خدمات جوشکاری و ساخت سازه های فلزی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی خدمات جوشکاری و ساخت سازه های فلزی در تهران

🔴 علی اکبر چراغی

🔹 علی اکبر چراغی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات جوشکاری و ساخت سازه های فلزی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی اکبر چراغی :

✅ ساخت انواع اسکلت فلزی

✅ درب و پنچره سی ان سی و فرفورژه

✅ انواع حفاظ

✅ درب آکاردانی

✅ پله و نرده فلزی

✅ پله پیچ و معلق

✅ رابیس کاری

✅ آلاچیق

✅ انواع خدمات جوشکاری

✅ ساخت انواع سازه های فلزی

✅ طبق سلیقه و سفارش شما در اسرع وقت

و…

 

🔸 شماره تماس  09124638497

🔸 شماره تماس  09195399767

🔸 شماره تماس  09387224657

🔸 آدرس  تهران جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران سایت آهنگاران کوچه شیش شرقی۴۸۰۴

 

اسکلت فلزی چیست؟

اسکلت فلزی، متشکل از فولاد، تیر و ستون می باشد. نوعی سازه فولادی است که از شبکه ای منظم از ستون ها و تیرها به صورت عمودی و افقی ساخته می شود. و با کمک اتصالات جوشی و پیچ و مهره ای به هم متصل می شوند. اجزای اسکلت فلزی باید با روش های استاندارد و اصولی به یکدیگر متصل شوند.

از اصلی ترین مصالح به کار رفته در اسکلت فلزی، فولاد می باشد. مهم ترین دلایلی که باعث گردیده که فولاد در اسکلت فلزی به کار رود:

مقاومت بالا
جوش پذیری
شکل پذیری
خم پذیری
همگن بودن
ارتجاعیت

مواد فولادی دارای استاندارد های خاص، برای استفاده در ترکیبات شیمیایی و مقاومت مناسب هستند. به طور کلی برای ساخت و ساز انواع بناهای مختلف، از سازه های فلزی و بتنی استفاده می گردد.

فولاد به عنوان مهم ترین مصالح برای ساخت و ساز ساختمان ها، پل ها و سایر سازه های ثابت مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به استحکام و مقاومت بالای فولاد، این ساختارهای اسکلتی قابل اعتماد هستند و نیاز به مواد خام کمتری دارند.

اصلی ترین روش های ساخت فولاد

روش کوره باز
روش دمیدن اکسیژن
روش کوره برقی
روش خلا

ساخت اسکلت فلزی

انتخاب اسکلت بندی مناسب برای ساختمان بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل به علت مزایای بیشتری که اسکلت فلزی دارد، باعث شده از آن به صورت گسترده در ساخت و اجرای ساختمان های بزرگ، گاراژها، سوله ها و … استفاده بیشتری صورت گیرد.
مراحل ساخت و اجرای اسکلت

قبل از ساخت و اجرای اسکلت، ابتدا محل مورد نظر و نوع کاربری سازه مشخص می شود. بعد از انجام طراحی لازم جهت ساخت سازه، میزان مقاومت زمین تعیین می شود و عملیات خاک برداری آغاز می شود.

در این مرحله پی ریزی و اجرای فونداسیون انجام می گیرد و بولت های صفحه ستون را درآن قرار می دهند. سپس برای اجرای زیر سازی و جدا کردن پی از سطح زمین، بتن مگر می ریزند و عملیات آلموتور بندی را انجام می دهند.

برای تقسیم بار ستون ها بر فونداسیون از بیس پلیت استفاده می شود به این صورت که صفحه بیس پلیت زیر ستون ها قرار می گیرد.

بعد از اجرای فونداسیون نوبت به ساخت ستون ها و و نصب تیرهای فلزی می رسد. نصب و راه اندازی سازه های فلزی، شامل مونتاژ اجزای فولادی به صورت یک قاب در محل مورد نظر است. که این فرایند شامل بلند کردن و قرار دادن اجزا و سپس اتصال آن ها به یکدیگر است.

از آنجا که ستون ها، مهم ترین قسمت در ساخت اسکلت هستند و میزان و وظیفه انتقال بار ساختمان به فونداسیون را به عهده دارند، باید این کار با دقت و مهارت بالا انجام شود.

ستون ها به شکل مقطع مربع و یا به شکل H ساخته می شود، زیرا استحکام و مقاومت بالایی دارند.

از تیرها برای اتصال بین ستون ها و با روش های اتصالی متداول، پیچ و مهره ای و جوشی استفاده می شود. چرا که کامل کننده ساختار اسکلت فلزی هستند.

به طور کلی ساخت و نصب تیرها به چهار روش کشویی، اسپالیسی، مفصلی و فلنچی انجام می گیرد.

اجرای سیستم سقف و باد‎بند از مراحل پایانی نصب اسکلت فلزی است.

از باد بند ها برای مهار نیروهای وارده ای مانند زلزله و باد استفاده می شود. بادبند ها قطعاتی هستند که بر اساس نوع آنها بین ستون ها و تیر ها جوش داده می شوند که معمولا به شکل ضربدر از ستون به تیر و یا به شکل K و 7 اتصال داده می شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران