خدمات منزل پایتخت – نظافت منزل و مبل شویی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی خدمات منزل پایتخت – نظافت منزل و مبل شویی در سراسر تهران

🔴 خدمات منزل پایتخت

🔹 خدمات منزل پایتخت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات و نظافت منزل و مبل شویی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خدمات منزل پایتخت :

✅ مبل شوی صد در صد تضمینی

✅ با مواد شوینده نانو با دستگاه ایتالیایی

و…

 

🔸 با مدیریت  علی جعفری

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران – شهرری دیلمان جنوبی خیابان خانلری پلاک ۹

 

چرا شستشوی مبل مهم است؟

اگر فزرند کوچکی در خانه دارید و یا علاقه مند به نگهداری حیوانات خانگی هستید و یا مرتباً با دوستان و آشنایان خود در ارتباط هستید و حتی اگر خانه ای خلوت و کم و رفت و آمد دارید، مبلمان شما همواره در معرض انواع آلودگی های محیطی و گرد و غبار قرار دارد. بد نیست بدانید تا ۸۰ درصد آلودگی های ناشی از پخت و پز و یا آلودگی های شهری توسط پارچه مبلمان و فرش چذب میشود. این مکان ها محیطی بسیار ایده آل برای رشد انواع قارچ ها و میکروارگانیسم های زنده هستند. ولی خبر خوب این است که سرویس مبل شویی در منزل براحتی میتواند آنها را از میان بردارد.

نتایج یک مبل شویی خوب

در یک شستشوی حرفه ای با دستگاه مناسب و مواد شوینده با کیفیت تا ۹۸ درصد از آلودگی های غیر زنده از روی مبلمان پاک میشوند. اینگونه آلرژن‌های شامل پوست سگ و گربه و قسمت‌های کنه گرد و غبار و … میشود.

بهترین مواد شوینده برای مبلشویی

در هنگام سفارش خدمات مبل شویی در منزل ممکن است نگران باقی ماندن انواع مواد شوینده مانند صابون، شامپو و … در الیاف مبل و ایجاد حساسیت توسط آنها باشید. ولی نگران نباشید، زیرا متخصصین برتر شستشوی مبل در منزل، از شامپوهای مبل شویی ویژه استفاده میکنند که علاوه بر قدرت تمیز کنندگی بالا، کاملاً ضد حساسیت میباشند. همچنین مواد شوینده باکیفیت باعث میشوند که پارچه مبل تا مدت ها در برابر کثیفی مجدد مقاومت کند.

خدمات اضافی سرویس شستشو

بعد از اتمام شستشوی مبل در صورت تمایل میتوانید خدمات دیگری چون استفاده از موادی جهت جلوگیری از آلودگی مجدد و یا خوشبوکننده های ویژه را سفارش دهید.

نظافت انواع مبلمان پارچه ای، چرمی و …

مبلمان شما از هر جنسی که باشد، (پارچه ای، جیر، چرمی و …) متخصصین مبل شویی از مواد شوینده مخصوص به آن استفاده میکنند. برای مثال استفاده از واکس مخصوص چرم جهت رساندن رطوبت کافی به آن، باعث طول عمر بیشتر و جلوگیری از ترک خوردن مبل چرمی میشود.

نظافت انواع مبل، صندلی، تشک خوشخواب، قالی و فرش ماشینی در منزل و محل امکان پذیر است.
هر چند وقت یکبار مبلمان را تمیز کنیم؟

با توجه به میزان و نحوه استفاده میزان شستشوی مورد نیاز متفاوت است. برای مثال اگر کودک خردسال و یا حیوانات خانگی در خانه دارید باید تعداد شستشو را افزایش دهید. به طور کلی شستشوی سالانه و یا حداکثر هر دو سال یکبار توصیه میشود

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران