اتاق فرار مردگان در تهرانپارس

در تهران ، تهران

معرفی اتاق فرار مردگان در تهرانپارس

🔴 مجموعه اسکیپ کام

🔹 درجه سختی بازی ۷ از ۱۰

🔴 سناریو

🔹 سناریو «مردگان» خود در مورد یک اتاق فرار است. یعنی در اینجا خبری از دستگیری یک قاتل، رمزگشایی از مرگ یک فرد یا سناریوهای این شکلی نیست. داستان اتاق فرار مردگان خود در مورد یک اتاق فرار به نام مردگان است. ب جرات میتونم بگم ترس و وحشت واقعیو تو این بازی پر از چالش میتونید تجربه کنید. وظیفه شما در بازی سر در آوردن از ماجرای این اتاق فرار است.
🔹 اگر بخواهم بیشتر در مورد سناریو صحبت کنم، احتمالش زیاد است که نکات مهمی که خودتان باید تجربه کنید لو برود. اما خوبی این سناریو که حداقل من تا به امروز آن را در جایی دیگر ندیده‌ام، این است که دست تیم سازنده را در طراحی فضاها کاملا باز گذاشته است. در واقع شما در فضای بسیار ترسناک با برخی از عجیب‌ترین اتاق‌های ممکن و کاملا بی‌ربط بهم رو‌به‌رو می‌شوید که تنها توجیه ممکن این است که این فضاها مال یک اتاق فرار باشند. متوجه منظورم شدید؟ مردگان یکی از مهم‌ترین مشکلات اتاق‌های فرار را به نقطه قوت خود تبدیل کرده است.
🔹 هر بار که فکر می‌کنید به آخرین و جذاب‌ترین اتاق بازی رسیده‌اید، با باز شدن یک در و وارد شدن به فضایی کاملا متفاوت با دکوراسیون درجه یک، مجبور می‌شوید در تصمیم‌تان تجدید نظر کنید. این تنوع فضاها در کنار اتمسفر حاکم بر اتاق و البته یک سورپرایز جالب که کنترل بازی را تا حدی در اختیار شما می‌گذارد، همگی باعث می‌شوند مردگان از لحاظ سناریو و فضاسازی فاصله قابل توجهی با اتاق‌ فرار‌های قبلی بگیرد.

🔹 تعداد نفرات ۴ تا ۸ نفر

🔹 ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب +سانس vip

🔹 ۸۵ تومان

🔹 ژانر ترسناک

🔹 جای پارک دارد

🔹 ۱۰ دقیقه قبل ساعت رزرو شده

🔹 از پذیرفته شدن کودک و زیر ۱۵ سال و کسایی ک بیماریهای قلبی و روانی دارند خوداری میشود

 

🔸 شماره تماس 09358931964

🔸 آدرس تهرانپارس غربی، بلوار آیت الله خوشوقت ،فرجام شرقی،قبل از بلوار علیرضا ناهیدی، پلاک ۶ طبقه سوم بالای سفره خانه جانان

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران