بهترین مرکز صفرشویی خودرو در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی بهترین مرکز صفرشویی خودرو در کرمانشاه

🔴 کارواش کیوان

🔹 کارواش کیوان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات صفرشویی خودرو در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کارواش کیوان :

✅ صفرشویی خودرو اعم از سقف ستون ها داشبورد و کنسول وسط و تمامی قطعات پلاستیکی که دراثر مرور زمان سیاه و کدر شده

✅ با به رورترین مواد نانو

✅ رفع کدری و تیرگی انواع چراغ حلو خودرو نیز پدیرفته میشود

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  کرمانشاه

صفرشویی خودرو چیست؟!

به مجموعه عملیاتی که برای تمیز‌کاری داخل خودرو بعد از شستشوی اولیه اتومبیل انجام می‌شود، صفرشویی می‌گویند. به صورت کلی هدف از صفرشویی برطرف کردن نواقص و همینطور شستشوی داخل خودرو است. صفرشویی می‌تواند جلوه و زیبایی داخلی خودرو شما را چند برابر کند، از همین رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که حداقل هر ماه یکبار این مجموعه عملیات را انجام دهید.
مراحل صفرشویی خودرو
• شستن کف خودرو
• شستشو و جرم‌گیری صندلی ماشین
• تمیزکردن سقف
• نظافت داشبورد
• موتور شویی
اهمیت صفرشویی در خودروهای لوکس
در خودرو‌های لوکس وارداتی ، از متریال‌های با کیفیت و حساسی در اجزای داخلی کابین استفاده شده است، از این رو صفرشویی این خودرو‌های لوکس باید با دقت بیشتری انجام بپذیرد، تیم هاب کار با در نظر گرفتن انواع متریال‌های استفاده در طراحی داخلی خودرو‌ها، ابتدا آن‌ها را مشخص می‌کند و سپس با استفاده از مواد شوینده مناسب، قطعه یا قطعات را صفرشویی می‌کند.
نحوه شستن کف اتومبیل‌ها
کف اتومبیل‌ها معمولا دارای دو بخش هستند؛ یکی کفپوش‌ها که به راحتی از سطح جدا می‌شوند و دیگری قسمت اصلی کف یا همان موکت کف است. تیم متخصص هاب کار ابتدا موکت را با استفاده از مواد شوینده نانو و جارو تمیز می‌کند و سپس کفی‌های خودرو را شسته و در نهایت با استفاده از مواد نانو آن‌ها را تمیز می‌کند، این مواد که معمولا به صورت اسپری قابل تهیه هستند و باعث می‌شوند که گردو خاک کمتری بر روی کفی خودرو شما بنشیند.
مزیت شست و شو سقف اتومبیل در صفرشویی خودرو
سقف اتومبیل‌ها معمولا در معرض دوده‌های سیگار و انواع جریانات هوای گرم هستند و به این دلیل در سقف‌های موکتی می‌توانیم سیاهی را بر روی آن‌ها مشاهده کنیم که تیم هاب کار برای این سقف‌ها از مواد شوینده قوی قلیایی همراه با استفاده از فرچه‌های نرم استفاده می‌کند، زیرا ما معتقدیم این کثیفی‌ها سمی هستند و باید به صورت کامل تمیز شوند علاوه بر آن وجود آن‌ها ظاهر اتومبیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد و برای انسان نیز مضر است.
اگر سقف خودرو شما از جنس جیر است، تیم هاب کار با استفاده از مواد شوینده ضعیف آن را کاملا تمیز کرده و پس از خشک شدن با واکس‌های ژله آن را تمیز خواهد کرد. اگر خودرو شما دارای سانروف، مونروف و یا سقف پاناروما است، تیم متخصص لوکاپرو پس از آن که با شیشه پاک‌کن‌های نانو آن را به خوبی تمیز می‌کند، با استفاده از فرچه و گوش پاک‌کن اقدام به برطرف سازی آن می‌کند.
مزیت‌های صفرشویی خودرو
• رعایت بهداشت و سلامت سرنشینان : یکی از مهم‌ترین مزیت‌های صفرشویی، اهمیت به سلامت راننده و سرنشینان است. در محیط بسته خودرو، گرد و غبار، میکروب و دود‌های آلوده هوا می‌تواند سبب بروز مشکلات فراوانی شود. بنابراین شست و شو داخل خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است.
• جلوگیری از فرسایش سطوح داخلی: نشستن آلودگی و گرد و غبار به مرور زمان، سبب از بین رفتن و فرسایش بدنه داخلی خودرو و صندلی‌ها می‌شود.
• بالا بردن ایمنی راننده و سرنشینان: تمیز بودن شیشه‌های خودرو از جمله مواردی است که قدرت دید راننده را افزایش می‌دهد و از بروز تصادفات جلوگیری می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران