لیفت و لمینت مژه و ابرو / اکستنشن مژه در تهران – ستارخان

در تهران ، تهران

معرفی لیفت و لمینت مژه و ابرو / اکستنشن مژه در تهران – ستارخان

🔴 ملودی مظفری

🔹 ملودی مظفری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لیفت و لمینت مژه و ابرو / اکستنشن مژه در تهران – ستارخان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ملودی مظفری :

✅ قیمتی باور نکردنی(ستارخان)

✅ لیفت ابرو

✅ لمینت مژه

✅ اکستنشن مژه کلاسیک, والیوم, مگا والیوم

✅ با مواد درجه 1شاینی و برند لش لیفت برای لیفت و لمینت

✅ برای مژه برند بابی لش و بیس لش استفاده میشود.

✅ از چسب برند لاولی بهترین برند چسب دنیا برای اکستنشن

✅ با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت انفرادی

و….

*برای رزرو به واتساپ پیام دهید یا با همین شماره تماس بگیرین
*دوستان عزیز پیج جدید مارو در اینستاگرام فالو کنید

 

🔸 شماره تماس 09393747497

🔸آدرس تهران, خیابان ستارخان

لیفت ابرو چیست

تمامی مردم به تعادل و زیبایی در صورت خود اهمیت می دهد. یکی از مواردی که باعث زیبا تر شدن صورت انسان می شود انحنای ابرو های به سمت بالا می باشد. لازم به ذکر است که این مورد نه تنها در عصر جدید یکی از ارکان زیبایی محسوب می شود بلکه از دیرباز ابرو های به عنوان یکی از اجزای بدن که انسان را زیبا تر می کند در متون و اشعار شاعران یافت می شود.

لیفت در لغت اینگلیسی به معنای بالا کشیدن می باشد و به هرگونه اعمال برای بالا کشیدن ابرو به سمت پیشانی لیفت ابرو می گویند. از انواع دیگر لیفتینگ می توان به لیفت صورت و لیفت پیشانی نیز اشارده کرد.

لیفت ابرو یا بالا بردن ابرو همچنین لیفت پیشانی از جمله خدمات زیبایی است که مرکز تخصصی ندای سلامت برای از بین بردن خطوط چروک های روی پیشانی و خطوطی که روی بینی و بین چشم ها ایجاد می شود انجام می گیرد همان‌طور که از نامش پیداست مشخص از طریق مد زیبایی ابرو ها به بالا کشیده می‌شود.

به خصوص در شرایطی که ابروها در حالت افتادگی قرار دارند شما می توانید با انجام لیفت ابرو این اتفاق را رقم بزنید که ابروها را در جایی قرار بگیرند که چهره جوان تر به نظر برسد بالا بردن ابرو گاهی ممکن است نیاز به عمل زیبای دیگری مانند جراحی زیبایی پلک نیز به همراه داشته باشد که در مرکز زیبایی و سلامت با انجام لیفت ابرو به صورت تخصصی شما دیگر نیازی به عمل‌های جراحی نخواهید داشت.

لیفت ابرو با مواد

لیفت ابرو با مواد نیز یکی دیگر از روش های لیفت ابرو می باشد که با توجه به قیمت آن عوارض جانبی به خصوص ندارد. معمولا در لیفت ابرو با مواد از کراتین مایع استفاده می شود لذا استفاده از آن ساده است و حتی در برخی از آریشگاه ها نیز اجرا می شود البته این مواد ماندگاری زیادی ندارند و حداکثر یک ماه بیشتر دوام نمی آورد.

لیفت ابرو با مواد سرعت زیادی دارد و برای افرادی که می خواهند به سرعت یا برای یک مجلس آماده شوند به کار می آید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران