بهترین مرکز اجرای کارهای بتنی ( فونداسیون ، سقف های اسکلت فلزی و بتنی ) در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی بهترین مرکز اجرای کارهای بتنی ( فونداسیون ، سقف های اسکلت فلزی و بتنی ) در کرمانشاه

🔴 فرشاد جلیلیان

🔹 فرشاد جلیلیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای کارهای بتنی ( فونداسیون ، سقف های اسکلت فلزی و بتنی ) در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرشاد جلیلیان :

✅ اجرای فونداسیون(رادیه و نواری)

✅ اجرای سقف های اسکلت فلزی (کامپوزیت.کرومیت.تیرچه فوم.عرشه فولادی).

✅ اجرای ساختمان های اسکلت بتنی.اجرای انواع دیوار حائل و دیوار برشی.اجرای کانال ، اجرای انواع مخزن ها .منبع آب.تصفیه خانه.ساخت انواع قطعات پیش ساخته

و…

سرعت و کیفیت شعار ماست اما هیچ کدام را فدای دیگری نمیکنیم

 

🔸 شماره تماس  09184993393

 

مزایای اسکلت بتنی چیست؟

نکته: دقت کنید برخی از مزیت های ذکر شده ممکن است فقط در برخی از اسکلت بتنی در کرمانشاه وجود داشته باشند ولی در کل به عنوان مزیت به شمار می آیند.بتن مقاومت فشاری قابل قبولی در مقایسه با بسیاری از مصالح ساختمانی دیگر دارد.تمامی اجزای تشکیل دهنده بتن ( به جز سیمان که البته آن هم در عصر حاضر به فراوانی یافت شده و در همه جا تولید می شود) به عنوان مصالح محلی و ارزان قیمت محسوب می گردند.

تقریباً در همه جا می توان آب، ماسه و شن را از فواصل نزدیک به محل بتن ریزی حمل کرد و یا به راحتی بتن آماده را با هر کیفیت و مشخصات مورد نظر خریداری نمود ؛ که این مسئله منجر به سهولت و رغبت بیشتر به بتن و ارزان تر تمام شدن آن می شود.

بتن را می توان به سهولت به هر شکل دلخواه درآورد. با ساختن قالب مناسب، تقریباً هرگونه مقطع سازه ای و شکل معماری را می توان از بتن آرمه تولید نمود. در مقابل، مقاطع فولادی در ابعاد مشخص و در کارخانه تولید می گردند و تولید مقاطع خاص از مصالح فولادی گاه مشکل و پر هزینه، و یا غیر ممکن خواهد بود.

بتن مقاومت بسیار خوبی در مقابل آتش دارد. یک ساختمان بتن آرمه می تواند ساعت ها در مقابل آتش سوزی مهیب مقاومت کند؛ بدون آن که فرو ریزد.این مسئله فرصت کافی برای مهار آتش و نیز تخلیه ساختمان از نفرات و اموال را فراهم می نماید. در مقابل یک ساختمان فولادی در برابر آتش سوزی ضعیف است و کاملا برعکس سازه بتنی می باشد.

بتن همچنین مقاومت خوبی در مقابل رطوبت و آب دارد. اگر آب در تماس با بتن، حاوی بعضی از یون ها از قبیل یون سولفات و یا یون کلرور نباشد، برای بتن و حتی میلگرد های موجود در بتن، مشکلی به وجود نمی آورد.اجزای بتن آرمه از صلبیت بالایی برخوردار می باشند. به همین علت معمولاً ساکنان یک ساختمان بتن آرمه در هنگام وزش شدید باد و یا تحرک زیاد همسایگان، لرزه ای را احساس نمی کنند و آرامش آن ها در هر صورتی برقرار خواهد بود.

اجزای اسکلت بتنی در کرمانشاه در مقایسه با سازه ی فولادی به صورت ذاتی به محافظت و نگه داری کمتری نیاز دارند. به خصوص اگر بتن ریزی به صورت متراکم انجام گرفته باشد و در قسمت های در تماس با هوا ، بتن هوادار به کار رفته باشد، پس از شروع بهره برداری از سازه ی بتن آرمه تقریباً نیاز به مراقبت ویژه ای نخواهد بود.

بتن در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی، عمر بهره دهی بسیار طولانی دارد. تحت شرایط مشخص، یک سازه ی بتن آرمه می تواند برای همیشه بدون کاهش در ظرفیت باربری مورد استفاده قرار گیرد. این مسئله مبتنی بر این واقعیت است که بتن در طول زمان نه تنها کاهش مقاومت ندارد، بلکه با گذشت طولانی زمان با تحکیم بیشتر سیمان هیدراته شده، افزایش مقاومت نیز خواهد داشت.با این وجود، تاثیر عوامل مخرب محیطی و یون های مهاجم امکان دارد دوام بتن را در طول زمان به مخاطره بیندازد.

بتن در بعضی از اجزای سازه ای نظیر پی ها، دیوارهای زیرزمین و شمع ها، به عنوان تنها گزینه اقتصادی محسوب می گردد.اجرای بتن و اسکلت بتنی در کرمانشاه در مقایسه با سایر مصالح نظیر فولاد و یا حتی چوب، نیاز به نیروهای اجرایی و کارگران با مهارت بالا ندارد.شاید از مهمترین مزایای اسکلت های بتن آرمه می توان به نیاز تدریجی آن به سرمایه جهت ساخت اشاره نمود که باعث شده است در بین عامه سازندگان ساختمان بازخورد قابل توجهی داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران