کاشت تخصصی مو و ابرو با تراکم بالا در تهران – ولیعصر

در تهران ، تهران

معرفی کاشت تخصصی مو و ابرو با تراکم بالا در تهران – ولیعصر

🔴 کلینیک زیبایی بیمارستان تخصصی پارسا

🔹 کلینیک زیبایی بیمارستان تخصصی پارسا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کاشت تخصصی مو و ابرو با تراکم بالا در تهران – ولیعصر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کلینیک زیبایی بیمارستان تخصصی پارسا :

✅ کاشت مو و ابرو

✅ با تراکم فوق العاده

✅ شرایط اقساط

و…

 

🔸 زیر نظر خانم دکتر صادقیان

🔸 شماره تماس  09229849814

🔸 آدرس  تهران بالاتر از میدان راه آهن خیابان ولیعصر جنوبی کلینیک زیبایی بیمارستان تخصصی پارسا

 

روش های کاشت مو چیست؟

روش پانچ کاشت مو punch :

موها به صورت دسته ای برداشته شده و در محل مورد نیاز با استفاده از ایجاد سوراخ هایی در پوست سر، کاشته می شود. امروزه این روش به دلیل ایجاد نمای مصنوعی (معروف به نمای عروسکی) کاربرد چندانی ندارد.

روش کاشت مو FUT:

برداشت مو با یک نوار کوچک از ناحیه پشت سر که معمولا تحت بی حسی موضعی انجام شده و حاوی 1500 تا 2500 گرافت که حاوی 7000 تا 9000 تار مو می باشد و سپس محل عمل به ظرافت ترمیم شده و چون خط برداشت در مسیر رویش موها بوده معمولا محل ترمیم دیده نمی شود. سپس توسط تیم جراحی زیر میکروسکوپ گرافت های فولیکول های مو بصورت واحد های یک، دو و یا سه تایی جدا و آماده جهت کاشت می شود. در این روش معمولا نیاز به تراشیدن کل موهای سر فرد نبوده و فقط ناحیه ای که جهت برداشت و کاشت لازم است کوتاه می شود و سپس فولیکول های آماده شده تک تک و خیلی منظم طبق طرح از قبل تعیین شده کاشته می شود. از دیگر ویژگی های این روش سرعت عمل پیوند در طی سه تا پنج ساعت می باشد.در حال حاضر FUT مطمئن ترین و قطعی ترین روش کاشت مو در دنیا بوده و تا 97 % استفاده کنندگان از این روش به نتیجه دلخواه رسیده اند.

روش کاشت مو FIT:

بوسیله پانچ از ناحیه بانک مو، که معمولاً از پشت سر و بالای گوشها انتخاب می شود ،عمل برداشت انجام شده مجدداً بوسیله پانچ یا slit پیوند داده می شود. بطور تقریبی بسته به نیاز شخص از هر 3 الی 5 واحد فولیکولی موجود در بانک مو یکی خارج می شود، از برخی جهات روش کاشت موی FTT مانند روش FUT است، یعنی با بوجود آوردن شکاف های ریز این گرافت ها کاشته می شوند، لازم بذکر است این تکنیک به تنهائی (در روش غیر ترکیبی) معمولاًدر افرادی توصیه می شود که ناحیه کاشت موی محدود و کوچکی دارند و یا کاشت مو در قسمتهای محدودی مثل ابرو ، صورت و محل زخمهای قدیمی باشد.

*مراقبت های بعد از عمل جراحی کاشت مو

بعد از انجام عمل کاشت مو یکسری اعمال به منظور حفاظت از منطقه دریافت‌کننده گرافت‌ های کاشت مو باید انجام شود که به شرح زیر است:

باید منطقه‌ای که کاشت مو در آن صورت گرفته‌است را از در معرض نور خورشید قرار گرفتن دور کرد و دو روز بعد از جراحی برای شستشوی محل مذکور باید از شامپو استفاده کرد. بعضی از جراحان پیشنهاد می‌کنند روز بعد از جراحی از شامپو استفاده کنند. استفاده از شامپو بسیار مهم است چون باعث جلوگیری از دلمه بستن زخم در اطراف محور مو می‌شود این دلمه‌های پوستی به محور مو می‌چسبند و خطر ریزش فولیکول‌های موی تازه کاشته شده در طول ۶ تا ۱۰ روز بعد از عمل افزایش پیدا می‌کند.

در طول ۱۰ روز اول، تقریباً تمامی موهای کاشته شده، به واسطه تغییر محلی که داشته‌اند آسیب‌ پذیر می‌شوند و ریزش خواهند داشت. چنین امری کاملاً طبیعی است.

بعد از ۲ تا ۳ ماه موهای جدیدی از فولیکولهای جابه جا شده شروع به شکل‌گیری می‌کنند. موی بیماران به حالت عادی شروع به رشد می‌کند و در طول ۶ تا ۹ ماه بعدی به ضخیم شدن ادامه می‌دهد. هرگونه ریزش موی بعدی به صورت محتمل از مناطقی که تحت عمل کاشت مو قرار نگرفته‌اند، صورت می‌گیرد.

بعضی از بیماران برای به تعویق انداختن ریزش مو از دارو استفاده می‌کنند در حالیکه سایر افراد برای مبارزه با این امر در نهایت تن به یک عمل کاشت موی دیگر می‌دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران