تهیه غذای کته تنوری – طبخ انواع غذای ایرانی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تهیه غذای کته تنوری – طبخ انواع غذای ایرانی در تهران

🔴 تهیه غذای کته تنوری

🔹 تهیه غذای کته تنوری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طبخ انواع غذای ایرانی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تهیه غذای کته تنوری :

✅ تهیه غذای آماده کته تنوری آماده قرارداد با شرکت ها

✅ فست فودها

✅ اداره جات جهت غذای پرسنل

✅ با بهترین کیفیت و کمترین قیمت

و…

 

🔸 با مدیریت محمد وطن دوست

🔸 شماره تماس 09385505405

🔸 آدرس اتوبان غرب به شرق قبل از خروجی کردستان جنوب مجتمع مسکونی فجر بازارچه دوم پلاک 5کترینگ کته تنوری

 

کترینگ چیست؟

کترینگ یک کلمه ی انگلیسی به معنی تهیه و عرضه غذا به مکان های خاص است . از انواع کترینگ می توان به کترینگ های هواپیمایی ، کترینگ قطار ، کترینگ هتل و … اشاره کرد . با توجه به نوع کترینگ ، غذاها ، نوشیدنی و دسرهای مختلفی ارائه می شود . مثلا درکترینگ هواپیما معمولا از غذاهای سرد و سبک استفاده می شود . چرا که در هواپیمای در حال پرواز ، گرم کردن غذا برای بیشتر از 100 مسافر امکان پذیر نیست . در حالیکه در کترینگ هتل و رستوران از غذاهای گرم با تنوع بیشتر استفاده می شود . بعضی از کترینگ ها غذاهای رژیمی با در نظر گرفتن میزان کالری ، چربی و … ارائه می کنند . ضمنا تجهیزات کترینگ با توجه به اینکه کترینگ برای سرویس دهی به کجا راه اندازی شده است متفاوت می باشد .

کترینگ و تهیه غذا :

در واقع کترینگ و تهیه غذا یکی هستند و هر دو کارشان تهیه و ارائه غذا است . البته کترینگ معمولا به مراکزی گفته می شود که برای یک رویداد اجتماعی مثلا جشن عروسی ، مسافرت های زمینی و هوایی ، بیمارستان و … غذا را آماده می کنند . اگر به فکر راه اندازی کترینگ هستید ابتدا باید نوع کترینگ را مشخص کنید .

انواع کترینگ :

1- کترینگ هوایی

2- کترینگ ریلی

3- کترینگ بیمارستانی

4- کترینگ خدمات مجالس

5- کترینگ رژیمی

6- کترینگ کلاسیک

کترینگ بیمارستانی :

در این کترینگ ها غذاها دارای دستورالعمل های خاص هستند . با توجه به نوع بیماری افرادی که در بیمارستان بستری شده اند ، غذاهای مختلفی که فاقد چربی ، نمک ، … هستند آماده می شود . عموما در ترکیب این غذاها از املاح معدنی و ویتامین هایی که مورد نیاز بیماران است ، استفاده می شود .

کترینگ خدمات مجالس :

امروزه به مناسبت های مختلف ، مجالس و تشریفات زیادی برگزار می شود ، مجالسی از قبیل تولد یک نوزاد ، فارغ التحصیلی ، عروسی ، سمینار و همایش ، ترحیم و .. . که در هرکدام از آن ها پیش غذاها ، غذاها و دسرهای مختلفی ارائه می شود . کترینگ خدمات مجالس وظیفه ی تهیه و ارائه این غذاها را با توجه به نوع مجلس دارد .

کترینگ کلاسیک :

کترینگ کلاسیک در واقع همان رستوران ها هستند که در آن ها غذاهای سنتی و رسمی همراه با نوشیدنی های محلی و مخلفات غذا تهیه و سرو می شود . انواع چلوکباب ، چلو خورش ها ، خوراک ها و سایر غذاهای سنتی غذاهای اصلی رستوران ها محسوب می شود . پس می توان گفت رستوران با غذای ایرانی همان کترینگ کلاسیک در ایران است .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران