پیمانکاری ساختمان شهرسازان راستین در نجف آباد

در اصفهان ، نجف آباد

معرفی پیمانکاری ساختمان شهرسازان راستین در نجف آباد

🔴 شهرسازان راستین

🔹 شهرسازان راستین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیمانکاری ساختمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شهرسازان راستین :

✅ ساختمان سازی شامل سفت کاری

✅ نازک کاری

✅ مشارکت دریافت

✅ محوطه سازی

✅ فروش تیرچه و بلوک

✅ اجرا اسکلت ساختمان

و…

 

🔸 با مدیریت رسول عظیما

🔸 شماره تماس  09162004269

🔸 آدرس  اصفهان نجف آباد بلوار بهارستان بعد از ۱۵ خرداد جنوبی کوچه شهید زکریادفتر ساختمانی

 

پیمانکاری ساختمان چیست؟

واژه پیمانکاری یکی از واژه‌های پرکاربرد در انواع فعالیت‌های مهندسی است که می‌توان اینگونه تعریف نمود که پیمانکار ساختمانی مجموعه‌ای حقیقی یا حقوقی است که فعالیت‌هایی اعم از تهیه، ساخت، حمل و نقل ساخت و اجرا را با اشخاص حقیقی یا حقوقی منعقد می‌کند و مسئولیت های آن را نیز می پذیرد. درواقع کارفرما، پیمانکار را به عنوان نماینده‌ی خود در مدیریت و اجرای پروژه معرفی می‌کند که تمام وظایف و مسئولیت‌های پیمانکار اعم از تهیه نقشه‌ها و و دریافت مجوزهای ساخت، تهیه مصالح و ماشین آلات و استخدام پیمانکاران خرد (دست دوم)، محوطه سازی و حذف فضاهای کارگاهی و همچنین حفظ امنیت تمامی پرسنل کارگاهی و مسائل محیط زیستی به عهده شرکت پیمانکاری می‌باشد. که این تعهدات فی مابین کارفرما و پیمانکار تحت قالب قرارداد مدیریت پیمان شکل می‌گیرد. قرارداد یاد شده کامل‌ترین نوع قرارداد پیمانکاری است.

قرارداد مدیریت پیمان دارای دو نوع شرایط عمومی و اختصاصی است که باید دقیق و روشن بدون هیچگونه تناقضی در بخش‌های خصوصی و عمومی، تنظیم و به امضای کارفرما و پیمانکار برسد. در قرارداد مدیریت پیمان کارفرما شخصیتی حقوقی است که عملیات اجرایی را براساس اسناد و مدارک به شرکت پیمانکار واگذار می‌کند. مدیر طرح نیز شخصیتی حقوقی است که در چهارچوب اختیاراتی که از طرف کارفرما به وی تنفیذ شده است به پیمانکار به عنوان رابط بین کارفرما و پیمانکار معرفی می‌شود. مهندس مشاور نیز شخصیتی حقیقی یا حقوقی است که در چهارچوب اخیتاراتی که دارد به شرکت پیمانکار معرفی می‌شود.

شرایط عمومی مدیریت پیمان

شرایط عمومی در حقیقت عبارت است از مجموعه تعهدات غیرقابل تغییر و عامی که حاکم بر قرارداد پیمان است. بر این اساس تعهدات درج شده در قسمت شرایط عمومی جنبه عام دارند که باید در تمامی قراردادها رعایت شوند و نباید هیچگونه تغییری در آنها ایجاد شود. در واقع شرایط عمومی شرایط حاکم بر قرارداد مدیریت پیمان هستند که مابقی شرایط و تعهدات باید پیرو شرایط عمومی باشند.

شرایط خصوصی مدیریت پیمان

شرایط خصوصی در حقیقت شرایط تکمیلی شروط عمومی هستند که طبق توافق فی ما بین کارفرما و پیمانکار ساختمانی جهت پوشش تمام موارد اجرایی و غیره تنظیم می شود. همانطور که بارها تکرار کردیم هرگز نباید شرایط خصوصی به گونه ای تنظیم شود که تعارضی با شرایط عمومی داشته باشد، زیرا ماهیت شرایط خصوصی مدیریت پیمان بین کارفرما و پیمانکار ساختمان از نوع تکمیلی است نه تغییری.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران