قالیشویی راستین در اراک – شست و شوی فرش دستباف و ماشینی

در مرکزی ، اراک

معرفی قالیشویی راستین در اراک – شست و شوی فرش دستباف و ماشینی

🔴 قالیشویی راستین

🔹 قالیشویی راستین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات قالیشویی راستین :

✅ کارشناسی تخصصی فرش دست بافت

✅ شست و شوی انواع فرش دست بافت و ماشینی

✅ خدمات رفو

✅ لبه دوزی

✅ رنگ برداری

✅ با تضمین

✅ با 25 سال سابقه کار

✅ تحویل 4 روزه

و…

 

🔸 با مدیریت  جونی

🔸 شماره تماس  09183699893

🔸 شماره تماس  09189636169

🔸 شماره تماس  34254047

🔸 آدرس  اراک، بلوار کرهرود کوچه قاعمی زاده ( صافکاری قدیم) اواسط کوچخ دست راست

 

اهمیت شستشوی فرش دستباف چیست؟

یکی از عوامل بسیار مهم در امر حفظ و نگهداری هر فرشی ، تمیز نگه داشتن آن میباشد چراکه آلودگی و کثیفی فرش نه تنها سبب کاهش جلوه و زیبایی آن میشود بلکه ممکن است باعث بروز آسیب ها و خساراتی شود که از ارزش فرش شما نیز بکاهد.
طبیعتا همه فرش ها حتی اگر در محیطی مانند خانه نگهداری شوند و از آسیبهایی چون انواع لکه ها و خرابی ها در امان بمانند باز هم مجاورت دائمی آنها با هوا به تنهایی سبب آلوده شدن و کثیف شدنشان میشود؛ بنابراین شست و شوی فرش چه ماشینی و چه دستباف امری کاملا ضروریست.

بدیهیست شستشو و نظافت فرش دستباف ، اصول و قواعد خاصی را میطلبد که با رعایت آنها میتوان کیفیت اولیه ی آن را حتی بعد از شستن حفظ کرد در حالیکه اگر این کار به درستی انجام نگیرد ، باعث فرش شما خصوصیات ظاهری خود را از دست بدهد و نیز ساختارش مورد آسیب واقع شود. از آنجاییکه ذرات گردوغبار موجود در هوا در لابه لای پرز فرش فرو میروند با گذشت زمان باعث تیره تر به نظر آمدن سطح فرش میشوند و قاعدتا هرچه فرش شما زمینه روشن تری داشته باشد به شستشوی بیشتری نیز نیاز دارد.
به طور معمول فرش ها را پس از بافت و پرداخت و قبل از ارایه برای فروش یک بار میشورند و بعد از آن شما بعنوان استفاده کننده ی این کالا در صورت لزوم میتوانید آن را شست و شو دهید.

یکی از اقداماتی که بهتر است قبل از شستشوی فرش انجام شود ، غبارگیریست. غبارها در واقع ترکیبات مختلفی در هوا هستند که به شکل ذرات آهن ، کربن ، دوده ، آلومین و سایر مواد به داخل پرز فرش نفوذ میکنند. به دلیل اینکه عموما این ذرات جذب کننده ی رطوبت هستند ، ممکن است در دراز مدت بصورت لکه های چرک روی سطح فرش پدیدار شوند.

لازم به ذکر است بی توجه ای به تمیز کردن و زدودن این غبار در نهایت باعث پوسیدگی فرش میشود. آسیب جدی دیگری که عدم غبارگیری به فرش شما میزند ایجاد مکان مناسب برای رشد حشراتی است همچون بید که باز هم باعث از بین رفتن کامل فرش خواهد شد ، بنابراین عمل غبارگیری فرش بصورت مکرر کاملا الزامی است بنابراین بهتر است هر چند روز یک بار فرش خود را با جاروهای برقی با دور کم تمیز کنید. هرچند در زندگی های شهری که معمولاً از جاروبرقی استفاده می شود ، گرد و غبار چندانی درون فرش باقی نمی ماند اما باز هم خیلی از افراد حداقل سالی یک بار غبارگیری اساسی تری انجام میدهند. بطور کلی عمل غبار گیری به دو روش معمولی (دستی) و ماشینی انجام میگیرد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران