کارگاه تیرچه سازی جعفریان – تولید و فروش انواع تیرچه در کرج – نظرآباد

در البرز ، کرج

معرفی کارگاه تیرچه سازی جعفریان – تولید و فروش انواع تیرچه در کرج – نظرآباد

🔴 کارگاه تیرچه سازی جعفریان

🔹 کارگاه تیرچه سازی جعفریان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع تیرچه در کرج – نظرآباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کارگاه تیرچه سازی جعفریان :

✅ تولید انواع تیرچه های پاشنه بتن،کرومیت،حرارتی

✅ عرضه مستقیم یوتولیت ازکارخانه

و…

 

🔸 با مدیریت جعفریان

🔸 شماره تماس 09306738175

🔸 آدرس البرز نظرآباد خیابان میرزا کوچک خان جنگلی رو ب روی بلوک زنی

 

تیرچه فلزی چیست؟

تیرچه کرومیت همان تیرچه فلزی می‌باشد که نوعی تیرچه پیش ساخته محسوب می‌شود. بال تحتانی در تیرچه کرومیت، از یک تسمه و بال فوقانی تیرچه کرومیت از یک تسمه و دو میلگرد ساخته می‌شود. دو بال توسط میلگرد خم شده که در نقش جان عمل کرده و به یکدیگر متصل می شوند. در فاصله تیرچه‌ها، از مقاطع زیر استفاده می شود. بلوک‌های پیش ساخته بتنی، طاق ضربی، هنگام انجام عملیات اجرایی، این تیرچه‌ها نیازی به شمع ندارند و می تواند بارهای اجرایی مستقیم را تحمل کند و به نوعی خود ایستا باشند. بر همین اساس برای استفاده در سازه‌هایی که طبقات دارای ارتفاع زیادی باشند و عملیات شمع بندی مشکل داشته باشد همچنین هزینه‌های بسیار زیادی دارد، و گزینه‌ی مناسبی هستند

اعضای سازنده تیرچه کرومیت

اعضای سازنده تیرچه کرومیت سه جزء اصلی دارد که:

بال تحتانی

اولین جزء سازنده تیرچه کرومیت بال تحتانی است، که از ورق برش خورده تولید می شود. این قسمت به عنوان عضو کششی خرپا عمل می کند. بارهای اعمالی در سه مرحله بارگذاری سازه را تحمل می کند. در مرحله اول بارگذاری تیرچه کرومیت، بال تحتانی به عنوان عضو کششی باید توان تحمل نیروی کششی حاصل از لنگر خمشی ناشی از وزن خود تیرچه در زمان حمل و نقل را داشته باشد.

بال تحتانی تیرچه کرومیت در مرحله ی دوم بارگذاری تیرچه باید قادر به تحمل نیروی کششی که از وزن مرده سقف در فاصله محور تا محور تیرچه های کرومیت است را بتواند تحمل کند. در مرحله ی سوم که مرحله بهره برداری از تیرچه کرومیت است، بال تحتانی می بایست به عنوان عضو کششی تحت لنگر ناشی از بارهای وارده عمل کند.

اعضای قطری

دومین جزء از اعضای سازنده تیرچه کرومیت اعضای قطری آن است. معمولاً از میلگرد برای آن استفاده می کنند. به عنوان عضو مورب خرپا عمل کرده و به کمک اعضای کششی و فشاری ایستایی لازم را برای تحمل بارهای وارده بر تیرچه کرومیت در سه مرحله بارگذاری تأمین می کند.

در مرحله ی اول بارگذاری، عضو قطری تیرچه کرومیت به همراه اعضای کششی زیرین و اعضای بالایی، ایستایی لازم را جهت تحمل وزن خود تیرچه کرومیت در هنگام حمل و نقل تأمین می کند.

در مرحله ی دوم بارگذاری تیرچه کرومیت نیز، این عضو ایستایی لازم را جهت تحمل بار مرده ی سقف بین تکیه گاه های موقت تأمین می کند.

در مرحله ی سوم بارگذاری تیرچه های کرومیت، عضو قطری قسمتی از نیروی برشی وارده را تحمل می کند.

بال فوقانی

بال فوقانی تیرچه، از نبشی، تسمه یا ناودانی ساخته می شود.

این جزء در داخل بتن پوششی قرار می گیرد.

در مراحل اول و دوم بارگذاری تیرچه کرومیت، وزن تیرچه را به هنگام حمل و نقل و همچنین وزن مرده ی سقف را در هنگام بتن ریزی و قبل از مقاومت بتن پوششی تحمل می کند.

در مرحله سوم بارگذاری تیرچه، به همراه سایر اعضای تیرچه، بار ناشی از بارهای مرده و زنده را در هنگام استفاده از سازه تحمل خواهد کرد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران