بهترین مرکز تعمیر و نصب انواع آنتن تلویزیون و آنتن مرکزی در نور و شمال کشور

در مازندران ، نور

معرفی بهترین مرکز تعمیر و نصب انواع آنتن تلویزیون و آنتن مرکزی در نور و شمال کشور

🔴 مجموعه نصب آنتن سعید

🔹 مجموعه نصب آنتن سعید یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر و نصب انواع آنتن تلویزیون و آنتن مرکزی در نور و شمال کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه نصب آنتن سعید :

✅ نصب و تعمیرات انواع آنتن تلویزیون

✅ تعمیر و اجرای آنتن های مرکزی

✅ انجام خدمات در ابعاد گسترده در شمال کشور

✅ نور نوشهر چالوس محموداباد و ….

✅ زیر نظر مهندس الکترونیک

✅ با 15سال سابقه درخشان کاری

و…

 

🔸 شماره تماس  09116868644

 

علائم خرابی آنتن تلویزیون چیست؟

آنتن تلویزیون در انواع مدل های مختلفی طراحی می شود که هر یک از آن ها در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. این آنتن ها به خصوص مدل های هوایی در معرض شرایط آب و هوایی مختلف قرار دارند و حتی طول عمر بسیار می تواند به برخی از قسمت های آن ها آسیب برساند. خرابی آنتن دلایل بسیار زیادی می تواند داشته باشد که برخی از علائم خرابی آنتن تلویزیون نظیر پارامترهای زیر هستند.

روشن نشدن گیرنده آنتن یکی از مهمترین مشکلات آنتن ها است. این محصول می تواند تحت تاثیر شرایط بسیار زیادی خاموش باشد.
مشکلات ناشی از آسیب دیدن برد پاور دیگر مشکل رایج مشکل یک آنتن تلوزیون است. بردها قسمت های مهمی از آنان هستند. که وظیفه نگهداری کابل برق ها را به عهده دارند که ورودی آن برق متناوب 220 ولت شهری می باشد. اما قسمت خروجی دستگاه بر اساس میزان ولتاژ دستگاه طراحی می شود‌.
وجود نویزهای بیش از اندازه به هنگام تماشای تلوزیون یکی از مهمترین علائم خرابی آنتن تلویزیون می باشد. نویزها اصلی ترین خرابی هایی هستند که روی کیفیت سیگنال های دریافتی تاثیر می گذارند.
اختلالات و تاخیرات موجود در دریافت داده های اطلاعاتی دیگر دلیل خرابی آنتن تلوزیون به شمار می رود. زمانی که شما مشغول تماشای تلوزیون هستید، صدا و تصویر را به صورت همزمان دریافت نمی کنید و یا پارازیت هایی در این هنگام مشاهده خواهید کرد. دلیل اصلی این اختلالات وجود ایراد در آنتن و عدم دریافت سیگنال ها با بالاترین کیفیت است.
یکی دیگر از علائم خرابی آنتن تلویزیون ایجاد صدا در قسمت بدنه دستگاه است. گاهی اوقات صداهایی از قسمت داخلی آنتن شنیده می شود که این صداها به دلیل وجود خرابی آنتن می باشد.
روشن‌ نشدن‌ چراغ آنتن تلوزیون یکی دیگر از رایج ترین مشکلات آنتن تلوزیون به شمار می رود. این خاموش ماندن چراغ خود تحت تاثیر شرایط مختلفی به وجود می آید.

شرایط لازم یک آنتن برای دریافت سیگنال بهتر

نوع آنتنی که استفاده می کنید حتما باید متناسب با شرایط شما باشد. درواقع شما باید بر اساس میزان فاصله با مرکز ارسال را مورد توجه قرار دهید و با استناد بر آن یک آنتن معمولی و یا قوی با قدرت گیرندگی بالا انتخاب نمایید.
اگر محل زندگی شما خارج از محدوده شهری است بی شک قدرت انتن دهی در آنجا ضعیف بوده و باید حتما از یک آنتن برقی قوی استفاده نمایید.
اگر تلویزیون‌ شما از نوع دیجیتالی است و در نزدیکی مرکز ارسال با قدرت گیرندگی بالا می باشید، استفاده از یک آنتن تلوزیون رومیزی کفایت می کند.
به قدرت گیرندگی امواج در محل زندگی خود توجه کنید اگر این قدرت دریافت امواج قوی است، آنتن معمولی برای شما مناسب خواهد بود.
اگر کیفیت دریافت سیگنال در محل زندگی شما ضعیف است و با وجود استفاده از یک آنتن قوی این مشکل همچنان پایدار می باشد؛ باید از یک تقویت‌‌ کننده استفاده نمایید.
آنتن شما باید در یک محل مناسب با قدرت گیرندگی بالا نصب شود که اگر از آنتن هوایی استفاده می کنید باید ارتفاع و موانع را در نظر بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران