فروش تخم نطفه دار و خوراکی و جوجه یکروزه قرقاول در مازندران – سوادکوه

در مازندران

معرفی مرکز فروش تخم نطفه دار و خوراکی و جوجه یکروزه قرقاول در مازندران – سوادکوه

🔴 عبدالخالق قربانی

🔹 عبدالخالق قربانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش تخم نطفه دار و خوراکی و جوجه یکروزه قرقاول در مازندران – سوادکوه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عبدالخالق قربانی:

✅ فروش تخم نطفه دار و خوراکی و جوجه یکروزه به بالا

✅ در بزرگترین پرورش قرقاول شمال کشور

✅ تضمین تخم قرقاول با ۸۰ درصد دارای نطفه

✅ آموزش صفر تا صدی پرورش قرقاول

و…

 

🔸 شماره تماس  09117477344

🔸 آدرس  مازندران – سوادکوه

مهم ترین اهداف پرورش قرقاول چیست ؟

۱- تولید پروتئین و مصرف گوشت قرقاول
استفاده گوشت قرقاول به عنوان یک منبع تامین پروتئین یکی از اهداف اصلی پرورش قرقاول می باشد. گوشت قرقاول یکی از خوشمزه ترین و لذیذ ترین انواع گوشت در جهان به شمار می رود. این گوشت در مقایسه با گوشت مرغ و بوقلمون خواص بیشتری داشته. مقوی تر نیز می باشد. البته افراد زیادی معتقدند که گوشت شکار کبک، قرقاول، آهو و بزکوهی بهتر و لذیذتر از سایر انواع گوشت است. یکی از مشکلات مصرف گوشت قرقاول قیمت گران آن است که خرید را برای خانواده های سطح پایین و متوسط اقتصادی نا ممکن و دشوار می سازد.

۲- راه اندازی شکارگاه مصنوعی قرقاول
شکار پرندگان حلال گوشت، یکی از ورزش های قدیمی است. حتی در کتب آسمانی نیز به آن اشاره شده و به مسلمانان اجازه داده که از سگ های تازی برای شکار استفاده کنند. پرورش قرقاول و رها کردنش در شکارگاه های مصنوعی تفریح جالبی برای طرفداران این نوع ورزش می باشد. در سالیان اخیر با رشد فرهنگ جوامع به کلی مسئله شکار امری ناپسند تلقی می شود. بدیهی است که راه اندازی شکارگاه های مصنوعی قرقاول می تواند یکی از عوامل مهم جذب توریست باشد. در چنین حالتی می توان ضمن جلوگیری از آسیب و تخریب محیط زیست، فرصت های شغلی فراوانی ایجاد کرد. ایران کشوری رو به رشد محسوب می گردد. یافتن راه حل های قانونی ایجاد اشتغال از جمله مسائل مهم و ملی حساب می شود. در سال های اخیر بسیاری از کشور های اروپایی تلاش هایی برای راه اندازی شکارگاه های مصنوعی نموده اند.

۳- استفاده از زیبایی های قرقاول
یکی از اهداف پرورش قرقاول استفاده از زیبایی پرنده در باغ پرندگان های بزرگ خصوصی و عمومی است. برخی از پرورش دهندگان قرقاول، با انتخاب نژاد های زیبا و معینی اقدام به پرورش آن نموده. در انتها آن قرقاول ها را به باغ وحش ها، پارک پرندگان و پارک های معمولی می فروشند. در این مکان ها قرقال ها در معرض دید عموم قرار می گیرند. امروزه شهرداری های بسیاری اقدام به راه اندازی قفس های بزرگ نگهداری از پرندگان مختلف در پارک های شهر کرده اند. در قفس ها تعداد زیادی از گونه های مختلف پرندگان نگهداری شده و هر روز مورد بازدید هزاران نفر قرار می گیرند.

زیبایی برخی نژادهای قرقاول مانند قرقاول لیدی و قرقاول های طلایی باعث شده تا مردم برای زینت باغچه ها به پرورش قرقاول و نگهداری آن اقدام نمایند.

۴- استفاده از قرقاول در تاکسیدرمی
تاکسیدرمی چیست؟

تاکسیدرمی ( taxidermy )عبارت است از روشی که به وسیله آن اقدام به خشک کردن پرنده نموده و ان را به صورت مجسمه ای زیبا و دیدنی در می آورند.

راه اندازی کارگاه های تاکسیدرمی می تواند منبع در آمد خوبی برای افراد باشد. پرندگان خشک شده باعث جلب گردشگران و جهانگردان گردیده و ارز آوری خوبی برای کشور دارند.

شروع پرورش قرقاول
به طور کلی پرورش قرقاول را به دو روش شروع می کنند. راه اول تهیه کردن تعدادی قرقاول مولد می باشد. راه دوم خرید تخم نطفه دار قرقاول برای جوجه کشی و تولید جوجه قرقاول است. هر دو روش دارای نکاتی می باشد که میزان موفقیت در کار پرورش قرقاول را افزایش می دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران