سلطانزاده دکور – بهترین مرکز طراحی ، ساخت و فروش لوازم چوبی و دکوری در تهران

در تهران ، تهران

معرفی سلطانزاده دکور – بهترین مرکز طراحی ، ساخت و فروش لوازم چوبی و دکوری در تهران

🔴 مجموعه سلطانزاده دکور

🔹 مجموعه سلطانزاده دکور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت و فروش لوازم چوبی و دکوری در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه سلطانزاده دکور :

✅ سلطانزاده دکور با کادر مجرب تضمین کننده ای انواع خدمات چوبی شما با بهترین کیفیت و متریال

✅ ساخت : آینه کنسول ، ویترین ، میز غذاخوری ، جلو مبلی ، عسلی ، میز تحریر ، کمد …

و…

 

🔸 شماره تماس  09192059534

🔸 آدرس  تهران جاده ساوه بعد از چهاردانگه شاطره خیابان رجایی جنب شرکت دومینو

 

نقش ویترین در دکوراسیون داخلی از گذشته تا کنون چیست؟

ویترین یکی از وسایل دکوری است که از گذشته تا کنون در دکوراسیون های داخلی مورد استفاده قرار گرفته است. بدون شک همه شما در خانه های قدیمی مادر بزرگ هایتان کمدهای شیشه ای چوبی را مشاهده کرده اید که با استفاده از لوازم دکوری مثل بشقاب های گل قرمز دیزاین شده است. ویترین این روزها تنها شکل ظاهری متفاوت تری پیدا کرده است و کاربردی شبیه به گذشته دارد. ویترین را این روزها می توانید با اشکال متفاوت و با تم های رنگی متنوع برای دیزاین داخلی مورد استفاده قرار داد.

به عنوان مثال شما با استفاده از یک ویترین سلطنتی می توانید وسایل بلوری خود را به نمایش بگذارید. یک ویترین کلاسیک این امر را در اختیار شما می گذارد که لوازم قدیمی خود را به خوبی نگهداری کنید. همچنین با استفاده از ویترین های مدرن می توانید لوازم دکوری با تم طلایی را برای ایده پردازی های خاص مورد استفاده قرار دهید.

نقش ویترین در دکوراسیون داخلی
ویترین را برای کارهای بسیاری می توان در منزل مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال شما از ویترین می توانید برای نگهداری لوازم قدیمی خود که به آن ها علاقه زیادی دارید بهره بگیرید. این امر سبب می شود تا هیچ آسیبی به یادگاری های شما در طی گذر زمان وارد نشود. از سوی دیگر شما از ویترین می توانید برای جلوه دادن به کالاهای لوکسی که در منزل نگهداری می کنید بهره بگیرید. به عنوان مثال گلدان، گلاب پاش یا کاسه و بشقاب شیکی که در فضای منزل به صورت نامنظم قرار گرفته است را با استفاده از یک ویترین نظم و جلوه بیشتری بدهید.

در نهایت ویترین خود کمدی است که به منظور زیبا سازی بیشتر فضای منزل شما در اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و بخش های دیگری از منزل مورد استفاده قرار می گیرد. بدون شک نیاز به یک ویترین نه تنها برای دکور کردن فضا بلکه برای جایگذاری بهتر وسایل امری ضروری و مهم است.

دکوراسیونی به سبک مدرن
یکی از مزیت های سرویس نهار خوری این است که شما می توانید فضای اطراف آن را با استفاده از لوازم ست دیزاین کنید. همان طور که در تصویر ارائه شده مشاهده می کنید ویترین، کنسول و میز نهار خوری سرویس ارائه شده با تم رنگی سفید و کاملاً ست و هماهنگ مورد استفاده قرار گرفته است.

از آنجایی که ویترین نقش بسیار پر رنگی در دکوراسیون فضای داخلی دارد به شما پیشنهاد می کنیم آن را در جایی قرار دهید که در معرض دید باشد. به عنوان مثال شما می توانید همانند تصویر سازی ارائه شده این وسیله را در اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار دهید. از آنجایی که چیدمان به سبک مدرن نیازمند سادگی در طراحی است این سبک ایده پردازی بهترین گزینه برای این سبک دکوراسیون به شمار می آید.

دکوراسیونی به سبک سلطنتی
همان طور که می دانید در دکوراسیون های سلطنتی از تم رنگی طلایی بهره گرفته می شود. در دیزاین ارائه شده از تم رنگی طلایی برای ساخت ویترین و لوازم جانبی همراه آن برای دکور اتاق پذیرایی استفاده شده است. ویترین استفاده شده در این چیدمان با چهار شیشه دکوری طراحی شده است که در نوع خود یک ویترین بزرگ محسوب می شود. این سبک از ویترین ها در ابتدا نیاز به وسایل دکوری بیشتری به نسبت ویترین های کوچک دارند و از سوی دیگر نیاز به فضای بیشتری دارند.

شما می توانید به صورت تکی آن را در اتاق نشیمن نیز مورد استفاده قرار دهید. زیبایی ویترین های سلطنتی به قدری زیاد است که در تمام بخش های داخلی منزل قابلیت استفاده از آن فراهم است. سبک سلطنتی یکی از سبک های پرطرفدار و پر زرق و برق است که در خانه های ایرانی به وفور از آن استفاده می شود.

دکوراسیون به سبک کلاسیک
همان طور که می دانید عنصر اصلی دکوراسیون های کلاسیک چوب است. چوب های با کیفیت که رنج قیمتی کار را نیز افزایش می دهد. این افزایش قیمت بی دلیل نیست زیرا وسایل چوبی مدت زمان بیشتری به نسبت سایر وسایل دکوری در منزل شما کارایی خواهند داشت. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید. دکوراسیون های کلاسیک برای افراد سخت پسند بهترین گزینه انتخابی هستند. زیبایی، طراحی خاص، تم رنگی بی نظیر از جمله مواردی است که به راحتی در سرویس های چوبی کلاسیک می توان مشاهده کرد.

اگر از مبلمانی به سبک کلاسیک برای اتاق نشیمن خود بهره گرفته اید بدون تردید یک ویترین چوبی با سایز متناسب با فضای داخلی شما می تواند بسیار اثر گذار باشد. شما می توانید این سبک ویترین های را برای اتاق پذیرایی یا حتی اتاق مطالعه خود برای جایگذاری وسایل لوکس و گران قیمت مورد استفاده قرار دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران