بهترین مرکز خدمات کفسابی و سنگسابی در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی بهترین مرکز خدمات کفسابی و سنگسابی در اهواز

🔴 شهرام اسفندیاری

🔹 شهرام اسفندیاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات کفسابی و سنگسابی در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شهرام اسفندیاری :

✅ سابیدن‌ انواع سنگها ، موزائیک ها ، سرامیک ها ، گرانيت و بتون .

✅ در کارما دو نمونه کار انجام‌ می‌شود با دو قیمت

✅ یه نمونه جرم گیری و براق کردن با فرچه می باشد که بیشتر برای سرامیک وگرانیت وبعضی سنگها استفاده می‌شود

✅ یه نمونه دیگه لایه برداری که اون به وسیله سنگهای مخصوص و با چندین مرحله به ترتیب شماره برای لبه گیری پستی و بلندی ها که این هم یه قیمت میباشد .

✅ قیمت فرچه کاری از چهار هزار تا هفت هزار و قیمت سنگ سابی از ده هزار تا بیست هزار تومان قابل انجام میباشد .

✅ رضایت شما دراتمام کار خواهد بود وبعد از این که از کار ما راضی و خوشنود بودید مبلغ را بپردازید . رضایت شما بسیار برای ما ارزشمند می‌باشد.

✅ نصب انواع ایزوگام انجام می‌شود.

و…

 

🔸 با مدیریت  ش

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

کفسابی چیست؟

کفسابی چیست ؟ به زبان ساده
کفسابی یعنی لایه رویی سنگ را صیقل دهیم. این کار سنگ ها را هم تراز ،یک دست و براق میکند. می توانیم درز ها و ترک ها و شکستگی های سنگ را هم با رزین پرکنیم. بعد با لقمه های کاملا ایتالیایی ساب پرداختی انجام دهیم. یعنی سنگ را با دستگاه بسابیم . که با این پرداخت سنگ صاف تر براق تر میشود. سنگسابی برای هر جایی که کف آن، سنگ کاری شده نیاز است.

سنگ سابی چیست؟
حالا که متوجه شدیم کفسابی چیست ، بد نیست درباره سنگ سابی هم اطلاعاتی داشته باشید: سنگ سابی هم یکی دیگر از اصطلاحات رایج در کف سابی است. سنگ سابی همان کف سابی است که تنها روی سنگ انجام می شود. کلمه کفسابی را ممکن است با اسم های مختلف سنگسابی و ساب زدن سنگ و … هم شنیده باشید. که همه آن ها به همین حوزه مربوط هستند. سنگ سابی تقریبا روی تمامی سنگ ها که به عنوان سنگ فرش استفاده می شود، قابل اجرا است.

البته دستگاه ها ، مواد و تعداد دفعات انجام سنگ سابی به نوع سنگ بستگی دارد. و این کار، حرفه ی سنگ ساب است که تشخیص دهد برای هر نوع سنگ از چه دستگاه هایی استفاده شود و تعداد دفعات تکرار سنگ سابی تا رسیدن به نتیجه مطلوب چقدر است. از این رو پیشنهاد می کنیم که از مراکز خدمات کفسابی معتبر و متخصص برای کفسابی و سنگ سابی کمک بخواهید. و در مقابل کفسابی های ارزان قیمت و بی کیفیت که ممکن است به نوع سنگ فرش شما آسیب بزند تسلیم نشوید!

کفساب کیست؟ چرا کفساب حتما باید با تجربه و متخصص باشد؟
یکی دیگر از موضوعات سنگ سابی و کف سابی ، کفساب است. کاملا مشخص است که کفساب فردی است که با دستگاه های ویژه و دانش ، مهارت و تجربه خود کفسابی را انجام میدهد. یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت کفسابی ، کفساب است. با وجود دستگاه های متنوع و با کیفیت و ویژگی های متفاوت، و انواع مواد موجود برای این کار، این کفساب است که باید تشخیص دهد چه دستگاه و موادی برای سنگ مناسب است. تعداد دفعات کفسابی را استادکار و کفساب تعیین میکند. که بر کیفیت کار بسیار تاثیر گذار است. کفساب متخصص باید توانایی تشخیص این که کفسابی از کدام قسمت محیط شروع شود را داشته باشد. در صورتی که ترتیب کفسابی به درستی انجام ندهد، کیفیت خروجی پایین می آید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران