بهترین مرکز صدور بیمه نامه ،نماینده جنرال بیمه تعاون کد 4500 در شرق تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز صدور بیمه نامه ،نماینده جنرال بیمه تعاون کد 4500 در شرق تهران

🔴 نماینده جنرال بیمه تعاون کد ۴۵۰۰

🔹 نماینده جنرال بیمه تعاون کد ۴۵۰۰ یکی از بنام ترین فعالان در زمینه صدور بیمه نامه در شرق تهران – هنگام می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نماینده جنرال بیمه تعاون کد ۴۵۰۰ :

✅ صدور انواع بیمه نامه به صورت حضوری و غیر حضوری

✅ مشاوره رایگان و صدور انواع بیمه نامه

✅ بیمه تمام خطر مهندسی

✅ بیمه اتومبیل ، ثالت و بدنه

✅ بیمه عمر و سرمایه گذاری

✅ بیمه آتش سوزی و حوادث

✅ بیمه مسئولیت

✅ بیمه درمانی و بیمه باربری

و…

 

🔸 با مدیریت  محدثه حبیبی

🔸 شماره تماس  ۰۲۱۷۷۲۰۹۶۳۳

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۰۳۱۵۹۷۸۴

🔸 آدرس  تهران خ هنگام بالاتر از میدان الغدیر کوچه شهید کاظمی (ششم غربی) پلاک۹۷

 

بیمه چیست؟

در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۱۶، مجلس شورای ملیِ آن‌ زمان، قانون بیمه را در سی‌و‌شش ماده تصویب کرد. در ماده‌ی شماره یک این قانون، تعریف بیمه این‌طور آمده است: «بیمه عقدی است که به موجب آن یک طرف تعهد می‌کند در ازاء پرداخت وجه یا وجوهی از طرف دیگر در صورت وقوع یا بروز حادثه، خسارت وارده بر او را جبران نموده یا وجه معینی بپردازد.»

به‌عبارت ساده‌تر، بیمه قراردادی بین شرکت بیمه و بیمه‌گذار است. در این قرارداد، بیمه‌گذار مبلغ مشخصی را به نام حق بیمه به شرکت بیمه‌ پرداخت می‌کند. شرکت بیمه هم به بیمه‌گذار این اطمینان را می‌دهد که اگر حادثه‌ای ناگهانی رخ داد و ضرر و زیانی به بیمه‌گذار وارد شد، این خسارت را جبران کند. البته در این قرارداد جزئیات زیادی باید مشخص شوند. جزئیاتی مثل موضوع بیمه، میزان تعهد بیمه‌گر و پوشش‌های بیمه‌ای. بدون مشخص شدن این جزئیات، قرارداد بیمه بی‌اعتبار خواهد بود.

اصطلاحات و تعاریف بیمه ای
تا به‌حال به واژه‌ها و عبارت‌هایی که در بیمه‌نامه‌ها نوشته می‌شوند، دقت کرده‌اید؟ اصطلاحات و عبارت‌های زیادی روی بیمه‌نامه به چشم می‌خورد که هر کدام از آنها بار معنایی و حقوقی خاصی دارند. در لیست زیر، تعریف مهم‌ترین اصطلاحات بیمه‌ای را آورده‌ایم.

بیمه‌گر
بیمه‌گر یا همان شرکت بیمه، یک شخصیت حقوقی است که زیرنظر بیمه مرکزی فعالیت می‌کند. بیمه‌گر کسی‌ست که تعهد می‌دهد در ازای دریافت حق بیمه، خسارت وارده را تحت شرایطی که قبلا در بیمه‌نامه مشخص شده، جبران کند.

بیمه‌گذار
بیمه‌گذار شخصیتی حقیقی یا حقوقی‌ست که قرارداد بیمه یا پیشنهاد بیمه‌گر را امضا می‌کند و همچنین تعهد می‌دهد که حق بیمه‌ی مشخص شده را به‌موقع بپردازد. بیمه‌گذار باید رابطه‌ای مشخص و منطقی با بیمه‌شده داشته باشد. مثلا شما نمی‌توانید برای ماشین ناشناسی که گوشه‌ی خیابان پارک شده، بیمه‌ی بدنه یا بیمه‌‌ی ثالث بخرید.

مورد بیمه
مورد بیمه می‌تواند شخص، شیء یا یک مسئولیت باشد. مثلا در بیمه‌ی بدنه‌ی خودرو، مورد بیمه یک شیء یا همان ماشین شماست. اما در بیمه‌ی شخص ثالث، مسئولیت شماست که در قبال اشخاص ثالث بیمه می‌شود.

ذی‌نفع
فرد یا افرادی هستند که مشخصات‌شان به درخواست بیمه‌گذار در بیمه‌نامه درج می‌شود. در صورت وقوع حادثه، مبلغ خسارت یا مستمری به ذی‌نفع پرداخت می‌شود. در بیش‌تر بیمه‌نامه‌ها، بیمه‌گذار می‌تواند خودش را به‌عنوان ذی‌نفع معرفی می‌کند.

بیمه ‌نامه
همان قرارداد بیمه است که به امضای طرفین یعنی بیمه‌گر و بیمه‌گذار می‌رسد. این قرارداد درواقع همان پیشنهاد بیمه‌گر است که بیمه‌گذار آن را می‌پذیرد. در بیمه‌نامه اطلاعات مهمی مانند شرایط عمومی و خصوصی نوشته شده است. همچنین اطلاعات مهم دیگری مانند موضوع بیمه، تاریخ ثبت بیمه، تاریخ شروع و پایان پوشش بیمه‌ای، مشخصات بیمه‌گر و بیمه‌گذار و مبلغ حق بیمه مشخص شده است.

حق بیمه
حق بیمه مبلغی است که بیمه‌گذار به شرکت بیمه می‌پردازد و در ازای آن بیمه‌گر تعهد می‌دهد که در صورت وقوع حادثه، خسارت وارده به بیمه‌گذار را جبران کند. مبلغ حق بیمه که به آن بهای خطر هم می‌گویند، در رشته‌های بیمه‌ای مختلف متفاوت است. عواملی مانند میزان تعهدات بیمه‌گر، احتمال وقوع ریسک و موضوع بیمه‌نامه در تعیین حق بیمه نقش دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران