شرکت یاقوت سبز – مرکز تولید و فروش خوراک طیور از حشرات مفید (میلورم ) در کرج

در البرز ، کرج

معرفی شرکت یاقوت سبز – مرکز تولید و فروش خوراک طیور از حشرات مفید (میلورم ) در کرج

🔴 شرکت یاقوت سبز

🔹 شرکت یاقوت سبز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش خوراک طیور از حشرات مفید (میلورم ) در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت یاقوت سبز :

✅ تولید کننده خوراک طیور از حشرات مفید یا میلوورم

✅ تولید پلت غذایی طیور

✅ کود اورگانیک سوپر وورم

✅ تولید غذای ماکیان

✅ خرید ، فروش ، صادرات و واردات حشرات مفید ، مشتقات حشرات

✅ پلت طیور تولید شده از پروتئین حشرات ،

✅ دستگاه تولید حشرات

✅ تولید تمامی مشتقات تولید شده از حشرات مخصوصا میلوورم

✅ طراحی و ساخت تمام ابنیه مخصوص پرورش حشرات

✅ تولید کود حشرات و توزیع در کل کشور در زیرساختهای کشاورزی

و…

 

🔸 با مدیریت  آریان زلفی ملکی

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۳۳۴۰۴۳۰۹

🔸 آدرس  کرج فردیس کانال غربی خیابان خیام غربی جنب املاک پرسپلیس پلاک ۳۶ زنگ سوم

 

مزیت میل ورم ها چیست؟

لارو میل ورم چیست؟
میل ورم ها کرم نیستند. بلکه نوعی لارو می باشند که فاقد هرگونه انگل و بیماری بوده و یکی از بهترین مکمل های غذایی(مکمل غذایی پرندگان، ماهی ها و غذای اصلی خزندگان) به صورت زنده و خشک شده می باشد. میل ورم ها منبع خوبی از پروتئین با کیفیت بالا هستند که برای تغذیه ی حیوانات کوچک، پرندگان و ماهی ها و … مورد استفاده قرار می گیرند.

کرم‌میل ورم (Mealworm)
میل ورم نوعی کرم است که دارای سرعت رشد و تکثیر بسیار بالا است. پژوهشهایی که در انستیتو های مربوط به مواد غذایی و دام انجام شده مشخص شده که استفاده از میل ورم در خوراک طیور علاوه بر تامین مناسب پروتئین، در بهبود وضعیت زیست محیطی و کاهش تخریب های زیستی حاصل از پرورش دام و طیور تاثیر گذار است. این کرم جهت تغذیه ی آبزیان، دام، طیور ،ماهیان زینتی، پرندگان و انواع خزندگان در سراسر دنیا بسیار رایج بوده و حتی در مرغداری ها و مراکز پرورش پرندگان زینتی بعنوان یک وعده ی غذایی به مولدین داده میشود. بدلیل رغبت و شوق بسیار زیاد پرندگان می توان از این کرم ها بطور متوالی استفاده کرد.

ارزش غذایی کرم میل ورم (Mealworm)

امروزه در سراسر دنیا کشاورزان و پرورش دهندگان جهت ارائه ی محصولی سالم و ارگانیک رقابت کرده و تلاش می کنند تا جامعه ای بدون سرطان داشته باشند.یکی از بهترین غذاهای ارگانیک جهت پرورش مرغهای گوشتی و تخمی کرم میل ورم بوده و در سراسر دنیا در مرغداری ها بسیار رایج و مرسوم است. بدین ترتیب تخم مرغ و گوشتی سالم به دست مصرف کننده خواهد رسید.یکی دیگر از مزایای انتخاب این کرم بعنوان غذای اصلی در مرغداری ها وجود کلسیم و دیگر مواد معدنی فراوان در میل ورم است. این کرم دارای ۳۰% چربی ، بیش از ۵۰% پروتئین، کلسیم، فسفر، پتاسیم، آهن، سدیم، آلومینیوم و دیگر المانهای حیاتی بدن حیوانات می باشد.
تحقیقات نشان داده است که گنجاندن حداقل یک وعده ی غذایی این کرم در تغذیه ی مرغ ها باعث شادابی و نشاط بیشتر آنها می شود. این نوع کرم بر اساس سایز از ۱ سانتی متر تا ۳ سانتی متر قابل استفاده می باشند و بسته به حیوان خانگی که جهت تغذیه آن استفاده می نمایید، می توانید سایزهای مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

مزیت میل ورم ها چیست؟
مزیت های استفاده از میل ورم در برنامه غذایی دام، طیور و آبزیان بسیار بالاست. است از جمله مهمترین مواردی که استفاده از این ماده مغذی باعث می شود، ایجاد کاهش نسبت هزینه به مزیت و به تبع آن افزایش بازگشت سرمایه برای تولید کنندگان است. همچنین استفاده از این غذا به دلیل نحوه تولید آن دوستدار طبیعت است. چرا که با تبدیل زباله و مواد مضر برای طبیعت به منبعی سرشار از پروتئین و سازگار با محیط زیست، چرخه توسعه پایدار برای صنایع کشاورزی و دامپروری ایجاد می شود. همچنین با توجه به اینکه در گذشته از سویا و پودر ماهی استفاده می‌شد، در حال حاضر و با مقایسه روش های تولید میل ورم با مواردی مثل سویا، مشاهده می‌شود که مصرف آب در روش جدید به مراتب کمتر بوده و از ضایعات تولید شده در آن می توان به عنوان کود طبیعی نیز استفاده کرد.

آیا استفاده از میل ورم گران تمام می‌شود؟

اگر از نمونه خارجی و وارداتی میل ورم استفاده شود احتمال این وجود دارد که هزینه های آن برای پرورش دهندگان دام مناسب نباشد. اما اگر از نمونه تولید شده داخلی که توسط دهکده رودبار قصران ارائه می‌شود استفاده شود با توجه به هزینه تمام شده آن و مقایسه با نمونه وارداتی متوجه می شویم که بسیار مقرون به صرفه تر از آب در می آید. بنابراین دیگر نگرانی بابت گران شدن دام استفاده کننده از تغذیه فوق وجود نخواهد داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران