میکاپ عروس با هدا رهنمانیک در تهران – نیاوران

در تهران ، تهران

معرفی میکاپ عروس با هدا رهنمانیک در تهران – نیاوران

🔴 هدا رهنمانیک

🔹 هدا رهنمانیک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام تمامی خدمات میکاپ در تهران – نیاوران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 بیش از ۱۵ سال سابقه

🔹 متخصص چهره شناسی

🔹 آموزش انواع میکاپ مبتدی تا پیشرفته ، نیمه گریم و گریم کامل
( پکیج عروس، فرمالیته، عقد و نامزدی، میکاپ روزانه، تولد..)

🔹 در بزرگترین سالن تهران منطقه نیاوران

🔹 میکاپ با گریم کامل عروس

🔹 میکاپ فرمالیته

🔹 میکاپ نامزدی

🔹 میکاپ همراه و تولد

🔹 آموزش تمام موارد با بیش از ۱۵ سال سابقه

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۲۲۴۹۵۹۱۵

🔸 آدرس تهران نیاوران

 

میکاپ و آرایش تخصصی عروس چیست؟

 

قبل از هر چیز باید به این توجه کنید که میکاپ آرتیستی را برای خود انتخاب کنید که به سلیقه های شخصی شما اهمیت می‌دهد، و حرف و نظر شما را گوش می‌کند. چون سلیقه شما در اولین اولویت قرار دارد. این تناسب نظر سبب می‌شود که سلیقه شما و آرایشگرتان هم راستا بوده و شما در نهایت از چهره خود بیشترین لذت را ببرید. در مقابل نیز شما اجازه بدهید که آرایشگرتان با توجه به سال ها تجربه کاری و حرفه ای که دارد کاری را که برای شما بهترین می داند روی ظاهرتان اعمال کند. چرا که منظور از انتخاب یک آرایشگاه و آرایشگر مناسب لزوماً انتخاب لوکس ترین و گران قیمت ترین نیست. در حقیقت انتخاب فردی است که به این حرفه و تکنیک های به روز آن آشنایی و تسلط کامل دارد.

امروزه بیشتر مردم به این موضوع اعتقاد دارند که زیبایی در سادگی است. آرایش های غلیظ و افراطی که منجر به تغییر چهره کامل فرد می‌شود دیگر طرفدار ندارد. به همین دلیل ما بین آرایش و میکاپ تفاوت های زیادی قائل می‌شویم. چون آرایش در عمل به معنای اضافه کردن مواد آرایشی به صورت برای زیباتر کردن آن است به شکلی که تغییر بسیار زیادی در صورت فرد ایجاد شود در مقابل اما میکاپ به معنی زیباسازی صورت و نمایان کردن زیبایی های آن است بدون آنکه تغییر زیادی در چهره فرد ایجاد شود.

میکاپ آرتیست چه کسی است؟

در تعریف میکاپ آرتیست می‌توان او را هنرمند آرایشگری در نظر گرفت که کار گریم و آرایش بانوان را در آرایشگاه انجام می دهد. یک میکاپ آرتیست واقعی و حرفه‌ای می‌تواند با تسلط با مواد آرایشی کار کند و تلاش می کند بعد از شناخت صورت فرد، با تجزیه و تحلیل دقیق، زیبایی ذاتی هر چهره را شناسایی کرده و مشخص کند اساس زیبایی او بر چه ویژگی‌هایی استوار شده و همان ویژگی‌ها را تقویت کند. چنین فردی با معجزه رنگ ها آشنایی کامل داشته، فنون قرینه سازی را می داند. و به اثر هارمونی رنگ و تناسب آن با پوست صورت به خوبی آگاه است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران