فروش محصولات آرایشی درمانی پوست ومو بانوی طلایی

در کرمان ، کرمان

معرفی فروش محصولات آرایشی درمانی پوست ومو بانوی طلایی

🔴 فروشگاه لوازم آرایشی بانوی طلایی

🔹 فروشگاه لوازم آرایشی بانوی طلایی مجموعه کاملی از کالاهای مورد نیاز بانوان خوش سلیقه با بهترین برندهای لوازم زیبایی، آرایشی و بهداشتی را فراهم آورده است.

🔹 فروشگاه معتبر لوازم آرایشی بانوی طلایی بصورت تخصصی در حوزه آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته و با دارا بودن سبد کالایی متنوع نیازهای بانوان، آقایان و کودکان را پوشش می دهد.

🔹 این محصولات شامل: بهترین مارک های محصولات مراقبت پوست شامل انواع (کرم مرطوب کننده و آبرسان، کرم ضد آفتاب، ضد چروک، ضد لک، روشن کننده، سفت کننده و لیفت و انواع ماسک صورت و …)- مراقبت دور چشم (ضد چروک دور چشم، ضد تیرگی، ضد پف و …) – انواع پاک کننده (شوینده صورت، میسلارواتر، تونر، شیر پاک کن، دستمال مرطوب) محصولات آرایش مو (کیت رنگ مو، رنگ مو، اکسیدان، رنگ مو تیوپی، واریاسیون، شامپو رنگ، اسپری رنگ ریشه مو و…

 

🔸 شماره تماس 09029371557

🔸آدرس کرمان

اهمیت خرید لوازم آرایش در خانم ها

اهمیت خرید لوازم آرایش در خانم ها

محصولات آرایشی از قدیم بین خانم ها وجود داشته و امروزه به تکامل رسیده است. علاقه خانم ها به زیبا شدن و زیبا دیده شدن امری طبیعی است و به همین علت به خرید محصولات آرایشی روی می آورند.

از نظر روانشناسی ذهن خانم ها از ابتدای کودکی تمایل به زیبایی داشته و حتی در سنین کودکی علاقه دارند تا خود را آراسته تر ببیند. خرید لوازم آرایشی می تواند ذهن خانم ها را طبقه بندی و از استرس روزانه آنها بکاهد. شاید خنده دار به نظر برسد اما لوازم آرایش ارتباط مستقیمی بر روی اعتماد به نفس بانوان دارد.

طبق آخرین آزمایشاتی که دانشگاه هاروارد بر روی خانم ها گرفتهاست، میزان اعتماد به نفس وعزت نفس خانم هایی که از لوازم آرایش استفاده می کنند ۴۰ درصد بیشتر از خانم هایی است کهاز آنها استفاده نمی کنند.

با تمام این گفته ها خانم ها باید توجه داشته باشند که حتما از لوازم ارایشی اصل استفاده کنند. زیرا محصولات آرایشی از آنجایی که ارتباط مستقیمی با پوست، مو و چشم افراد دارد باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد در غیر این صورت باعث‌ حساسیت شده و آسیب رسان است.

امروزه با سرعتی که تکنولوژی داشته، محصولات آرایشی مرغوبی وارد بازار شده است. این محصولات آرایشی می‌ توانند علاوه بر ایجاد زیبایی، در روند پیر شدن تاثیر مستقیمی داشته و حتی خطر ابتلا به بیماری پوستی را نیز کاهش دهند. برای خرید لوازم آرایشی بهتر است خوب تحقیق کرده و لوازمی را خریداری کنید که با پوست خودتان سازگار باشد.

چرا باید از لوازم آرایش مرغوب استفاده کنیم ؟!

محصولات آرایشی ترکیبی از مواد شیمایی، رنگ و عطر است. امروزه با توجه به افزایش اطلاعات سعی در کاهش مواد شیمیایی و افرایش مواد گیاهی در لوازم آرایش شده است. تا حالا نام افلاتوکسین Bرا شنیده اید؟ این ماده‌ نوعی سم است که در لوازم آرایش های غیر استاندارد وجود دارد. وجود این سم باعث تخریب سطح بیرونی پوست شده و در صورت استفاده مکرر این تخریب به لایه های زیرین پوست رسیده و آن را ازبین می برد. این سم باعث به‌ وجود اومدن انواع سرطان های پوستی می شود. استفاده از محصولات آرایشی نا‌مرغوب به مرور زمان پوست را تخریب کرده و کاملا از بین می‌برد. پیر شدن زودهنگام دوست از مهم ترین آسیب هایی است که استفاده از لوازم آرایش نامرغوب ای

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران