بهترین مرکز سنگسابی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز سنگسابی در سراسر تهران

🔴 امید مرنگی

🔹 امید مرنگی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سنگسابی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امید مرنگی :

✅ ارائه تمام خدمات ساب سنگ های اسلب

✅ تراورتن

✅ دهبید

✅ گوهره

✅ گرانیت موزاییک

✅ امام سنگهای ایرانی و خارجی همرنگ سازی بند با اپوکسی هم رنگ و رزین کاری

و…

 

🔸 شماره تماس  09105453863

 

سنگسابی چیست و دقیقا چه منظوری را می رساند؟

در ابتدا باید توجه داشت که سنگسابی یکی از زیر مجموعه‌ های سرویس کفسابی است و شاید برای پاسخ به سوال فوق در ابتدا باید به این پرسش که کف سابی و کف سابی سنگ چیست پاسخ دهیم. کفسابی خود سرویس کاملی است که خدمات مختلف سنگسابی (یا همان کف سابی سنگ)، بتن‌ سابی، موزاییک‌ سابی (تحت عنوان کف سابی در پارکینگ)، فرچه زنی سرامیک، کف‌ شویی و… را شامل می‌شود. همچنین انواع لوازم کفسابی هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. با این حال سنگسابی به فرآیندی گفته می شود که در ادامه این مطلب آن را بررسی می کنیم.

به طور خاص در مورد سنگسابی اما باید عنوان کنیم که این فرآیند به معنای لایه‌روبی سنگ‌ است. به عبارت دیگر، سنگسابی سرویسی‌ است که در آن به کمک دستگاه ساب‌ زنی تمام جرم و آلودگی‌ ها از روی سنگ برداشته می‌شود. در واقع در صورتی‌ که سنگ‌ های کف به تازگی نصب شده باشند، ممکن است هم‌ طراز نباشند و یا اگر چند سال از نصب آنها می‌گذرد، در طول زمان جرم و رسوبات مختلفی روی سنگ‌ های کف ایجاد شده‌ اند که نیاز است از بین بروند. پس برای هم‌ طراز کردن این سنگ‌ ها، ترمیم حفره‌ ها، از بین رفتن جای مواد اسیدی و لکه‌های سرسخت به خدمات سنگسابی نیاز داریم.

سنگسابی چه کاربردی دارد؟
با گذشت زمان به خصوص در محل‌های پر رفت و آمد مانند پاساژها و مراکز اداری تجاری، سنگ دارای پستی و بلندی می‌شود و یا آلودگی پیدا کرده و تیره می شود. در چنین مواقعی است که خدمت سنگسابی به کار آمده و می تواند به بهبود ظاهر و دوام سنگ کمک کند. همچنین فرقی نمی‌ کند جنس کف از چه نوع سنگی باشد، بلکه سنگسابی برای انواع سطوح و انواع سنگ‌ هایی که در مناطق پر رفت و آمد در معرض آسیب دیدگی قرار گرفته اند، انجام می‌شود.

به صورت خلاصه، سنگسابی در موارد زیر کاربرد دارد:

رفع پستی و بلندی‌های سنگ
از بین بردن جای لکه‌های اسیدی مانند آبلیمو و سرکه
ترمیم فضای خالی بین سنگ‌ها
ترمیم حفره‌های ایجاد شده داخل سنگ
رفع آلودگی‌ها و لایه کدر روی سنگ
ترمیم سنگ‌های قدیمی و شکسته

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران