تولید و فروش گل های غول پیکر آباژوری در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی تولید و فروش گل های غول پیکر آباژوری در ارومیه

🔴 میر جمشید بهادری

🔹 میر جمشید بهادری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش گل های غول پیکر آباژوری در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات میر جمشید بهادری :

✅ تولید گلهای سالنی آباژوری غول‌پیکر

فروش فوم دومیل برای ساختن این گل ها برای اولین بار درشمال غرب ایران

و…

 

🔸 شماره تماس  09918948289

🔸 آدرس  آذربایجان غربی. ارومیه. خیابان ابوذر خیابان حر

 

آباژور چیست؟

آباژور از سه قسمت پایه، منبع روشنایی (لامپ) و شید یا همان کلاهک تشکیل شده است. این وسیله دو کاربرد عمده دارد، یکی اینکه می‌تواند نور محسوسی را در فضا ساطع کند، دوم اینکه به عنوان یک عنصر تزیینی در دکوراسیون خانه در نظر گرفته می‌شود. برای مطالعه، کسب آرامش و انجام هر نوع فعالیتی که به نور غیرمستقیم نیاز باشد، آباژور می‌تواند انتخابی عالی باشد. به ویژه احساس آرامشی که از این وسیله ساطع می‌شود، می‌تواند به خواب بهتر افراد کمک کند.
انواع مختلف آباژور چیست؟

شکل‌های اصلی آباژور شامل درام، امپراتور و مربع است، اما همچنین آباژورهای بیضی، مستطیلی و مخروطی شکل نیز وجود دارند تا لامپ‌هایی با اندازه نامتعارف را در خود جای دهند. باید بدانید که آباژور امپراتور، همان آباژور کلاسیک یا مخروطی شکل است که با برداشتن قسمت بالای قیف به وسیله یک برش موازی، با پایه هم سطح می‌شود. آباژورهای درام امروزی‌تر به نظر می‌رسند و از نظر ظاهری استوانه‌ای شکل هستند (شبیه یک طبل موسیقی). سرانجام، آباژورهای مربعی شکل، از نیم رخ شبیه به هرم هستند، اما تیزی نوک هرم را ندارند!

چه شکل آباژوری برای ما مناسب است؟

این موضوع بستگی به شکل شید دارد. شیدهای مربعی برای فضاهای مدرن و اتاق‌های کار انتخابی مناسب هستند. اما اگر به سمت دکوراسیون کلاسیک و سنتی می‌روید، انتخاب شید امپراطور بهترین گزینه خواهد بود. شیدهای مستطیلی برای لامپ‌های باریک مناسب هستند و اگر طرحی مدرن و معاصر را دنبال می‌کنید، شیدهای درام گزینه مناسبی برای این طرح هستند. شیدهای بیضی و مخروطی شکل، برای اتاق‌های خواب عالی هستند؛ آن‌ها اغلب برای نور حمام و راهروها نیز انتخاب می‌شوند.
بهترین متریال برای آباژور چیست؟

بیشتر آباژورها از پارچه کتان، پنبه یا ورق کاغذی تهیه می‌شوند. شیدهای پارچه‌ای توسط قاب‌های فلزی پشتیبانی می‌شوند، در حالی که شیدهای ورق مانند، شکل خود را به تنهایی حفظ می‌کنند. اگر می‌خواهید بین این دو، یکی را انتخاب کنید، در نظر بگیرید چه نوع فضایی را می‌خواهید با آباژور نورانی کنید.

آباژورهایی از جنس ورق، ظاهر زیبایی دارند و در طیف رنگی سفید، فوراً یک اتاق را روشن می‌کنند و باعث می‌شوند فضا جادارتر به نظر بیاید. اگر طرفدار دکوراسیونی تیره و مرموز هستید یا می‌خواهید با استفاده از یک لامپ پُرنور، کنتراست ایجاد کنید، شیدهایی از جنس کتان و به رنگ تیره را انتخاب کنید. شیدهای پارچه‌ای پلیسه‌دار، کاملاً سنتی هستند و دیدن آن‌ها ما را یاد دکوراسیون خانه‌های روستایی فرانسوی می‌اندازند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران