بهترین مرکز کفسابی بتن و گلیزینگ بتن در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز کفسابی بتن و گلیزینگ بتن در تهران و سراسر کشور

🔴 حسین احمدی

🔹 حسین احمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کفسابی بتن و گلیزینگ بتن در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین احمدی :

✅ کفسابی بتن معمولی و رنگی

✅ آرملات بتن سخت

✅ ویگلس پولیش بتن

✅  گلیزینگ بتن

✅ همراه باتزریق سیلیکات لیتیوم روی بتن .

خصوصیات سیلیکات لیتیوم:
این مایع دربتن تزریق شده و بتن را سخت تر میکند و باعث ضد شوره شدن بتن میشود و بتن را آب گریز و ضد سایش می‌کند
در ادامه با لقمه های کفسابی باعث درخشندگی و براقیت سطح بتن می‌شود و عمر بتن را افزایش می‌دهد

✅ ضمانت کار مادام العمر می باشد.

✅ انجام خدمات در کل تهران و سراسر کشور

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۶۳۴۵۶۰۹

 

کفسابی بتن ( ساب زدن بتن ) چیست؟

ساب زدن بتن با استفاده از یک ابزار ساینده مانند دستگاه هایپر کف Husqvarna همراه با اتصال الماس روی سطوح بتونی خشن برای نشان دادن یک فرجام صاف و هموار انجام می شود.

كفسابي بتن می تواند هم به صورت مرطوب و هم به صورت خشک انجام شود. در طراحی کف، ترجیح می دهیم در شرایط مرطوب ساب زدن انجام شود تا اثرات منفی گرد و غبار بر سلامتی ما کاهش یابد.

چرا ساب زدن اهمیت دارد؟

قبل از نصب تخته کفپوش یا کاشی، سيمان زیر آن ممکن است به طرز ناجوری ناهموار باشد و حتی روی آن رنگ یا اپوکسی نیز داشته باشد. ساختن کفپوش های مختلف در بالای این ناهمواری ها می تواند مشکل ایجاد کند. پس از عمل ساب زدن و رسیدن به سطح صاف، نصب هر گزینه جایگزین کفپوش آسان خواهد شد.

آماده کردن کفپوش ها قبل از نصب کاشی یا چوب سخت، تنها بهترین روش برای اطمینان از ماندگاری کف ها است. صیقل دادن کف ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا کیفیت بتن از طریق آن نشان داده می شود.

مزایای ساب زدن بتن

1.ترمیم سطوح بتونی
ساب زدن بتن تمام عیوب و ناسازگاری در بتن را برطرف می کند و در نتیجه یک سطح صاف و قابل استفاده ایجاد می شود. سطوح بتونی قدیمی و آسیب دیده می توانند به شکوه قبلی خود برگردانده شوند و سال ها و سال ها مورد استفاده قرار گیرند.

2.از بین رفتن رنگ، اپوکسی، آلودگی
سنگ زنی، رنگ، اپوکسی ها، آلودگی و سایر بقایای مانده روی بتن را از بین می برد. سنگ تراش لایه بالایی کف را می ساید و سطح صافی باقی می گذارد.

3.نصب آسان کفپوش (کاشی ، تخته کف ، فرش و غیره)
پس از اتمام ساب زدن و باقی ماندن سطح صاف، هر نوع گزینه کفپوش با سهولت قابل نصب است. آماده سازی کف در طول عمر هر نوع گزینه کفپوش نکته ای کلیدی به حساب می آید.

4.مناسب برای انبارها
برای انبارها یا خانه ها، بتن گزینه نهایی کفپوش است. ما در مورد مزایا برای خانه و بچه ها صحبت کرده ایم، اما مفاهیم انبارها را پوشش نداده ایم. سنگزنی بتن تضمین می کند که کف ها در شرایط کاری کاملی باشند. این امر نه تنها ماندگاری کف را تضمین می کند، بلکه از دوام آن با توجه به تردد زیاد یک انبار می توان اطمینان حاصل کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران