تعمیرات تخصصی خودرو در اسلامشهر – قائمیه

در تهران ، اسلامشهر

معرفی مرکز تعمیرات تخصصی خودرو در اسلامشهر – قائمیه

🔴 تعمیرگاه تخصصی نجفی

🔹 تعمیرگاه تخصصی نجفی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی خودرو در اسلامشهر – قائمیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تعمیرگاه تخصصی نجفی :

✅ ارائه دهنده خدمات فنی خودرو تعمیر موتور و گیربکس

✅ عیب یابی با فول دیاگ تون آپ

و…

 

🔸 با مدیریت  سینا نجفی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۰۶۳۴۹۶۵

🔸 آدرس  اسلامشهر -شهرک قائمیه چهارراه مخابرات گاراژ تاکسی رانی سابق

ویژگی تعمیرکار خودرو خوب چیست ؟

1-مبانی اولیه سرویس دهی مطلوب به مشتری در تعمیرگاه خودرو لباس تمیز و مرتب و در صورت لزوم استفاده از کفش و دستکش ایمنی کار با مسئولیت و مراقبت روی خودرو مشتری برای ارائه خدمات فرآیند و مراحل را برنامه داشته باشید و ابزار و اطلاعات لازم را آماده داشته باشید.

2- ابزار و محیط کار فنی را مرتب ، تمیز و دسته بندی شده نگه دارید.

3- ایمنی کار را برای خود و خودرو رعایت کنید و از ابزار تخصصی و صحیح استفاده نمائید.بخاطر داشته باشید محیط کار تعمیرگاه بسیار مستعد آتش سوزی است.

4– با استفاده از آموزش ها ، راهنماهای رسمی تعمیرات و ابزارها و روش های تخصصی کار را سریع ، درست و دقیق انجام دهید.

5– کار را در زمان وعده داده شده به پایان رسانده و تحویل دهید.اگر فکر می کنید به زمان بیشتری نیاز هست با مشتری تماس گرفته و موضوع را برای وی شرح دهید.

6– پس از اتمام کار یکبار کل مراحل و کارها را مجدداً بررسی و چک کنید و خودرو را تمیز و آماده تحویل مشتری دهید.

7- قطعات تعویض شده و داغی ها را نگاه داشته و درصورت لزوم برای اطمینان خاطر به مشتری نشان داده و توضیح دهید مشکل آن ها چه بوده است.

8– استاندارد کار کنید و گزارش تعمیرات را برای هر کار بنویسید.

درباره خدمات فنی خودرو جزئیات دقیقی را در سه بخش ارائه می کنیم؛ ابتدا انواع دوره های آموزشی-مهارتی موجود در حوزه انواع حرفه های فنی خودرو را مرور می کنیم، سپس سراغ فرایند شروع کار و دریافت مجوزها می رویم و در نهایت تصویری از وضعیت آینده این مشاغل و همچنین تخمینی از درآمد آن ارائه خواهیم کرد.

درباره خدمات فنی خودرو جزئیات دقیقی را در سه بخش ارائه می کنیم؛ ابتدا انواع دوره های آموزشی-مهارتی موجود در حوزه انواع حرفه های فنی خودرو را مرور می کنیم، سپس سراغ فرایند شروع کار و دریافت مجوزها می رویم و در نهایت تصویری از وضعیت آینده این مشاغل و همچنین تخمینی از درآمد آن ارائه خواهیم کرد.

آموزش مهارت های خودرویی چقدر آب می خورد؟
برای استادکار شدن در حوزه خودرو، چند مسیر پیش رو دارید:
۱. طبق تجربه، بهترین روش برای یادگیری مهارت های تعمیرات خودرو، شاگردی کردن است، اما ممکن است برای بسیاری از مشتاقان این حوزه، این امر میسر نباشد.
طبیب خودرو شدن چند؟
۲. تحصیل در رشته های مرتبط که با عناوینی چون مهندسی خودرو، مهندسی مکانیک، مهندسی ساخت و تولید، اتومکانیک، مکانیک خودرو و… در دوره ها و مراکز مختلف (هنرستان های فنی و حرفه ای، کاردانش، دانشگاه های متعارف و دانشگاه علمی کاربردی) ارائه می شوند هم برای کسانی که هنوز حال و حوصله تحصیل و فرصت شرکت در دوره های آموزشی مفصل را دارند، ممکن است مناسب باشد اما برای بسیاری این گونه نیست.
۳. شرکت در دوره های فنی و حرفه ای برای بسیاری از علاقه مندان کسب و کارهای خودرویی مناسب تر خواهد بود. این دوره ها توسط انواع مراکز فنی و حرفه ای دولتی و آزاد و آموزشگاه های تخصصی خودرو ارائه می شود. طول دوره ها و هزینه آن هم متفاوت است. جدول مقابل دوره های آموزشی برای چند رسته کسب و کار در این حوزه را نشان می دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران