شرکت نوید صنعت تولید کننده انواع بچینگ پلانت در ابعاد مختلف در تهران – شهر قدس

در تهران ، تهران

معرفی شرکت نوید صنعت تولید کننده انواع بچینگ پلانت در ابعاد مختلف در تهران – شهر قدس

🔴 مجموعه

🔹 مجموعه  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع بچینگ پلانت در ابعاد مختلف در تهران – شهر قدس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 نوید صنعت بتن طراح و تولید کننده انواع بچینگ پلانت ( ایستگاه مرکز بتن ) منطبق با استانداردهای بین المللی و روز دنیا

🔹 نوید صنعت بتن مفتخر است با بیش از سه دهه فعالیت در طراحی و تولید و بازسازی قطعات ایستگاه مرکزی بتن ( بچینگ پلانت ) توانسته است امروز به یک واحد صنعتی فعال در ساخت بچینگ پلانت از ظرفیت 36 الی 150 متر مکعب بتن در ساعت تبدیل شود.

🔹 برخی از خدمات این واحد صنعتی به شرح زیر می باشد:

— طراحی و تولید انواع بچینگ پلانت در ظرفیت های مختلف

— مشاوره و طراحی مهندسی خطوط تولید بتن با حداکثر بازدهی

— تولید و تامین قطعات و لوازم جانبی و راه اندازی ماشین آلات در کوتاه ترین زمان

— تولید انواع سیستم های تزریق و توزین مواد افزودنی بتن بتن بصورت مایع، ژل و پودر

— خدمات پس از فروش طولانی و گسترده به مشتریان

— ساخت سیلوی سیمان در تناژهای مختلف

 

🔸 با مدیریت  نوید خانی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس

بچینگ پلانت چیست؟

بچینگ پلانت دستگاهی است که مواد تشکیل دهنده بتن را با هم ترکیب کرده و بتن تولید می شود. برای تولید بتن نسبت های مشخصی از سیمان، آب و سنگدانه ها با یکدیگر ترکیب می شوند.

این نسبت ها که همان طرح اختلاط بتن نامیده می شود برای رسیدن بتن به مقاومت مورد نظر، تأمین دوام کافی و اسلامپ مورد نظر مشخص می شود.

طرح اختلاط بتن یا به صورت وزنی و یا به صورت حجمی ارائه می شود که محاسبه آن کمی پیچیده بوده و به عواملی چون اسلامپ مورد نظر، بزرگ ترین بعد دانه، مقدار آب لازم و میزان هوا، مقدار سیمان و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد.

به طور کلی می توان گفت، بچینگ پلانت با توجه به طرح اختلاط بتن و استفاده از پمپ های تعبیه شده، سیمان را از سیلوها و سنگدانه ها را از مراکز دپو با نسبت های مختلف، داخل دیگ ریخته و سپس آب به داخل این قسمت هدایت می شود.

پس از این مرحله مواد تشکیل دهنده بتن، مخلوط شده و از قسمت تخلیه خارج می شوند. لازم به ذکر است در برخی از پروژه ها، با در نظر داشتن ابعاد و حجم پروژه، از بچینگ پلانت در محل استفاده می شود.

اما در پروژه های کوچک تر معمولا این دستگاه در فاصله ای نسبت به پروژه قرار داد و بتن تولید شده، با استفاده از ماشین هایی چون ترک میکسر به محل پروژه آورده می شود. با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ساختمانچی به بررسی جزئیات بیشتر این دستگاه می پردازیم. با ما همراه باشید.

اجزاء تشکیل دهنده بچینگ پلانت
بچینگ پلانت شامل قسمت هایی چون سیلوهای سیمان، منبع آب، مخزن شن و ماسه، باسکول شن و ماسه، باسکول سیمان، دیگ مکیسر، اتاق اپراتور، حلزونی انتقال سیمان و کنتور آب است.

سیلوهای سیمان محلی برای ذخیره سازی سیمان بوده و با توجه به اندازه ایستگاه بچینگ پلانت بین 3 تا 5 سیلو وجود دارد. هم چنین آب مورد نیاز با توجه به طرح اختلاط از منبع ذخیره، وارد میکسر شده و با مقدار مشخصی از شن و ماسه و سیمان که مقدارشان توسط باسکول معین می شود، در داخل دیگ میکسر مخلوط می گردند.

لازم به ذکر است مخازن شن و ماسه و هم چنین تیپ های مختلف سیمان به صورت مجزا می باشد. در اتاق اپراتور فردی مسئول است تا مصالح را با وزن و حجم مشخص به داخل دیگ میکسر هدایت کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران