دکوراسیون داخلی رایاکس دیزاین در تهران

در تهران ، تهران

معرفی دکوراسیون داخلی رایاکس دیزاین در تهران

🔴 دکوراسیون داخلی رایاکس دیزاین

🔹 دکوراسیون داخلی رایاکس دیزاین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات دکوراسیون داخلی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دکوراسیون داخلی رایاکس دیزاین :

✅ کابینت،کمد کناف

✅ نقد و اقساط

✅ باسابقه کاردرکشور گرجستان وترکیه

و….

 

🔸 شماره تماس 09229144529

🔸 شماره تماس 09126791702

🔸آدرس تهران

 نقش کمد دیواری در دکوراسیون چیست ؟

کمد دیواری نقش بسیار سازنده ای را در دکوراسیون داخلی ایفا می کند و این مهم را خانم های خوش سلیقه به خوبی می دانند. از آنجایی که دنیای مدرن امروز طلب می کند در خانه های آپارتمانی زندگی کنیم و خیلی فضای زیادی را در اختیار ما برای جایگذاری وسایل نمی دهد نیاز به یک کمد دیواری امری بسیار مهم تلقی می شود. نظم دادن به فضا سازی دکوراسیون داخلی، استفاده از کمترین فضا به بهترین شکل ممکن و جلوه ای مدرن در دکوراسیون داخلی تنها بخشی از مزیت های استفاده از کمد دیواری در دکوراسیون داخلی به شمار می آید.

استفاده از فضاهای مرده با کمک کمد دیواری

خانه ها دیگر شبیه گذشته فضا زیادی را در اختیار ما قرار نمی دهد از همین رو نیاز است قدری با جایگذاری وسایل کاربردی نقش تأثیر گذار تمام فضا را در منزل به تصویر کشید. شما با استفاده از کمد دیواری به راحتی می توانید فضای بین دو ستون را بپوشانید و از محیطی که هیچ استفاده ای از آن نمی شود بیشترین بهره را بگیرید. از سوی دیگر شما می توانید از نواقصی که در ساختمان به دلیل پله های موجود در ساختمان فراهم شده است بهترین استفاده را ببرید. شما می توانید کمد دیواری خود را کشو دار طراحی کنید و نظم را به منزل خود مهمان کنید. جایگزینی وسایل غیر استفاده به جای زیر شیروانی با نظم دادن به محیط و ایجاد یک کابینت بهترین استفاده را ببرید. دیگر با ساخت کابینت نیازی به انبار کردن وسایل روی یک دیگر در یک فضای بسته و دلگیر شبیه انباری ندارید. کمد دیواری نه تنها نظم را به منزل شما مهمان می کند که سبب می شود دکوراسیون شما به سبک چیدمان مدرن نیز هدایت شود.

نقش کمد دیواری برای ایجاد راهرو ورودی

آیا می دانستید با استفاده از کمد دیواری می توانید برای خود یک راهرو لوکس طراحی کنید. اینکه اتاق نشیمن شما هیچ راهرو ورودی نداشته باشد اصلا جلوه خوبی به فضا نمی دهد. شما می توانید رخت آویز، جاکفشی و کشو کیف و وسایل اضافه خود را به صورت سفارشی سازی شده برای راهرو خود تعریف کنید. این مهم به راحتی فضایی را جدای از اتاق نشیمن شبیه به یک راهرو ورودی بدون نیاز به گچ کاری تعریف می کند. پس بدون استفاده از مصالح ساختمان سازی درست شبیه یک پارتیشن چوبی با استفاده از چند کمد دیواری می توانید یک دکوراسیون لوکس برای راهرو خود تعریف کنید. اگر فضای راهرو شما به صورت دو طرفه نیاز به کند دیواری داشت می توانید جاکفشی را برای یک سمت و کمد رخت آویز را برای سمت دیگر تعریف کنید. حال اگر فقط یک سمت از فضا برای جایگذاری کردن کمد دیواری کفایت می کرد می توانید بخش دیگر را با استفاده از آینه های دیواری لوکس دیزاین کنید و یک ایده پردازی ناب را به تصویر بکشید. رخت آویز دم دستی شما می تواند همراه با یک آینه قدی در راستای با جا کفشی قرار بگیرد و سمت دیگر که کمدهای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد را برای قرار دادن رختخواب مد نظر قرار دهید. این سبک دکوراسیون را متناسب با ارتفاع منزل و خانه های ویلایی خود به صورت سفارشی سازی شده دنبال کنید تا یک خانه لوکس و زیبا از آن شما شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران