پیمانکاری حفر ، بازسازی و مرمت چاه و قنات در سبزوار

در خراسان رضوی ، سبزوار

معرفی پیمانکاری حفر ، بازسازی و مرمت چاه و قنات در سبزوار

🔴 مهندس کسکنی

🔹 مهندس کسکنی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیمانکاری حفر ، بازسازی و مرمت چاه و قنات در سبزوار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهندس کسکنی:

✅ پیمانکاری قنات :حفر چاه.احیا مرمت و بازسازی قنات .فروش کول .با تمام تجهیزات
پیدا کردن میله چاها مسدود با قطب نما

✅ فروش انواع کول برا قنات

✅ بازدید و کارشناسی قنات در خراسان توسط مهندس کسکنی

✅ حفر چاه‌ های عمیق و نیم عمیق با دستگاه حفاری

✅ حفر چاه‌های سطحی در باغها و ویلا .احیا و مرمت قنات باتمام تجهیزات و بالابر و تراکتور .فروش انواع کول برا قنات

✅ حفر چاه‌های عمیق با دستگاه حفاری

✅ پیدا کردن میله چاه‌های مسدود با قطب نما

و…

 

🔸 شماره تماس 09151703711

🔸 آدرس سبزوار

 

مزایای حفر قنات چیست؟

1- احداث قنات با وسائل ساده ونیروی انسانی امکان پزیر است.
2- حفر قنات باتوجه به اینکه آب بصورت طبیعی از آن خارج می شود وموتور ودیگر وسایل مصنوعی در آ ن کار گذاشته نمی شود احتیاج به مراقبت شبانه روز ی همانند حفر در چاه های عمیق ضروری به نظر نمی رسد.
3- در مناطق کوهستانی ودرنقاطی که سطح آب زیر زمین خیلی بالاست وامکان حفر چاه های عمق وجود ندارد قنات حفر می شود وآب زیر زمین آن منطقه توسط حفر قنات مورد استفاده قرار می گیرد .
4- برای حفر و تعمیر ولا یه رو بی قنا ت به متخصصین نیازی نیست مقنی وسایر همکارانش می تواند آنرا مرمت کنند و در این حالت کمتر احتیاج به متخصصین امور آب وزمین شناسی مشاهده می شود
5-با توجه به آب استخراج شده از قنات وچاه آبی که از قنات مورد استفاده قرا رمی گیرد برای کشاورزی که از آن استفاده می کند خیلی ارزا ن تر تمام می شود
6-آب قنات دا ئمی است ودرمواقع ضروری کشت واحتیاج زراعت در مواقع حساس به آب قطع نمی شود این مزیت باعث می شودجلب اعتماد کشاورزان به زراعت بیشتر از آب قنات فراهم شود در صورتی که آبی که از چاه می خواهد استخراج شود ممکن است در روزی که نیاز مبرم به آب احساس می شود موتور چاه خراب شود وعمل استخراج آب چند روز به تعویق بیافتد .
7- در منا طقی که آب کم است و واردات آب به آنجا نیز کم می باشد قنات طوری است که برای یک مدت طولانی می تواند آب بدهد در حالی که ممکن است ذخیره آبی ظرف مدت کوتاهی توسط چاه برداشت شود به اتمام برسد .
8- قنات در بسیار ی از مناطق باعث شستشوی زمین های شور وقلیائی می شود قنات در منا طق حاشیه کویر اغلب آبهای شیرین دامنه ها یا دشت های حا صل خیز رابه قسمت های پایین دست که روی هم رفته از خاک های شور ویا قلیائی یا هر دو تشکیل شده است منتقل میکند کهبا آبیاری این زمین ها عمل شستشو تا حدودی انجام می شود.
9- قنات زهکش بسیار مناسبی برای بعضی از زمین هابه شمار می رود از آن جمله در شرایطی است که در لبه کویر واقع شده با شد وآب زیر زمین آنجا هم بالا می با شد در این صورت قنات در حکم زهکش عمل می کند وچون آب آن از دامنه دشت و بالا دست که ذخایر زیر زمینی آن شیرین است ، تغذیه می شود و به تدریج از شوری آن کاسته می شود. بطوریکه عملا امکان دارد پس از گذشت چند سال آب قنات تقریبا شیرین شود در حالی که زه آبه زیرزمین های اطراف خود را نیز کشیده است. این موضوع را در قنات های لبه شمالی دشت کویر و یا جنوبی ترین نقطه دشت های حاشیه شمالی دشت کویر (جنوب رشته کوههای البرز) مشاهده کرد (بعنوان مثال در گرمسار).
10- همانطور که در بند قبل گفته شد در نقاطی که سطح آب زیر زمینی بالا و قابلیت نفوذ آب در زمین نیز به علت ریزدانه بودن بافت خاک کم است. قنات نسبت به چاه، زهکش مناسب تری می باشد.
11- بعضی معتقد ند با توجه به اینکه معمولا قنات ها از دامنه دشت ها تغذیه می کنند، آب آنها دارای کیفیت بهتر و مطلوب تری نسبت به چاه ها باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران