گچ کاری و لکه گیری صفر تا صد در کرمان

در کرمان ، کرمان

معرفی گچ کاری و لکه گیری صفر تا صد در کرمان

🔴 محمدملکی

🔹 محمدملکی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه گچ کاری و لکه گیری صفر تا صد در کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدملکی :

✅ گچ کاری لکه گیری از0تا100

✅ باسابقه 10سال کار

✅ گچکاری نورمخفی ابزار گچبری

و…

 

🔸 شماره تماس 09229782697

🔸 شماره تماس 09135265758

🔸آدرس کرمان

 

مراحل گچ کاری ساختمان چیست؟

شمشه گیری دیوار ها

پس از دیوار چینی با توجه اینكه دیوارهای خالی را به صورت سفالی (آجر چینی بدون شمشه ملات) می‌چینند، دقت این گونه حصار چینی از لحاظ شاقول بودن و تراز بودن بسیار مهم است. به وسیله شمشه گیری ، دیوار را همسطح قرار می‌دهند.‌ بدین صورت كه نخست با چشم بلندترین نقطه دیوار را تعیین می‌كنند (که این کار در سطح نما انجام میشود) و سپس با گچ و ماله نقطه صافی را در آن محل ایجاد می کنند و پس از آن ، این نقطه را با شاقول به زیر منتقل كرده و سطح كوچكی را نیز با گچ و خاك زیر دیوار (بارو) ایجاد می کنند سپس در گوشه دیگر دیوار (حصار) نقطه ای را انتخاب می کنند و دوباره با گچ وخاك نقطه صاف و مسطحی را در آن‌ ایجاد ‌‌می کنند.
گچ و خاک دیوارها

در این مرحله به خاك رس الک شده نیاز هست که باید ابتدا خاک رس را الك كرده و با گچ به نسبت معین مخلوط کنید. نسبت این آمیخته در اصطلاح بنائی به قدرت گچ و یا زودگیری آن وابستگی دارد که بسته به نوع گچ هست. هر قدر گچ زودگیرتر باشد به خاك رس بیشتری احتیاج هست.
در اکثر موارد معمولاً به نسبت تقریبی 50 درصد خاک و 50 درصد گچ اکتفا می کنند.
سفید کاری دیوارها

بعد از اتمام مرحله گچ و خاك و خشك شدن آن اقدام به سفید كاری می‌كنند‌. ‌‌
سفید کاری دیوار ها با استفاده از گچ سفید انجام میشود.
گچ بری و ابزار

گچ ‌بری یکی از اصلی‌ترین تکنیک‌ها در طراحی داخلی و بیرونی ساختمان‌ها به حساب می‌آید. این کار در واقع یک تکنیک است که در طول زمان و با گسترش فناوری‌های جدید، نحوه‌ی انجام آن با تغییرات فراوانی همراه بوده‌است.
هنرمندان فعال در این زمینه از ابزارهای مخصوصی هم استفاده می‌کنند تا بتوانند طرح‌ها و نقش‌های منحصر به فردی را روی قالب‌های گچی به وجود بیاورند.اهمیت گچ بری در معماری ساختمان‌ها و عمارت‌ها غیر قابل انکار است، این هنر هیچ‌گاه از معماری و ساختمان‌سازی کنار گذاشته نشده و همیشه در گذر زمان همگام با توسعه ترند‌های جدید تغییر کرده‌است.
از همین رو گچ بری را باید بخشی جدانشدنی از معماری بدانیم که زیبایی و جذابیت ظاهری ساختمان‌ها را مدیون آن هستیم. همان‌طور که این هنر توانسته از زمان عبور کند و با وجود عمر زیاد، خودش را به زمان ما برساند، قطعا در آینده هم می‌توانیم آثار گچ بری را در ساختمان‌ها مشاهده کنیم.
از همین رو پیشنهاد می‌کنیم هیچ‌گاه این هنر منحصر به فرد را دست‌کم نگیرید؛ زیرا به نوعی می‌توانیم بگوییم که زیبایی بیرونی و داخلی نمای ساختمان‌ها را مدیون هنرمندان فعال در این حوزه هستیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران