بهترین مرکز فروش مرغ بومی در گیلان ، رشت و سنگر

در گیلان ، رشت

معرفی بهترین مرکز فروش مرغ بومی در گیلان ، رشت و سنگر

🔴 آسیه کریمی

🔹 آسیه کریمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش مرغ بومی در گیلان ، رشت و سنگر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آسیه کریمی :

✅ فروش مرغ بومی به همه استانها

✅ مرغ تخم گذار گلپایگان بعنوان اکبرجوبه برای رستورانها ارسال میشه

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۳۴۷۷۳۸۵

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۲۳۸۹۲۵۲

🔸 آدرس  گیلان

فواید مصرف گوشت مرغ بومی چیست؟

منبعی غنی از پروتئین:
همانطور که می دانید پروتئین از مهمترین موادی می باشد که تاثیر بسزایی در سلامتی بدن انسان و جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف دارد. ساختار و نوع عملکرد بدن انسان به پروتئین ها وابسته می باشد. تنظیم عملکرد سلول ها، اندام ها و بافت های بدن بدون پروتئین ها ممکن نیست. گوشت مرغ بومی سرشار از پروتئین ها است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته مقدار پروتئین مورد نیاز در یک روز به طور میانگین برای مرد ها 56 گرم و برای خانم ها 46 گرم می باشد.

مصرف روزانه 120 گرم از گوشت مرغ محلی می تواند نیاز روزانه یک فرد بالغ به پروتئین را تامین نماید.

همچنین پروتئین های موجود در گوشت مرغ بومی برای عضله سازی در بدن بسیار مفید می باشند. همواره به ورزشکاران توصیه می شود که سینه مرغ مصرف کنند، زیرا پروتئین بالا و چربی کمی دارد. شما نیز می توانید در کنار ورزش، مرغ بومی بخصوص سینه ی این مرغ را مصرف کرده و به عضله سازی در بدن خود کمک نمایید.

گوشت مرغ بومی چربی کمی دارد:
مصرف مواد غذایی با میزان چربی بالا می تواند مشکلات و بیماری های متعددی مانند بیماری های قلبی و عروقی، اضافه وزن و … برای اشخاص به وجود بیاورد. به دلیل همین موضوع افراد زیادی از خوردن بسیاری از غذاها منع شده و به دنبال یافتن غذاهای جایگزین با میزان چربی کمی می باشند.

گوشت مرغ بومی با این که سرشار از پروتئین می باشد، مقدار چربی بسیار پایینی در مقایسه با اکثر پرنده ها دارد. همین موضوع باعث جای گرفتن گوشت این مرغ به عنوان یک ماده ی غذایی کم چرب در برنامه رژیمی بسیاری از افراد شده است.

در هنگام مصرف مرغ بومی توجه داشته باشید که حتما پوست آن را جدا کرده و سپس اقدام به مصرف نمایید؛ چون پوست مرغ حاوی مقدار بالایی چربی می باشد و این مقدار چربی برای بسیاری از افراد می تواند مشکلات فراوانی به وجود بیاورد.

نقش گوشت مرغ بومی در جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان:
بسیاری از افراد مسن به دلیل جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، فشار خون و… از خوردن بسیاری از مواد غذایی منع شده اند. این موضوع در برخی از موارد میتواند موجب کمبود پروتئین در بدن این افراد شده و مشکلات متعددی مانند پوکی استخوان به وجود بیاورد.

برای حل این مشکل افراد مسن می توانند مرغ بومی مصرف کنند. گوشت این مرغ به خاطر میزان بالای پروتئین آن و چربی کم، پروتئین کافی در اختیاراین افراد قرار داده و از بیماری پوکی استخوان جلوگیری می کند. همانطور که در قسمت قبل هم به آن اشاره شد به افراد مسن توصیه می شود سینه مرغ مصرف نمایند. زیرا این قسمت از مرغ میزان چربی بسیار کمتر نسبت به قسمت های دیگر آن دارد.

مفید برای شادابی پوست و سلامتی لب ها:
بسیاری از افراد در فصل های مختلف سال بخصوص در فصل زمستان دچار خشکی پوست و ترک خوردگی در لب هایشان می شوند. ریبوفلاوین موجود در مرغ محلی می تواند باعث کاهش خشکی پوست شده و ترک خوردگی و خشکی لب ها را بهبود ببخشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران