ماه کویر – تولید و فروش تجهیزاتی دکوراسیون سنتی در یزد

در یزد ، یزد

معرفی ماه کویر – تولید و فروش تجهیزاتی دکوراسیون سنتی در یزد

🔴 مجموعه ماه کویر

🔹 مجموعه ماه کویر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش تجهیزاتی دکوراسیون سنتی در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ماه کویر :

✅ اگر دوست دارید قسمتی از خونتون و سنتی و نوستاژی کنید با ما تماس بگیرید

✅ تجهیزات سنتی .هتل ها.رستوران ها.منازل. و …

و…

 

🔸 با مدیریت  حسام کارگریان مروستی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  یزد .بلوار عابدی مجموعه ماه کویر

دکوراسیون سنتی چیست ؟

پای دکوراسیون که به میان می‌آید همه ذهن‌ها معطوف به تغییرات خاص و عجیب و غریبی می‌افتد که رنگ بوی دکوراسیون‌های خارجی می‌دهد. مثلاً یکی با دیدن تصاویر در اینترنت به دنبال ایجاد یک آشپزخانه جزیره‌ای است، دیگری به دنبال نصب انواع سیستم‌های هوشمند در خانه است تا خانه‌ای امروزی را به نمایش دربیاورد. شخصی به دلیل علاقه به یک بازیگر یا فوتبالیست تمام دکوراسیون خانه خود را به شکل خانه شخص مورد نظرش تغییر داده و هزاران طرح، ایده و حرکت که همه آن‌ها به پای نام دکوراسیون نوشته می‌شود. در بین تعداد بی‌شماری از انواع دکوراسیون‌ها، سبکی وجود دارد که در هر کشور علاقه‌مندان آن در هر سن و موقعیتی به آن دل می‌بندند و حتی برای دیدن آن هزینه کرده و خانه‌های تزیین شده سر می‌زنند. دکوراسیون سنتی.

در بررسی سبک دکوراسیون سنتی به دو دسته سنتی ایرانی و تردیشنال (traditional) خواهیم پرداخت که در هر کدام از انواع دسته بندی، زیر مجموعه‌های آن‌ها یعنی لوازم و طراحی های هر یک و همین طور گذشته و حال آن‌ها را نیز بیان خواهیم کرد. ابتدا سبک دکوراسیون سنتی غربی که از آن با نام تردیشنال نام برده می‌شود را مورد واکاوی قرار می‌دهیم و بعد به سراغ دکوراسیون سنتی ایرانی می‌رویم.

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید چیدمان دکوراسیون، از 3000 سال قبل از میلاد مسیح نیز وجود داشته است و مربو به دوره کنونی زندگی بشر نیست، حتی دانشمندان بقایای انسان‌های غار نشینی را کشف کرده‌اند که ادعا می‌شود آن‌ها نیز در محل زندگی خود به رعایت دکوراسیون می‌پرداخته‌اند. اما مگر هر دکوراسیون قدیمی را می‌توان یک دکور سنتی نامید؟ پاسخ این سؤال منفی است. با تعریف ساده‌ی دکوراسیون سنتی پی خواهیم برد که چه نوع دکورهایی از گذشته سنتی به حساب آمده و کدام یک قدیمی یک تاریخی محسوب می‌شوند.

به زبان ساده دکوراسیون که از ویژگی‌های زمانی قبل از خود (دوره‌های کوتاه و یا حتی بلند مدت پیش از خود) استفاده می‌کند، بر اساس ویژگی‌های بومی و منطقه‌ای ساخته یا سازگار شده است و تمام المان‌ها و قواعد هنری و طراحی دوره خود را رعایت می‌کند، دکوراسیون سنتی گفته می‌شود. با این تعریف کاملاً مشخص است که دکوراسیون ماقبل میلاد مسیح سنتی نبوده بلکه یک دکور یا مدل تاریخی است.

و اما تعریف غیر ایرانی این دکوراسیون که از کشورهای با سابقه و متمدن دنیا شروع به گسترش و رشد پیدا کرده و در سراسر دنیا پخش شده چگونه است. تعریف کشورهای غربی از سبک دکوراسیون داخلی سنتی به راحت بودن و کلاسیک بودن ختم می‌شود و خانه‌ای که این دو ویژگی را داشته باشد به آن لقب تردیشنال (Traditional) یا سنتی می‌دهند.

در کشورهای توسعه یافته به دلیل علاقه فراوان جوانان به سبک‌های خاص و نو، دکورهای به سبک امروزی یا همان معاصر و مدرن مورد توجه قرار دارد اما با گذشت زمان و احساس خلأ در طرح، رنگ و لوازم این سبک‌ها، آن‌ها نیز کم کم به سمت دکورهای سنتی و قدیمی روی گردان شده‌ که همین موضوع رشد سریعی را در زمینه گرایش به سمت دکوراسیون سنتی نشان می‌دهد. از ویژگی‌هایی که جوامع در دکور و طراحی منزل در پی آن هستند مواردی مانند آرام بخشی، منظم بودن و هیمن طور قابل پیش بینی بودن است که قدرت جذبه‌ این سبک از دکوراسیون را افزایش داده است. آن‌ها از پی هرج و مرج به دنبال سکون و سادگی هستند و انتخاب اصلیشان را دکوراسیون سنتی قرار داده‌اند.

در این سبک برای آن‌ها لوازم منزل باید کلاسیک بوده و خطوط شکسته و غیر متعارف در طراحی و مبلمان و لوازم عجیب و غریب، که گاهی در دکوراسیون مدرن شاهد هستیم، جایگاهی در این نوع خانه‌ها نخواهد داشت. در دسته‌بندی هر یک از مناطق خانه تعریفی به خصوص برای دکوراسیون سنتی شکل داده‌اند تا بتوانند با الگویی معین و مشخص حرکت به سمت سبک سنتی را شناسایی کنند. برای مثال در قسمت آشپزخانه، استفاده از اجاق‌های سنتی، قفسه‌های کلاسیک، قسمت شست و شوی چسبیده به کل مجموعه دکوراسیون (نه جزیره‌ای)، طراحی کابینت‌ها به سبک قدیمی یا کلاسیک از جمله این تعاریف برای خانه‌هایی با دکوراسیون سنتی است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران