خدمات کفسابی و سنگسابی در عسلویه

در بوشهر ، عسلویه
    استانبوشهر
    شهرعسلویه
    آدرسعسلویه خیابان فرهنگ کلنیک ساختمانی اریا

معرفی خدمات کفسابی و سنگسابی در عسلویه

🔴 مسلم متقی اسفندیاری

🔹 مسلم متقی اسفندیاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات کفسابی و سنگسابی در عسلویه میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مسلم متقی اسفندیاری :

✅ سابیدن وتراش دادن وبراق نمودن انواع سنگ موزاییک گرانیت بتن

✅ پالیش دادن وجرم گیری انواع سرامیک وتک سرام

✅ ازبین بردن لکه های آب سیمان رنگ یاهرچیزی که رویه سطح کارشماباشد

✅ دیگه نیازی به تخریب موزاییک های فرسوده یاقدیمی خودتان نباشید باچند مرحله ساب زدن وترمینن ودوغاب دهی بالقمهای الماس وسنگهای ایتالیایی به حالت اولیه برمیگردانیم

معرفی کامل کفسابی در عسلویه

کفسابی و سنگسابی همانطور که از نامش پیداست به معنای سابیدن سنگ، برداشتن لایه ای از سنگ به منظور براق نمودن، آینه ای کردن و از بین بردن ایرادات سنگ کف ساختمان می باشد. در عملیات کفسابی از دستگاه های مخصوص در این زمینه استفاده می شود که به وسیله آن 1 الی 4 میلی متر لایه برداری سنگ صورت می گیرد تا جرم ها و آلودگی های موجود بر روی سنگ کف از بین بروند و علاوه بر درخشان شدن سنگ، سطح آن نیز کاملا صاف و هم تراز شود .

عملیات سنگسابی مختص به یک نوع کف نمی باشد، بلکه برای تمامی مصالح به کار رفته در کف ساختمان اعم از انواع سنگ ها مانند سنگ دهبید، مرمر، گرانیت و همچنین بتن و سایر مصالح قابل اجرا می باشد .

مهمترین دلایل انجام خدمات کفسابی

۱: صاف و یکدست نبودن سطح کف ساختمان

یکی از اصلی ترین زمان های نیاز به عملیات کفسابی ساختمان هنگامی است که سطح کف ساختمان از حالت تراز خارج شده و دچار پستی بلندی شود. این مشکل می تواند به دلیل عدم توجه کافی در ساخت و ساز ساختمان های نوساز و یا نشست خفیف ساختمان ایجاد شود که باعث عدم سهولت در هنگام رفت و آمد ساکنین و جابجایی وسایل می شود.

۲: از بین نرفتن جرم ها و مصالح ساختمانی تثبیت شده بر روی سنگ کف ساختمان

در مواقعی پس از نصب موزاییک، سنگ و یا … سیمان، ملات، چسب و یا هر نوع مواد خارجی دیگر بر روی سطح کف ریخته می شود که با روش های ساده و معمولی قابل پاکسازی نمی باشند، در این هنگام عملیات کفسابی بهترین راه حل برای از بین بردن این مواد از روی کف ساختمان می باشد.

3-شکستگی قسمتی از سنگ و یا آسیب دیدن کف ساختمان

این مشکل معمولا به دلیل سقوط اجسام سنگین بر روی سطح سنگ ایجاد می شود که باعث شکستگی و یا اسیب دیدن مصالح به کار رفته در کف ساختمان شده و حالت زشتی را برای محیط ایجاد می کند.

کفساب به چه کسی گفته می شود؟

فردی که از دانش و تخصص بالایی در زمینه کفسابی برخوردار است و به تمامی ابزارها و دستگاه های مخصوص و کفسابی و سنگسابی نحوه ی صحیح استفاده از آن ها تسلط کامل داشته باشد کفساب نام دارد

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران