مازندران ، ساری

معرفی پرده سرای پیوند – دوخت ، فروش و نصب انواع پرده در ساری

🔴 پرده سرای پیوند

🔹 پرده سرای پیوند یکی از بنام ترین فعالان در زمینه دوخت ، فروش و نصب انواع پرده در ساری می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پرده سرای پیوند :

✅ دوخت نصب اجرا

✅ با نازلترین قیمت

و…

 

🔸 با مدیریت ولی الله ملکی

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس ساری بلوار کشاورز روبروی کمربندی جنوبی جنب نمایشگاه ماشین سلطانی(نبش کشاورز۳۸)

 

 چیست؟

نقش پرده در دکوراسیون داخلی

پرده در دکوراسیون داخلی، عضو ثابت و اساسی به شمار می آید. انتخاب پرده اگر به صورتی باشد که با تم دکوراسیون، هماهنگی داشته باشد، می تواند نقش موثری در ظاهر منزل ایفا کند.

مدل پرده و نقش آن در دکوراسیون

مدل پرده نشان دهنده درجه اهمیت نقش پرده در دکوراسیون و همیشه مهم ترین عامل انتخاب پرده برای فضاهای داخلی منزل است. شما با تعیین مدل پرده می توانید به فضا، شخصیت و تم بدهید. به عنوان مثال برای فضای پذیرایی و مهمان، معمولا سعی می شود از مدل های مجلل تر و شیک تر استفاده شود. برای این فضاها، شاید بهتر باشد از پرده های سلطنتی و کلاسیک همراه با والان و کتیبه شیک استفاده شود. باید حواستان باشد طرح و مدل کاغذ دیواری و کفپوش را نیز از قلم نیاندازید! مجموع این سه عامل، یعنی پرده، کاغذ دیواری و کفپوش، رخ اصلی فضا را شکل می دهد.

جنس پرده

جنس پرده، هم در ساختار مدل پرده دخیل است و هم در میزان کنترل نور و هوای ورودی. جنس رایج برای پارچه پردهای معمولا حریر، ابریشم، تور، کتان، مخمل، زبرا، شید و … است. شما باید با توجه به ماهیت فضای مورد نظرتان، جنس پرده را انتخاب نمایید. به عنوان مثال برای پذیرایی و بخش مهمان بهتر است از چند لایه پرده استفاده شود. در این زمینه، می توان از یک پرده سلطنتی سه لایه استفاده کرد. یعنی لایه زیرین و آستری می تواند از جنس پنبه ساتن بوده و جنس دکوری رویی، از جنس مخمل یا کتان و جنس زیرین دکوری نیز از حریر باشد.

رنگ پرده و نقش آن در دکوراسیون

رنگ پرده نیز یکی از عوامل مهم در روشن شدن میزان اهمیت نقش پرده در دکوراسیون است. معمولا با توجه به تم دکوراسیون داخلی، رنگ پرده مشخص می شود. به عنوان مثال برای فضایی که تم کلاسیک و سلطنتی دارد، بهتر است از رنگ های بژ، طلایی، کرم، قهوه ای و سفید استفاده کرد. رنگ پرده آشپزخانه (البته اگر فضای ناهارخوری نیز هست)، بهتر است شاد و اشتها آور باشد. در ضمن می بایست این رنگ و جنس طوری انتخاب شود که در فضای پخت و پز با ریسک کثیف شدن بالا، بتوان به راحتی آن را شست و استفاده کرد.

اندازه پرده

اندازه پرده یکی از عوامل ریسکی و تاثیرگذار روی فضای منزل است. به این موضوع توجه داشته باشید که در گذشته، هر چه افراد ثروتشان بیشتر بود، میزان بیشتری پارچه برای پرده خود استفاده می کردند. لذا برای شکیل تر شدن فضا، بهتر است از میزان بیشتری پارچه برای پرده بهره ببریم. اندازه پرده از قسمت عرض نیز بهتر است حدودا 5 سانتی متر بیشتر باشد تا شیک تر و جذاب تر به نظر برسد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران