بهترین مرکز تاسیسات فنی ساختمان ، لوله کشی آب و شوفاژ در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی بهترین مرکز تاسیسات فنی ساختمان ، لوله کشی آب و شوفاژ در کرمانشاه

🔴 تاسیسات فنی تخصصی صدرا

🔹 تاسیسات فنی تخصصی صدرا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تاسیسات فنی ساختمان ، لوله کشی آب و شوفاژ در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تاسیسات فنی تخصصی صدرا:

✅ خدمات لوله کشی و نصب سرویس های بهداشتی ساختمان

✅ لوله کشی آب و پولیکا ، upc ،

✅ پکیج شوفاژ دیواری ، رادیاتور

✅ انواع لوله‌های نیو پایپ ،

✅ آذین (سفید )

✅ پلی اتیلن و فلزی

✅ سرویس ، نصب و راه اندازی

✅ آبگرمکن ،

✅ بخاری گازی ،

✅ سینک ظرفشویی

✅ روشویی

✅ شیرآلات بهداشتی ،

✅ پمپ آب و کولر آبی ،

✅ برق ساختمان

✅ دوربین مداربسته ،

✅ کرکره اتوماتیک(برقی)

✅ با تخفیف ویژه

و…

 

🔸 با مدیریت  یاور نجفی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

اهمیت لوله کشی ساختمان چیست؟

🔶انواع لوله کشی آب سرد و گرم
نحوه اجرای لوله کشی آب سرد و گرم بسته به کاربری ساختمان میتواند بسیار متنوع باشد. برای مثال لوله کشی یک ساختمان تجاری یا مسکونی و همچنین یک ساختمان تک واحدی .و چند واحدی تفاوت زیادی با هم دارند. برای تمام انواع لوله کشی های آب سرد و گرم، آب مصرفی از کنتور آب شهری به وسیله یک شیر یک طرفه قطع و وصل در ورودی ساختمان به تمامی بخش های لوله کشی ساختمان منتقل می شود. این آب پس از طی مسیر انشعاب اصلی وارد لوله ی تقسیم کننده شده و سپس در طی چند مسیر به بخش های مختلف ساختمان می رسد.

🔶آب لوله های سرد و گرم
آب موجود در این نوع لوله ها کاملا بهداشتی است و آب تمیز به محل مصرف منتقل می شود. این آب در پارامترهای مختلف مانند دما، رنگ، تیرگی، بو و مزه بهداشتی بوده و برای آشامیدن مناسب است. این آب کاملا تمیز بوده و هیچ گونه بیماري یا اثر زیان آور بیولوژیکی را به دنبال نخواهد داشت.

🔶نکات مهم در اجرای لوله کشی ساختمان
برای لوله کشی آب سرد و گرم معمولا از لوله های تک لایه، پنج لایه و فلزی استفاده می شود. لوله های آب سرد و گرم نباید در نزدیکی لوله های فاضلاب باشند زیرا ممکن است به مرور زمان دچار پوسیدگی شده و آلودگی های فاضلاب وارد آب آشامیدنی شود. این لوله ها باید در مسیری جداگانه و دور از سیم های برق ساختمان و مسیرهای باشند. از عبور دادن لوله های آب از درون دود کش، کانال هوا، چاه آسانسور یا اتاق تابلوی برق جدا خودداری کنید.

🔶انواع لوله های به کار رفته در لوله کشی ساختمان
برای این لوله کشی معمولا از سه نوع لوله استفاده می شود که شامل لوله های آهنی و فولادی گالوانیزه، لوله های چدنی، لوله های پلاستیکی و PVC می باشد. لوله های پلاستیکی PVC پرکاربردترین لوله ها در لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان هستند که هم برای لوله کشی اولیه ساختمان و هم به جای لوله های پوسیده توکار کاربرد دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران