خدمات مشاوره رایگان تخصصی پوست و مو در یزد

در یزد ، یزد

معرفی خدمات مشاوره رایگان تخصصی پوست و مو در یزد

🔴 مرکز مشاوره پوست و مو یزد

🔹 مرکز مشاوره پوست و مو یزد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات مشاوره رایگان تخصصی پوست و مو در یزد میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز مشاوره پوست و مو یزد :

✅ تشخیص انواع پوست

✅ درمان پوست های چرب وشکل دار

✅ درمان دوست های خشک وحساس

✅ تعادل سازی پوست

✅ درمان پیشگیری ازافتادگی پوست وچین وچروک

✅ آشنایی باانواع کک ومک پوستی

✅ روش کننده پوست

✅ انواع مو

✅ تقویت مو، مهم درکاهش وزن

و….

 

🔸 با مدیریت بهمردی

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس یزد

pH پوست صورت چیست؟

pH مخفف دو کلمه ی potential و hydrogen می باشد. که در واقع به میزان غلظت یون های هیدروژن در هر ماده ای اشاره دارد. مقیاس pH در اوایل سال های 1900 میلادی توسط یک شیمیدان دانمارکی برای اندازه گیری اسیدیته و قلیایی طراحی شد. بازه ی عددی pH از صفر (اسیدی ترین) تا 14 (قلیایی ترین) می باشد.

پوست انسان دارای یک لایه ی اسیدی است که مانند حصار و دیواره ای از آن مراقبت می کند. این لایه ی اسیدی زمانی شکل می گیرد که پوست سبوم یعنی چربی طبیعی پوست، ترشح کرده و اسیدهای چرب را تجزیه می کند. این لایه مانع رسیدن میکروب ها و کثیفی ها به پوست شده و در نتیجه از آسیب جلوگیری می کند و مسئول حفظ سلامت و رطوبت پوست می باشد.

پوست زمانی در بهترین حالت خود خواهد بود که تعادلی بین سطح اسیدی و قلیایی آن باشد. اگر آن را رها کرده و برای حفظ این تعادل تلاش نکنید و برایتان اهمیت نداشته باشد پوست خود را به شدت داغون کرده اید. پس با ما همراه باشید تا بدانید که چرا و چگونه باید سطح pH پوست صورت را متعادل نگه داشته و نسبت به آن حساس باشید.

چرا باید نسبت به حفظ تعادل pH پوست محتاط باشید؟
وقتی لایه ی اسیدی روی پوست صورت بسیار قلیایی شود، پوست بسیار حساس و خشک می شود. همچنین ممکن است التهاب و نشانه های پیری به دلیل آنزیم هایی که کلاژن را از بین می برند به وجود آید. این اتفاق به دلایل بسیار زیادی اتفاق می افتد. اما دلیل عمده ی آن معمولاً زمانی است که از کرم ها و محصولات آرایشی و مراقبتی نامناسب استفاده می کنید. یا به صورت ناگهانی این محصولات را عوض می کنید.

زمانی که از محصولاتی با pH بالا (قلیایی) استفاده می کنید پوستتان تحت تاثیر قرار می گیرد. در واقع این محصولات بر میزان نفوذ پذیری پوست تاثیر گذاشته و مسائل و مشکلات بسیاری جدی از جمله تحریکات و میکروارگانیسم ها را به وجود می آورند. هر چه سطح pH پوست بالاتر رود مسائل جدی تری برای پوست به وجود می آید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران