بهترین مرکز انجام خدمات کاشت ناخن در سمنان

در سمنان ، سمنان

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات کاشت ناخن در سمنان

🔴 فاطمه رضایی

🔹 فاطمه رضایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات کاشت ناخن در سمنان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فاطمه رضایی :

✅ ژلیش

✅ ترمیم

✅ کاشت

✅ کاور

✅ لمینت

✅ استحام سازی

✅ طراحی

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

ژلیش ناخن چیست؟

ژلیش ناخن همان لاک ژل ناخن است . لاک ژل‌ها معمولا در سه مرحله روی ناخن انجام می‌شوند: ژل بیس، ژل رنگی و تاپ ژل. لاک ژل برای ناخن‌های طبیعی استفاده می‌شود، اما گاهی روی ناخن‌های کاشت هم قابل استفاده خواهد بود.ژلیش ناخن با جریان هوا خشک نمی‌شود و با دستگاه بو وی یا LED خشک و انجام می شود .

تفاوت کاشت ناخن با ژلیش ناخن
ژلیش ناخن مناسب کسانی است که با کاشت ناخن مشکل دارند. در واقع داستان کاشت ناخن با ژلیش متفاوت است . کاشت ناخن استفاده از ابزالات مختلفی است برای افزایش طول عرض ناخنها و فرم دهی های مختلف به آنها . اما ژلیش کاشت ناخن نیست در واقع بخش کوچکی از خدمات کاشت ناخن محسوب می شود که خانمهایی که با کاشت و نگهداری ان مشکل دارند از خدمات ژلیش ناخن استفاده می کنند . در واقع یک نوع لاک موقت است که دوامش از لاکهای معمولی بیشتر است .

آموزش پاک کردن ژلیش ناخن
وقتی که ناخن هایتان رشد کند سفیدی ناخنهای تازه رشد کرده به شما دو راه را پیشنهاد می کند که یا باید دوباره اون ناحیه سفید را ژلیش کنید یا هم به فکر پاک کردن ژلیش بیفتید . توصیه می کنیم که اینکار را به ناخنکاری حرفه ای بسپارید . اگر هم خودتان می خواهید انجام دهید حداقل اینکار را یکبار به چشم ببینید و از ناخنکارتان کمک بگیرید.

برای پاک کردن معمولا پنبه‌ای را با استون ۱۰۰ ٪ نمناک کرده، روی ناخن قرار می‌دهند و با فویل آلومینیومی می‌پوشانند. پس از گذشت یک ربع تا بیست دقیقه، متریال قرارگرفته روی سطح ناخن حذف می‌شود. البته کیت‌های مخصوصی هم در بازار وجود دارد که می‌توان با آن‌ها نیز ژلیش روی ناخن را حذف کرد . استون سبب خشکی سطح ناخن می‌شود و برای سلامت ناخن مضر است. بهتر است پاک‌سازی را با مواد مرغوب و به‌کمک ناخن‌کار در آرایشگاه انجام دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران