قالیشویی تمام مکانیزه عظیمی در استان البرز

در البرز

معرفی قالیشویی تمام مکانیزه عظیمی در استان البرز

🔴 قالیشویی تمام مکانیزه عظیمی

🔹 قالیشویی تمام مکانیزه عظیمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه شستشوی انواع قالی و مبل در استان البرز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات قالیشویی تمام مکانیزه عظیمی :

✅ شست شوی انواع فرشهای دستباف.ماشینی.ابریشم.پشم.

✅ مبل شویی

✅ حمل ونقل مسقف

✅ مجهز به گرمخانه گازی و مدرن

✅ عضواتحادیه

✅ بالاترین کیفیت ونازلترین قیمت

✅ زیر نرخ اتحادیه

✅ رفوگری وترمیم انواع فرشها وتعویض ریشه

و…

 

🔸 با مدیریت  داود عظیمی

🔸 شماره تماس  02634515000

🔸 شماره تماس  02634516000

🔸 شماره تماس  09370194876

🔸 آدرس  استان البرز

 

قالیشویی مکانیزه یا غیر مکانیزه چیست؟

همانطور که میدانید مکانیزه به معنی این است که کاری توسط ماشین و تجهیزات صنعتی و مکانیکی صورت بگیرد. مثل کشاورزی ، بسته بندی محصولات یا خیلی مشاغل دیگر.

در گذشته، زمانیکه قالیشویی ها وجود نداشتند ، خانه داران فرشهای خود را می شستند. به گونه ای که فرشها را کف حیاط پهن کرده ، خیس میکردند ، پودر لباس شویی می ریختند و با فرچه دستی ، بشقاب استیل ، طی و پاروی دستی به جان فرشها می افتادند ، و در نهایت آبکشی و آویزان کردن فرش بر روی دیوار برای خشک شدن.
قالیشویی سنتی

به این نوع شستشو میتوان قالیشویی سنتی گفت که اولین قالیشوییها نیز به اینگونه فرش می شستند.

اما به مرور زمان با گسترش و رونق کار قالیشویی ها مخصوصا در ایام شلوغ قبل از عید نوروز ، روش سنتی قالیشویی دیگر برای قالیشورها جوابگو نبود چرا که نیاز به نیروی کار زیاد ، فضای بزرگ و زمان طولانی و شرایط مساعد آب و هوایی بود که بسختی فراهم میشد.

ازین رو کم کم برای سهولت کار قالیشویی تجهیزاتی وارد کارگاه های قالیشویی شد.در ابتدا پولیشرهای موتوری در اشکال مختلف جای طی و پاروی دستی را گرفت.

شستشوی مکانیزه فرش چیست

با پیشرفت تکنولوژی اگر بخواهیم از بقیه عقب نمانیم حتما باید از بهترین ها استفاده کنیم. و کارگاه خود را تجهیز به بهترین دستگاهها کنیم و خود را ملزم به استفاده از مدرن ترین دستگاه قالیشویی بنماییم. این دستگاه های مدرن نسبت به روش های شست و شوی سنتی بسیار به صرفه تر است. هزینه های آب و برق را بسیار کاهش می دهد و فرش را با دقت بالاتری خواهد شست. در یک قالیشویی خیلی مهم است که از چه دستگاه هایی استفاده می شود. این به همان اندازه مهم است که از چه نیروی کاری استفاده می شود. آیا آن ها به اندازه کافی مسلط به فرش و کار های قالیشویی هستند؟ آیا می‌دانند با هر فرشی چگونه رفتار کنند؟ البته نکته ای که وجود دارد این است که استفاده از مدرن ترین و بهترین دستگاه قالیشویی باعث افزایش کارایی و کاهش خستگی نیروی کار می شود.

بدون شک هر قالیشویی باید به دنبال جلب رضایت مشتریان خود باشد و اولویت خود را رضایت مشتریان قرار دهد. داشتن دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک که بدون دخالت دست و فقط با یک یا چند اپراتور اداره می شود یکی از المان هایی است که به یک قالیشویی اعتبار می بخشد. شستشوی انواع فرش بادستگاههای تمام مکانیزه، کثیفی ها از عمق فرش و موکت توسط دستگاه بیرون می کشد و از ته‌نشین شدن خاک و آلودگی ها در گره فرش جلوگیری میگردد.

دستگاه شستشوی اتوماتیک دستگاهی است که بدون دخالت مستقیم نیروی انسانی فرایند شستشو را انجام می دهد. معمولا روند کار دستگاه های اتوماتیک شستشو به ترتیب زیر است.

وارد کردن فرش به داخل دستگاه

خیس کردن فرش

اضافه کردن مواد شوینده به روی آن

شسته شدن با برس

آب کشی

لوله شدن

استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک در قالیشویی ایران زمین در رشت نسبت به دستگاه های قدیمی تر از ایمنی بالاتر و سرعت بالاتری برخوردار است. در قالیشویی ایران زمین در گیلان از روش های مدرن شست و شو و بهترین دستگاه قالیشویی مکانیزه و تمام اتوماتیک استفاده می شود، که این امر موجب افزایش سرعت و بهره وری شست و شوی فرش و همچنین رضایت بیشتر هر روزه مشتریان افرا در سالیان متمادی شده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران