خدمات حفاری و آبرسانی در شهریار ، تهران و کرج

در تهران ، شهریار

معرفی خدمات حفاری و آبرسانی در شهریار ، تهران و کرج

🔴 موسسه حفاری باران

🔹 موسسه حفاری باران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات حفاری و آبرسانی در شهریار ، تهران و کرج میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 موسسه حفاری باران با ۳۵ سال سابقه در زمینه حفاری چاه ،لایروبی،کف شکنی، و احیای چاه قدیمی ،ساخت انواع پمپ توربینی ، شفت و غلاف و شناور وجعبه دنده و…. در خدمت دوستان عزیز میباشد.

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سجاد نواصری :

✅ تعمیرات درب های چوبی و تختخواب با ورق های پاک چوب

✅ ساختن کمد دیواری وتغییر نقشه ان

✅ برش کاری صفحات کابینت اب خورده و تغییر نقشه کابینت اجرا میشود

✅ ساختن دکوراسیون

و….

 

🔸 شماره تماس 09124679907

🔸آدرس تهران ،کرج،شهریار

مزایای لایروبی چاه

لایروبی چاه چیست؟

لایروبی چاه یکی از عملیاتهای مخصوص چاه است که در آن بخشهای مختلف چاه را پاکسازی کرده و اقدام به لایروبی آن می کنند. لایروبی چاه به مانند زنده کردن چاه می باشد. لایه ها فاضلاب در طول سالیان سال به دیوارهها و کف چاه چسبیده اند و بر روی آن لایه های ضخیم ایجاد کرده اند. این لایه ها باعث جلوگیری از جذب آب می شود و جلوی فعالیت چاه را می گیرد. در واقع این لایه های ضائد نفس چاه را می گیرند. برای کارکرد بهتر چاه باید این لایه ها از بین بروند. لایروبی چاه عبارت است از جداسازی لایه های ضائد از دیواره و کف چاه.

لایروبی چاه چگونه انجام می شود؟

روش کار به این صورت است که پس از تخلیه کامل چاه کارگر لایروب وارد چاه می شود و اقدام به تراشیدن لایه های اضافی دیواره چاه می کند. کارگر این کار را تا تمام شدن لایه های اضافی انجامی می دهد. زمانی لایه های اضافی و ضائد تمام می شوند که لایه خاک در دیواره چاه نمایان شود. این کار به سرعت انجام می شود. کارگر لایروب به دلیل تجربه و سرعت عمل در انجام کار به سرعت کار لایروبی را به پایان خواهد رساند. برای تراشیدن لایه های اضافی هم می توان از ابزار دستی یا ابزار مکانیکی استفاده کرد. اگر امکان استفاده از ابزار مکانیکی وجود داشته باشد می توان به راحتی و با سرعت تمام لایه های اضافی را تراشید و چاه را نوسازی کرد.

لایروبی چاه چه مزایایی دارد؟

همانطور که گفته شد لایه های ضائد نفس چاه را می گیرند و چاه را خفه می کنند. مزیت اصلی لایروبی چاه زنده کردن چاه است. با لایروبی، چاه فاضلاب می توان دوباره نفس بکش و فاضلاب را به خوبی جذب کند. دیگر مزیت لایروبی چاه ایجاد کارایی مناسب برای چاه است. با وجود لایه های اضافی در دیواره چاه، کارکرد مناسب از چاه سلب شده بود و چاه نمی توانست به خوبی کار کند. اما با لایروبی چاه دیگر این حالت وجود ندارد. پس از لایروبی چاه به راحتی کار خود را انجام می دهد و آب و فاضلاب را جذب می کند. معنی واقعی زنده شدن چاه نیز برگرفته از همین موضوع است. ما با لایروبی چاه آن را زنده می کنیم. لایروبی می توان فواید دیگری نیز داشته باشد. فوایدی مانند جلوگیری از پرشدن سریع چاه، جلوگیری از ریزش ساختمان، جلوگیری از ایجاد نم در کف ساختمان و فواید دیگر که هر یک تاثیر بسزایی در ساختمان دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران