انجام سیمانکاری نما رومی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

انجام سیمانکاری نما رومی در سراسر تهران

🔴 هادی فتوحی

🔹 هادی فتوحی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام سیمانکاری نما رومی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات هادی فتوحی :

✅ کلیه کارهای مربوط به سیمانکاری نماشسته قلمدانی انجام میشود

✅ با استفاده از کادر مجرب

و…

 

🔸 شماره تماس 09190620934

🔸 آدرس تهران

 

نما کلاسیک یا نما رومی چیست ؟

این روزها با قدم زدن در سطح شهر، نماهای متفاوتی را مشاهده می‌کنید که هرکدام با استفاده از متریال‌های نوین همچون: سنگ، چوب پلاست، سمنت برد و … و بعضا قدیمی (آجر، سیمان و …) طراحی و اجرا شده‌اند. نما رومی نیز یکی از انواع نمای ساختمان به شمار می‌آید که طراحی آن، برگرفته از ساختارهای متداول یونان باستان است و امروزه در کشور ما طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است.

نما رومی سبکی کلاسیک بوده که با ورود به ایران به مرور زمان دستخوش تغییراتی شده و ردپایی از ساختارهای ایران باستان نیز در آن نقش می‌زند؛ به همین علت از لحاظ سلیقه‌ای، بسیار مورد محبوبیت قرار گرفته و با توجه به موارد یاد شده به نمای کلاسیک نیز معروف شده است. اما اگر بخواهیم منطقی به این سبک نما دقت کنیم با ظهور مصالح ساختمانی نوین و همچنین طراحی‌های مدرن و امروزی، کمتر به این طراحی برای نمای ساختمان اهمیت داده می‌شود.

اصول طراحی نما رومی چیست ؟

طراحی نما همواره با اصول خاصی همراه است و قطعا این سبک نیز اصول خاص خود را دارد که در این قسمت به آنها اشاره خواهیم کرد:

برخورداری از سقف بلند
تقارن در فواصل پنجره‌ها و ستون‌ها
طراحی پنجره‌ها اصولا از کف تا سقف
پیروی از تناسب و هماهنگی در طرح
کاربرد المان‌های و مجسمه‌های سنگی
طراحی پنجره‌ها به صورت صاف و قوس‌دار
طراحی ستون‌های بلند در ورودی ساختمان

و البته بسیاری موارد دیگر که در این قسمت تنها به اصلی‌ترین و مشهودترین موارد به عنوان اصول طراحی نمای رومی اشاره شد.

 

نما رومی جدید چگونه طراحی و اجرا می‌شود ؟

پاسخ به این سوال کمی پیچیده است، با این حال می‌توان این گونه پاسخ داد که این سبک از نما را نمی‌توان در زمره سبک‌های مدرن قرار دارد، چرا که طراحی کلاسیک و باستانی را ارائه می‌دهد. نما رومی یادآور معماری رم باستان بوده و همین امر باعث می‌شود که هر چقدر هم طراحی نما رومی جدید و متفاوتی ارائه شود، با این حال سبکی کلاسیک را به نمایش گذارد. با توجه به این موضوع می‌توان برای طراحی نما رومی جدید از متریال‌های نوینی که در بازار موجود هستند، استفاده کرد و طراحی متفاوتی را برای این سبک خلق نمود که در طراحی نما ویلا نیز این روزها بیشتر می‌توان این سبک را مشاهده کرد. تلفیق مصالح نوین و کاربردی در اجرای این سبک از نما به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین طرح را طبق خواسته کارفرما ارائه دهید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران