بهترین مرکز نصب و تعمیر انواع پارکت ، لمینت و قرنیز در تهران و شهریار

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز نصب و تعمیر انواع پارکت ، لمینت و قرنیز در تهران و شهریار

🔴 فرهاد محمدی

🔹 فرهاد محمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب و تعمیر انواع پارکت ، لمینت و قرنیز در تهران و شهریار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرهاد محمدی :

✅ نصب و تعمیر انواع پارکت و لمینت های خارجی و ایرانی

✅ نصب انواع قرنیزهای mdfو pvc

✅ نصب انواع دیوارپوش و سقف کاذب برای انواع سرویسهای بهداشتی ،حمام ،استخر و الاچیق

✅ ۲۴ ساعته آماده برای همکاری و پاسخگویی به سوالات شما در تمام نقاط هستیم

و…

 

🔸 شماره تماس  09367871450

 

مزایای استفاده از پارکت چیست؟

از جمله اولین و مهمترین مزیتهای استفاده از پارکت های چوبی، خداحافظی با دنیای تکراری کف پوش های سرامیکی می باشد.

پارکت های چوبی از سطحی نرم برخوردار هستند که راه رفتن روی آن ها را بسیار دل چسب نموده است و همین سخت نبودن سطح، از آسیب جدی به کف پا جلوگیری می کند.

پارکت طبع بسیار ملایمی داشته و در فصول بسیار سرد و یا بسیار گرم، تغییر دمای چندانی ندارند. تعویض آنها و تغییر کف پوش بسیار راحت بوده و با توجه به امکان سمباده کشیدن و جلا دادن آن ها با روغن های مخصوص، سبب شده است تا پس از مدتی استفاده بتوان آن را مثل روز اول دل پذیر نمود.

همچنین این نوع از پارکت ها راحت به طبیعت برگشته و سطح تجدید پذیری آن ها بسیار بالاست. پارکت های چوبی خطر لغزندگی نداشته و مناسب منازلی می باشند که کودک و یا افراد سالمند زندگی می کنند.

مزایای استفاده از پارکت لمینت
در اغلب موارد نام پارکت لمینت به صورت مجزا از نام پارکت های چوبی عنوان می گردد و بهتر است آن را گونه ای خاص از انواع کف پوش ها دانست.

این نوع پارکت به دنبال رفع عیوب پارکت های اولیه ساخته و تولید شد. پارکت لمینت در سطح بسیار بالایی توانایی مقاومت در مقابل رطوبت و گرما را داشته و در راستای تولید آن تدابیری در خصوص کاهش خطر گسترش آتش سوزی و همچنین هجوم موریانه ها اندیشیده شد و همچنین صدای ایجاد شده در صورت راه رفتن روی پارکت لمینت بسیار کاهش یافته و حتی از میان رفته است.

طرح و رنگ های آن بسیار گسترش یافته و متنوع شده اند. با توجه به چنین مزایایی تفاوت قیمت چشم گیری به نسبت بقیه پارکت ها ندارد.

معایب استفاده از کف پوش های سرامیکی
کف پوش های سرامیکی به علت حفظ سرما در بافت خود، مناسب فصول سرد سال نبوده و ایجاد سیستم گرمایش از کف، نتوانسته است این مشکل را به ویژه در طبقات اول آپارتمان ها کاملا حل نماید.

کف پوش های سرامیکی سختی خاصی دارند که سبب شده است راه رفتن روی آن ها بدون کفش و پاپوش چندان دل چسب نباشد و همچنین سبب آسیب دیدن کف پا و ایجاد ترک پا گردد.

اما موردی که بسیار از محبوبیت این نوع کف پوش ها کاسته است، لغزندگی بسیار زیاد آن هاست؛ این نوع کف پوش ها تنها با مقدار بسیار اندکی نم و رطوبت بسیار لغزنده شده و سبب بروز مشکلات جدی برای بسیاری از افراد به ویژه کودکان و سالمندان شده اند.

همچنین در صورت برخورد جسم سخت و بعضا شکننده با کف پوش های سرامیکی، نه تنها جسم سخت خود آسیب دیده و در بسیاری از موارد خواهد شکست بلکه احتمال آسیب دیدن سرامیک نیز وجود دارد که تعویض آن به هیچ وجه کار راحتی نخواهد بود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران