بهترین مرکز انجام فوق تخصصی آرایش دائم با جدیدترین تکنیک های روز دنیا و مواد اورجینال و درجه یک در تهران – شهرک ولیعصر

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز انجام فوق تخصصی آرایش دائم با جدیدترین تکنیک های روز دنیا و مواد اورجینال و درجه یک در تهران – شهرک ولیعصر

🔴 فاطمه حیدری

🔹 فاطمه حیدری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام فوق تخصصی آرایش دائم با جدیدترین تکنیک های روز دنیا و مواد اورجینال و درجه یک در تهران – شهرک ولیعصر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فاطمه حیدری :

✅ بولدبروز(جدیدترین تکنیک آرایش دائم_ابرو)۸۰۰

✅ فیبرز و نانوبروز ابرو ۷۵۰

✅ خط چشم(درتمامی خط چشم ها بن مژه هم کارمیشود😍)۵۷۰

✅ بن مژه (حالت دادن چشم)۴۵۰

✅ خط چشم وفیکانتورینگ(رفع نقایص وافتادگی پلک به همراه سایه پشت چشم)۶۰۰

✅ شیدینگ لب(فیکانتورینگ وحجیم سازی لب به همراه خط لب)۶۰۰

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۳۲۰۱۷۱۴۵

🔸 آدرس  تهران شهرک ولیعصر

فیبروز ابرو چیست؟ مزایا و عوارض فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو روشی نیمه دائمی و جدید از آرایش و زیبایی ابرو است که با استفاده از سوزن‌های یک‌بار مصرف در لا‌به‌لای ابرو سایه و هاشورهایی ایجاد می‌کنند. کاربرد اصلی این روش برطرف کردن و از بین بردن نواقص ابرو با رنگ‌ها و طرح‌های خاص است. این نکته را باید در نظر داشته باشید که فیبروز ابرو روشی دائمی نیست و پس از گذشت مدتی از بین می‌رود. به همین علت اگر می‌خواهید به طور دائم ابروهایی زیبا و طبیعی داشته باشید باید از این روش استفاده کنید.

مراحل انجام فیبروز ابرو

فیبروز ابرو که امروزه بسیار هم طرفدار دارد و مخصوصا بسیاری از خانم‌هایی که علاقه زیادی به زیبایی و طبیعی بودن چهره‌شان دارند خواهان استفاده از این روش هستند. مراحل انجام فیبرو ابرو به این صورت است که ابتدا خطوط ابرو در بخش تاج ابرو کشیده می‌شود، سپس هر خط دو بار تمدید شده و سپس نوبت به رنگ‌ها می‌رسد. بعد از گذشت 4 دقیقه که ابروها رنگ گرفتند، بی‌حسی انجام می‌شود. توجه داشته باشید که تا چند روز قبل از اجرای فیبروز ابرو نباید ابرو‌هایتان را رنگ کنید، همچنین رنگی که استفاده می‌کنید نباید زیاد روشن باشد.

حال نوبت مرحله آرک ابرو است. در این مرحله آرک ابرو و دم ابرو ترسیم می‌شوند که برای کم رنگ نشدن تاتو با توجه به مدل ابرو معمولا باید ضخامت این قسمت‌ها دو برابر شود. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که این کار با توجه به نوع و رنگ پوست افراد انجام می‌شود که ممکن است چند مرحله به طول انجامد.

فیبروز ابرو مناسب چه کسانی است؟

این روش بیشتر مناسب افرادی است که تا به حال از روش تاتو برای ابروهایشان استفاده نکرده باشند. در صورتی که فردی از تاتو استفاده کرده باشد این روش مناسب نیست و انجام نخواهد شد زیرا این روش آنقدر ظریف است که ابروهای تاتو شده را نمی‌توان دیگر مشاهده کرد.

همچنین نکته دیگری که باید به آن دقت داشته باشید این است که برای استفاده از این روش پوست فرد باید عاری از هر گونه آسیب و زخم باشد و اگر دچار زخم یا هر گونه مشکلی است باید تا زمان خوب شدن زخم‌ها صبر کنند.

انواع مدل‌های هاشور ابرو بر اساس روش فیبروز

در این روش، مدل‌های مختلف هاشور وجود دارد که با توجه به فرم ابرو و صورت شخص می‌توان یکی از این مدل‌ها را انتخاب کرد.

1. مدل هاشور spine-3

در این مدل هاشور که با نام تیغ ماهی هم شناخته می‌شود، نقطه ابتدایی هاشور روی انتهای ابرو قرار می‌گیرد و تمام قسمت‌های هاشور در جهت انتهایی ابرو زده می‌شود.

2. هاشور spine-5

در این مدل هاشور که با نام ابروی آسیایی هم شناخته می‌شود، نقطه کانونی ابرو در قسمت پایینی ابرو، قوس ابرو و ابتدای ابرو قرار می‌گیرد.

3. هاشور spine-6

در این مدل هاشور که با نام هاشور ابروی کلاسیک هم شناخته می‌شود، نقطه کانونی هاشور در قسمت پایینی ابرو‌ها قرار می‌گیرد و تمامی هاشورها در همین جهت قرار داده می‌شوند.

4. هاشور upper sooner

در این مدل هاشور، نقطه کانونی هاشور در بالای ابرو قرار می‌گیرد و تمامی هاشورها در همین جهت زده می‌شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران