بهترین مرکز خدمات پوست ، لیزر ، ژل ، بوتاکس در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بهترین مرکز خدمات پوست ، لیزر ، ژل ، بوتاکس در اصفهان

🔴 مطب دکتر الهام فرامرزی بابادی

🔹 مطب دکتر الهام فرامرزی بابادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات پوست ، لیزر ، ژل ، بوتاکس در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مطب دکتر الهام فرامرزی بابادی :

✅لیزر موهای زائد
✅تزریق ژل و بوتاکس
✅پاک کردن تتو با لیزر
✅مزوتراپی
✅مزونیدلینگ
✅پلاسما جت
✅ فشیال
✅لاغری
✅پرسینگ
✅کربوکسی تراپی
✅سم زدایی بدن
✅درمان لک
✅درمان جوش و….

⚫پزشک باکادری مجرب و حرفه ای
⚫قیمتهای باور نکردنی
⚫با بهترین کیفیت و بهترین مواد روز

لیزر موهای زائد فول بادی فقط 380
بوتاکس پیشانی و دور چشم 380
تزریق ژل کره ای اصل هرسیسی600
پاک کردن تتو ابرو با لیزر فقط 350
پلاسما هر ناحیه فقط 200

پیکوشور
تتوهای قدیمی و بد رنگ در سالهای طولانی باعث ازار افراد میباشد وراه حل های متفاوتی برای پاک کردن تتو ارائه شده یکی از ان راهها جراحی است که علاوه بر هزینه سنگین و درد فراوان . مدت زمان طولانی بهبودفرد باعث رد شدن این راه میباشد گزینه بعدی ریمو تتو با مواد هست که هم تعداد جلسات طولانی را شامل میشود و هم رنگ کاملا از بین نمیرود و هم احتمال گوشت اضافه یا گودی موضع را به همراه دارد و در هر جلسه فرد حدود یک ساعت دردرا متحمل میشود پس بهترین راه لیزر هست که زودترین زمان حذف رنگ را دارد
رنگ کامل از بین میرود .لکه برجا نمیگذارد .گوشت اضافه و گودی ندارد و هزینه ان از هر دو روش مناسب تر است در عین حال کمترین اسیب را به پوست میرساند و کاملا از لحاظ ایمنی مورد تایید میباشد

ما در تمامی زمینه ها بهترین متخصصان را گرد هم اورده ایم تا شما بهترین نتیجه را بگیرید

با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی

 

🔸 شماره تماس  09162357253

🔸 آدرس  اصفهان – خیابان جابر روبروی پارک بهشت مطب دکتر الهام فرامرزی بابادی

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی و زیبایی پوستی است و در دسته‌ی شیوه‌های تزریقی قرار می‌گیرد. یعنی در این روش مواد ویژه‌ای با خاصیت درمانی به زیر پوست تزریق می‌شود. این مواد خاص با توجه به مشکل شما تعیین می‌شوند. مواردی همچون عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و آنزیم‌ها، داروها و هورمون‌ها از جمله مواردی هستند که در طی مزوتراپی به صورت موضعی به درون پوست تزریق می‌شوند.

مزوتراپی یا درمان لایه میانی پوست
واژه مزوتراپی از دو بخش «مزو» و «تراپی» تشکیل شده است. مزو (Meso) در زبان لاتین به معنی «میانی» بوده و تراپی (Therapy) هم به معنی «درمان» است. همانطور که از اسم این روش برمی‌آید، در مزوتراپی لایه‌ی میانی پوست را درمان می‌کنیم.

لایه میانی چیست؟
اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم، پوست از سه لایه اپی‌درم (روپوست)، درم و هیپودرم تشکیل شده است:

اپی‌درم سطحی‌ترین لایه‌ی پوست است که از سلول‌های شاخی و مرده تشکیل شده. این لایه حدود ۱ میلی‌متر ضخامت دارد و سلول‌هایش مدام در حال تقسیم، مرگ و ریختن از روی پوست هستند.
درم (Derma) لایه‌ی میانی پوست بوده که از بافت پیوندی انعطاف پذیر تشکیل شده است. درم حاوی رشته‌های پروتئینی کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید است. این رشته‌های پروتئینی باعث سفتی، حفظ رطوبت و انعطاف پذیری پوست می‌شوند. وقتی سن ما زیاد می‌شود، مقدار این رشته‌ها کم شده و در نتیجه پوست شل، کدر و خشک می‌شود. فولیکول‌های مو، غدد چربی و غدد عرق نیز در این لایه قرار دارند.
هیپودرم یا بافت زیرپوستی عمقی‌ترین لایه‌ی پوست است که از بافت چربی و پیوندی تشکیل شده است. این لایه وظیفه دارد که درم را به ساختارهای زیرین (عضلات) متصل کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران