تولید ، فروش و پخش بلوک سبک لیکا و دیوار گچی (پیش ساخته) در تهران – خاورشهر

در تهران

معرفی مرکز تولید ، فروش و پخش بلوک سبک لیکا و دیوار گچی (پیش ساخته) در تهران – خاورشهر

🔴 رضاجعفری

🔹 رضاجعفری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، فروش و پخش بلوک سبک لیکا و دیوار گچی (پیش ساخته) در تهران – خاورشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

صداقت درکارها هنراست

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضاجعفری :

✅ بلوک سبک دیواری تولیدشده ازپوکه لیکا

✅ بلوک ۲۰ سانت

✅ بلوک ۱۵ سانت

✅ بلوک ۱۰ سانت

✅ بلوک ۷ سانت

✅ دیوارگچی( پیش ساخته)

✅ ۱۰سانت سوراخ دار

✅ ۸سانت

✅ ۷ سانت

✅ بهترین کیفیت مناسب ترین قیمت تحویل درمحل

و…

 

🔸 شماره تماس  09384114446

🔸 آدرس  تهران _ خاورشهر

دیوار گچی چیست ؟

دیوار گچی که با نام بلوک های گچی نیز شناخته می شود در واقع یک محصول کارخانه ای است که از گچ و الیاف ساخته شده است و دارای کاربردهای متنوعی در بازسازی ساختمان و ساختمان سازی می باشد. نکته بسیار مهمی که درباره این دیوارها وجود دارد این است که گچ های استفاده شده در این دیوار به هیچ وجه گچ معمولی نیستند و ریزتر از آن می باشند و همین موضوع باعث می شود تا این دیوارها نیز مزایای متنوعی را داشته باشند. معمولا این دیوارها به صورت مکعبی شکل تولید می شوند و با قرار گرفتن در کنار هم می توانند دیوارهای بزرگتر را نیز برای شما تولید کنند. یک نکته مهم دیگر درباره این دیوارها این است که در صورتی که قصد دارید آنها را در کنار یکدیگر قرار دهید باید اقدام به تهیه ملات خاصی که برای این دیوارها به کار می رود، کنید که البته تهیه آن به هیچ وجه کار سختی نیست. این دیوارها در رنگ های متنوعی تولید می شوند که در واقع یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این دیوارها نیز همین موضوع است.

نکاتی مهم برای استفاده از دیوار گچی
یک نکته بسیار مهم برای شروع جایگذاری دیوارها و بلوک های گچی این است که شما باید زبانه این دیوارها را در ابتدا به وسیله اره بریده و بعد از آن با استفاده از ملات های مخصوص دیوار گچی اقدام به جاگذاری این دیوارها کنید. در صورتی که قصد دارید این بلوک ها را به بلوک های گچی دیگر متصل کنید توجه داشته باشید که حتما در ابتدا از نوار لرزه گیر و عایق بندی مناسب استفاده کنید. بعد از آن که بلوک هایی که در قسمت پایین قرار دارند را توسط ملات ها به خوبی پوشاندید در مرحله بعدی شما می توانید بلوک های دیگر را نیز بر روی همین بلوک ها قرار دهید و سپس با استفاده از لوازم مخصوص آنها را به خوبی به یکدیگر متصل کنید که معمولا این کار از طریق ضرباتی که با استفاده از چکش های پلاستیکی به این بلوک ها وارد می شود انجام می شود. نکته بسیار مهم دیگری که در انتهای کار حتما باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید بلوک هایی که در انتها قرار می دهید را به صورت اریب برش بزنید، این کار باعث می شود تا نیرویی که به سقف وارد می شود به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا کند و همینطور کار نصب سایر بخش ها را نیز برای شما راحت تر می کند.

چند مورد از بهترین ویژگی های دیوارهای گچی
یکی از مهمترین ویژگی های این دیوارها این است که دارای رنگ های متنوعی هستند و به همین دلیل شما می توانید رنگ مناسبی را متناسب با طراحی داخلی منزل خود خریداری کرده و از آن در منزل استفاده کنید. ویژگی فوق العاده دیگر این دیوارها این است که به راحتی قابل برش هستند و به همین دلیل حتی اگر محیطی که قصد استفاده از دیوار گچی در آن را دارید کوچکتر از یک واحد این دیوارها باشد شما به راحتی می توانید بلوک گچی را برش دهید و به راحتی در محل مورد نظر از آن استفاده کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران